![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Shooter. Puike film ![]() ![]() |
|
Alien VS Predator Mwah, geef mij maar gewoon de Aliens en Predator films. ![]() |
|
Straks Eden Lake kijken, ben benieuwd. Trailer zag er goed uit. ![]() |
|
quote: Ik vond hem érg goed te pruimen ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: ga je geen spijt van krijgen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
+1 signature ![]() |
|
Did you hear about the Morgans? Wat een kutfilm... ![]() |
|
Coraline. En ik vond 'm stoer. Neil Gaiman heerscht de pan uit (hoewel ik begrepen heb dat het boek nog beter is, maar dit is één van de weinigen die ik nog niet gelezen heb). [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Ja, gave film is dat. Eigentijds naar sprookje. Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: +1 Niet zoetsappig, maar lekker duister. Disney kan daar nog een puntje aan zuigen, hoewel ik me kan voorstellen dat kinderen er nachtmerries aan over houden.. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Nemesis? Dit is wel een oude film maar wel rauw. Verder vond ik Hardware erg vermakelijk: broeierige sfeer. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wellicht The Road, hoewel ik hoorde dat die wel wat zoetsappig is. Gewoon het boek lezen, dus. ![]() |
|
Where the wild things are, erg lekker sprookje. Boeiender ![]() |
|
![]() De overige tien films volgen in de komende weken. ![]() En: ![]() Af en toe té flauw en voorspelbaar, maar verder regelmatig hilarisch en als hommage aan de beste Star Wars film gewoon prachtig gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 25-01-2010 11:52] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Efkes tussendoor: waar ken ik die topictitel nou toch van? Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
2010: The Year We Made Contact (of het boek 2001: A Space Odyssey). http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Walk Hard. The Dewey Cox story Geniaal. Ik heb er geen andere woorden voor ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
fire & ice, een fantasyfilm ![]() ![]() |
|
quote: Yes! ![]() Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
quote: De live action film of de Ralph Bakshi animatiefilm? Die laatste is ook behoorlijk matig overigens. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Eden Lake: gave film! Echte aanrader voor genre-liefhebbers. Deadgirl: Verrassend smerig, dat verhaal en die "deadgirl", zeker voor een film met zo'n cheesy titel. Wel vervelend taal gebruik van de acteurs, elke seconde "fucking" en "man" zeggen gaat irriteren. ![]() |
|
Law Abiding Citizen -> vet! The Rebound -> Romcom, maar wel met met erg toffe lachmomenten. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Iemand 'The Fourth Kind' al gezien? Ik ben er benieuwd naar iig! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
nee gisteren Der Untergang niets op aan te merken signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |