![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vond het kut. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Denk dat dat nog de kleuren-brillen waren. Met 3D blijf je houden dat er mensen zijn die er niet zo goed tegen kunnen, maar van wat ik heb begrepen is dat veel minder het geval met de huidige generatie polarisatie-brillen. die zijn veel rustiger voor de ogen. Dus hopelijk is dat nu niet zo'n probleem meer. NB: 3D DVDs worden nog wel altijd verkocht met kleurglazen, dus thuis Coraline 3D of Shrek 3D kijken is anders dan in de bios, die brillen zijn ook niet uitwisselbaar. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Dat mag ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Mooi. Ik had geen polarisatiebril, trouwens; zulke wel: http://en.wikipedia.org/wiki/LCD_shutter_glasses Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Dat mag en daar heb je ook gelijk in, in waar het over gaat. Neemt echter niet weg dat het wel gewoon domweg een kinderfilm is. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Nee joh. ![]() |
|
The Prophecy. Mwa, idee is op zich nog wel ok maar de uitwerking is om te janken. Niet echt een aanrader. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Die eerste Prophecy is gaaf man. Daarna wordt het heel snel kut, dat wel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
6 oscars voor the Hurt Locker. Hij draait deze week in Concordia Enschede. ![]() |
|
Dan gaan we daar massaal heen. ![]() |
|
Net gedownload, zit halverwege. Goede film, alleen niet zo super als je zou verwachten met zoveel oscar's. Maar ik moet ook de tweede helft nog kijken dus kan altijd nog geweldig worden. ![]() |
|
ik ga avatar maar niet verder loeren, maar 3 oscars pah! ![]() ![]() |
|
Spectre, zit je hem nou echt gedownload in 2D te kijken? Je snapt dat het hele punt van die film de CGI en de 3D was, toch? In 2D op een klein laptop-schermpje is het gewoon een zeer matige film met een slap plot dat gejat is van Pocahontas en een overdaad aan pseudo-moralistisch boomgeknuffel. Dat is een beetje hetzelfde als een aflevering van Theo en Thea kijken voor faphulp, of luisteren naar Enslaved zoals gespeeld door je kleine nichtje op de blokfluit. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 08-03-2010 20:35] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote:..eeennn die heb ik halverwege ook maar afgezet. Beetje te slecht hehe. Hoe hard ik ook vd kaart was.. zo mn best op gedaan.. ![]() |
|
quote:Die was mooi ja. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Als een film in 'normaal' video-format niet te pruimen is, is die het in 3D ook niet. Matige film blijft matige film, daar doet zo'n effect ook niets aan af. ![]() En ik blijf dat hele 3D-gelul van tegenwoordig één dikke, overgewaardeerde pot bullcrap vinden. Een gimmick is het, meer niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Pulp Fiction ![]() Lock, Stock and two smoking barrels ![]() Re-animator ![]() Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: Ja ![]() quote: Ja ![]() quote: Ik weet het niet, want ik kijk op een behoorlijk scherm de BluRay rip.. ik weet dus niet of hij op een laptopscherm zeer matig is. quote: Ik vind Enslaved maar matig en mijn kleine nichtje kan een aardig potje fluiten. En Ralph zegt ware dingen hierboven. Als ik echt vette effecten wil zien in combinatie met een goed verhaal zet ik StarWars op. Hoewel ik af en toe echt wel vet vond om naar te kijken (die grote machines en die sloop van de Hometree!) vind ik dat CGI er nog steeds niet helemaal daar is als het om karakters gaat. Raar dat deze film niet de Oscar voor animatie in de wacht sleepte trouwens, want ik vind hem eigenlijk gewoon een animatiefilm. Maar ik moet nog een half uur hoor... in 2d ![]() Wel afgezien: ![]() Erg tof! ook in 2D ![]() ![]() |
|
quote: Tuurlijk is het een gimmick, duh. En een matig verhaal maakt een matige film, daarom is Avatar ook matig. Maar mijn punt is dat, als je dan toch Avatar wil kijken, je beter maar zoveel mogelijk gimmicks kunt meepakken omdat anders de film uberhaupt weinig toegevoegde waarde heeft. Het gaat -juist- om de special effects en (in mindere mate, mogelijk) de 3D, zonder dat blijft er van die film niks over. Daarom snapte ik het idee niet van die film op een PC te gaan zitten kijken. Maar blijkbaar kijkt Spectre op een goed scherm met HD kwaliteit beeld, dus dan valt het allemaal wel weer mee. Maar je zegt dus eigenlijk precies hetzelfde als dat ik al zei. Ga dan Predator kijken ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Lions for Lambs, een behoorlijk onderhoudende film die je ook wel na doet denken. ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote:Geweldige hoes en titel! Is het wat? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Precious: Heftige film zeg! Erg goed. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |