![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dat zeker, maar liever eervol ten onder dan tegen clubs als FC Cluj, FC Zilina, Shaktar Donetsk, Panatinaaikous.... ![]() |
|
Dat is zo en leukere wedstrijden op tv, hoop ik. ![]() |
|
quote: die foto van de stip ... echt wel zooooooooo subliem!!! :D club 2-3 gewonnen (2de helft was zwak, maar was dan ook overbodig door een degelijke 1ste, toch als ik verslag lees) CL loting... enkele mooie poules nederlandse ploegen zullen het erg zwaar krijgen, maar wie weet? ![]() ![]() |
|
quote: Donetsk niet onderschatten ![]() ik zie die ploeg best ver komen eigenlijk ![]() |
|
quote: zou kunnen, maar het heeft dezelfde uitstraling van de oude sokken van mijn grootvader. Niet fris. ![]() |
|
quote: dat is wel een feit club moest er vorig jaar tegen spelen in europa league geen cadeau zo'n ploeg trekt geen volk wegens onbekend (niet aantrekkelijk genoeg), maar je maakt er geen kans tegen om te winnen (toch niet als belgische ploeg) ![]() |
|
93' Gent naar poules Europa League signature ![]() |
|
Utrecht is goed bezig. Maar wel jammer van Feyenoord... Bareuh... ![]() |
|
quote: idd, 2-0 winst Genk staat 0-1 voor op Porto poules halen zal ze waarsschijnlijk niet lukken, maar het zou toch mooi zijn moesten ze deze match toch kunnen winnen ![]() |
|
quote: Het zat er weer eens niet in voor Feyenoord. Kansen genoeg gehad, maar dan hadden ze die eens moeten benutten. Vond ze verder ook slordig spelen. ![]() |
|
Bayer 04 ook verder. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Gefeliciteerd Burrie! Fantastische overwinning, dat jullie maar net zo'n fraai Europees avontuur mogen hebben als wij 2 jaar geleden ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
4-0, knap zeg, jeetje. Goede week voor het Nederlandse voetbal, op Feyenoord na. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
erg sterk van utrecht tegen Celtic idd! speelde Dries Mertens weer goede match? genk ondertussen 4-2 achter (2 doelpunten Vossen, 3 voor Hulk) ![]() |
|
quote: +1. Erg goed gedaan van Utrecht, klasse! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Waarom is die wedstrijd niet op tv geweest? ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() @bokaj: de uitwedstrijd werd ook al niet uitgezonden, geen idee waarom. ![]() |
|
Ik heb het vermoeden dat er teveel centjes gevraagd worden, maar een samenvattingje zou toch moeten kunnen? Gefeliciteerd man. ![]() |
|
Hadden wij toen ook last van, uiteindelijk was het Omroep Gelderland dat alle wedstrijden van NEC uitzond. Wellicht eens TV Utrecht porren? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Dank. Echt geweldig dit ![]() ![]() ![]() |
|
Congratz! En PSV heeft die blunder in Siberië ook goedgemaakt hè, 5-0. Ach, als je erover nadenkt: een wedstrijd verliezen in OOST-RUSLAND is nou ook weer niet zó gek. 5-0 geeft een betere verhouding weer denk ik. ![]() |
|
kutkakkerlakken, is het nou zo moeilijk? Burzum: Gratz, fc ut stinkt maar de punten kunnen we gebruiken :D en psv stinkt ook We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Echt enorm knap van Utrecht idd! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |