![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
goal = wedstrijd? ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 19-04-2012 21:27] ![]() |
|
Atletico - Valencia ![]() Veel genietbaarder dan de meeste CL-wedstrijden die ik dit seizoen gezien heb ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
INDERDAAD!! damn, die derde (vierde?) goal van Atletico ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jammer van die late tweede van Valencia wel signature ![]() |
|
quote: http://www.hln.be/hln/nl/9090/Voetbal/article/detail/1426337/2012/04/20/Forse-boete-voor-Ribery-na-handgemeen-met-Robben.dhtml signature ![]() |
|
Chelsea ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 24-04-2012 22:38] ![]() |
|
En Torres die zowaar een goal maakt ![]() Maffe wedstrijd, handbal-stylo belegering tegen 11 man in een strafschopgebied. Weinig prijzen voor Barcelona dit jaar, verrassend. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ik ben op zich ook wel een liefhebber van Chelsea. Al enkele jaren, maar deze finaleplaats kun je toch moeilijk verdient gaan noemen? ![]() ![]() |
|
quote: Is wel weer toepasselijk ja. ![]() |
|
quote: quote: Kenners hadden het al voorspeld ![]() Heb overigens een spuughekel aan Chelsea, maar dit zat er wel aan te komen. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 24-04-2012 23:16] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Tja, tiktak voetbal blijft niet renderen. Ooit moet je gewoon eens proberen die bal van op 20m in doel te rammen. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Elk schot over een "muur" moeten schieten beperkt je mogelijkheden alleen behoorlijk. Heb wel enorm genoten van de uitschakeling van Barcelona, ben niet zo heel erg gecharmeerd van hun manier van voetballen. Ze hebben vanavond een enorme les in effectiviteit gekregen. ![]() ![]() |
|
quote:Bij zaalvoetbal wordt er ook zo gespeeld. Het is ook wel de zwakte van Barcelona dat ze niet op een ander type spel kunnen overschakelen. Soms moet de beuk er gewoon in en dat kunnen ze niet. Chelsea heeft er wel hard voor geknokt (al waren ze in balbezit wel te slordig) terwijl er bij Barcelona een paar rondlopen waarvan de kleren niet eens in de was hoeven. ![]() |
|
nu Real er nog uit signature ![]() |
|
Een finale tussen Chelsea en Bayern zouden toch niet veel mensen voor aanvang voorspeld hebben ![]() Ik supporter in elk geval voor Bayern vanavond! Wel sneu voor onze Belgische kampioen indien Chelsea de CL zou winnen ![]() ![]() |
|
kweetniet, aangezien dat Anderlecht wordt ... dubbel gevoel, ik wil ze ook wel zien afgaan in de groepsfase signature ![]() |
|
quote: ? Leg eens uit.. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Belgische kampioen mag rechtstreeks naar de CL indien de winnaar van de CL zich via zijn competitie plaatst voor de CL van volgend jaar. In het geval van Chelsea zit dit er niet in (staan momenteel 6de en de eerste 4 spelen CL) ![]() |
|
2-1 bij de rust na een onterechte penalty en een buitenspel goal voor Real ![]() Bayern moet gewoon door! ![]() |
|
idd!!!! signature ![]() |
|
Bij deze 2-1 gaat Bayern door toch? Hoop dat Bayern door gaat. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Bij deze 2-1 wordt het verlenging. Bruce Banner ![]() |
|
comon BAYERN!!!! signature ![]() |
|
Inderdaad! Van die twintig minuten die ik gezien heb, vond ik Bayern meer voetbal spelen. En ik gun Real het niet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Het zijn dus verlengingen. Waarom beperkt Real zich tot counteren in eigen huis? Dat ze dit doen tegen Barca, maar tegen Bayern? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 25-04-2012 22:37] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |