![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Is actually just a 3 part episode. The 3 parts to the film are known as "Stewie B. Goode"(Part 1), "Bango Was His Name Oh"(Part 2), and "Stu & Stewie's Exellent Adventure"(Part 3). ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
The Fourth Kind. Redelijk tot goed. Film staat of valt bij hoe geloofwaardig je dit soort zaken vindt. Sumerische aliens anyone!? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Smokin Aces 2 Assassins Ball Beetje slecht verhaal en af en toe ook behoorlijk slechte special effects, verder wel ok. ![]() |
|
quote: Ook gezien ja, was toch een stuk minder dan deel 1. Vooral die "ontploffingen" waren niet best qua special effecten... Boeiender ![]() |
|
Ik heb 1 niet gezien ![]() ![]() |
|
1 is best een vette film. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Waarom is deel 1 toch altijd(niet letterlijk-altijd, maar meestal-altijd) beter? ![]() |
|
quote: Zie Zelthor, die ik alweer gelijk moet geven, hehehe. Deel 1 is gewoon erg vet gefilmt, een behoorlijk verhaal, en redelijke acteurs. Check die dus uit als je 2 wel okay vond.... Boeiender ![]() |
|
quote: Nou, omdat het soms (niet letterlijk-soms, maar meestal-soms) een idee is die een film inspireerd, en sommige ideëen zijn niet goed genoeg voor 2 delen. En soms is het zo dat een film een onverwacht succes wordt en men zo snel mogelijk een vervolg wil hebben, soms is haastige spoed niet goed. En soms is het een andere cast / producent / regisseur en meer van dat soort dat anders is dan in een eerste deel... Zo. Boeiender ![]() |
|
Ja, dat zou het misschien kunnen zijn. Of zouden mensen gewoon te veel verwachten na een o zo goed deel 1? ![]() |
|
quote: Een belangrijk onderdeel is dat mensen dingen gaan verwachten. Die verwachting wordt nooit precies ingelost, dus het valt altijd tegen. Nog simplistischer; deel 1 vond je leuk, deel 2 is niet hetzelfde als deel 1 dus deel 2 vind je stom ![]() Een ander onderdeel is dat als een film een groot succes is/was er een financiële reden ontstaat om een vervolg te maken. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn, maar vaak zie je dan dat degenen die nooit over het artistieke gedeelte gingen (studiobazen) alleen nog maar de controle hebben. En als de originele mensen die deel 1 daadwerkelijk goed maakten er niet aan mee willen doen zoeken ze wel iemand anders. En tsja, de film hoeft toch niet heel goed te zijn, de mensen komen toch wel omdat deel 1 gaaf was. Het doel van een bedrijf is over het algemeen ook geld verdienen en daar hoeft kwaliteit niet bij te horen ![]() edit: alsjullieblieft, een uitwerking van wat jullie net zeiden hierboven ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-01-2010 16:38] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Daar ben ik het dan denk ik wel mee eens. Edit: de combinatie hè? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 19-01-2010 16:39] ![]() |
|
quote:Heel simpel eigenlijk. Omdat een (succesvol) concept dan uitgemolken wordt en vaak ook nog met een andere regisseur/schrijver. Voorbeelden van films waarbij de sequel even goed of zelfs beter is dan eerste deel: Terminator Godfather Alien(s) Night of the Living Dead / Dawn of the Dead [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 19-01-2010 16:41] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
jaja ik was laat ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Het is wel een leuke discussie, is dit een topic waard? Of maken we dan Ome Illu, Grey en Lain boos? ![]() |
|
quote:Dát is op zich ook wel een leuke discussie ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Eerlijk gezegd denk ik dat we snel uitgediscussieerd zijn, maar dat kan ook komen omdat we het eigenlijk nu al eens zijn en ik zelf niet echt andere dingen kan bedenken ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ja, maar dan maak je het gewoon provocerender. Het deel 1 is (letterlijk)áltijd beter dan deel 2 of vice versa topic. ![]() |
|
Of juist algemener; een topic over filmseries (is die er al niet?). Binnen zo'n topic kun je het prima over dat fenomeen hebben. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Hehe, en dat is ook wel een topic waard. ![]() Vanavond denk ik The Hurtlocker maar eens kijken. Boeiender ![]() |
|
Ik Seed Of Chucky. ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Zijn we het zo vaak oneens eigenlijk? Ik hou het niet meer bij. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Dat klinkt echt geniaal. @ Zelthor: Nah, laat maar. De lol is er wel weer af zo. ![]() |
|
quote: hehehe, OK Volgende keer gewoon direct een topic openen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |