|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En hier verder. |
|
@ Ulk Ik stond naast je bij Dollhouse. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Is Dollhouse nog wél open? |
|
quote: Stalkert |
|
quote: Ah, okee. Bareuh... |
|
Maar om nu in een cd zaak te vragen "ben jij Ulk van ZM?" vond ik wat ver gaan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hehe, ik vind het ver gaan om het een cd zaak te noemen, waar vinyl toch de meeste plaats inneemt. Bareuh... |
|
Ok, ok, vinylzaak dan. Wat betreft metal is het weinig, dan ga ik liever naar Waaghals. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik moest bij de Waaghals nog wel even aan je denken, daar hadden ze van die antistatische slipmatten. Tenminste... Dat was jij toch? Bareuh... |
|
Klopt, ben alleen vergeten 1 te halen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, Tha's What I'm Not Franz Ferdinand - Tonight Michael Bublé - Crazy Love (waarbij ik nog een best of van Frank Sinatra kreeg) Sigur Rós - Takk Sigur Rós - Ágætis Byrjun Der Untergang |
|
quote: Idd Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Vandaar dus!! Ik was er vorige week, en ik dacht "godver, waar is alle metal!? alleen maar van dat kut-vinyl!" Maar gewoon andere zaak dus (Jajajaja, vinyl is hip ende cool, maar aangezien ik alleen maar cd's kan (en wil) draaien vind ik het kut.) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Vinyl hip? Sinds wanneer dat dan? Bareuh... |
|
Sinds een paar jaartjes. En dan vooral in de metal en hardcore scene. Wel blijven opletten he. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Hm, ik weet niet, het blijft toch echt iets voor een kleine minderheid, hoor. Als het 'hip en cool' zou zijn dan zouden er toch meer voornamelijk jonge mensen warm voor moeten lopen. En dan zou ik ook niet met m'n 35 jaar tot de jongere bezoekers van platenbeurzen behoren. Bareuh... |
|
Geloof me maar. Bij de mensen die nog steeds muziek kopen wordt vinyl steeds populairder. Echt jonge mensen downloaden vaak. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Veel te veel bier en whisky gisteren, getuige mijn hoofd en portemonnee. |
|
quote: +1 - de whiskey dan. |
|
quote:Er bestaat ook niet-ouwelullenmuziek op vinyl hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Bareuh... |
|
Sterker nog, ik wil dit album al tijden hebben: Maar dat ding is dus ALLEEN maar op vinyl uitgebracht. En hij komt nog maar uit 2007/2008. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 20-12-2009 11:46] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dan koop je het toch gewoon op vinyl, en brand je er een cd van? Bareuh... |
|
Dat zou een optie zijn ja. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wat Ulk zegt. Als je hem dan als digitale versie download heb je het origineel op LP en heb je gewoon je legale kopie voor eigen gebruik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |