![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dit weekend "the road" gezien. mooie film! ![]() ![]() |
|
Angels & Demons, verplicht met school gekeken. Wat een achterlijke kutfilm. ![]() |
|
House Of Fears ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
The Lovely Bones gekeken. Supermooie gave film. Echt een aanrader! ![]() |
|
quote: och gut, had je weer geschiedenis les? Waar gaat dat heen met dit land? ![]() ![]() ![]() |
|
Nothing to lose ach ja... signature ![]() |
|
quote: Even puur uit interesse: WTF is/was er in godsnaam mis met Ledger als de Joker in The Dark Knight? ![]() quote: Daar schijnen de meningen anders behoorlijk over uiteen te lopen. Ben wel benieuwd, binnenkort eens bekijken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:KCV, proberen ze je iets over kunst te leren en dan aankomen met zo'n film... ![]() ![]() |
|
quote: WTF is er in godsnaam bijzonder aan vraag ik mij af? Boeiender ![]() |
|
quote: Bijzonder wil ik het ook niet noemen. Overgewaardeerd door 's mans dood wellicht, maar een slechte performance was het geenszins. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ik noem het ook niet slecht, en fantaseerde Depp in die rol, die zou het volgens mij wel bijzonder gemaakt hebben. ![]() Boeiender ![]() |
|
jij bent gewoon een fanboy. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Qua maffe rollen wel ja, ik vind dat Depp die goed speelt. Boeiender ![]() |
|
quote: Depp is een begenadigd acteur en ik mag 'm graag zien in films, maar niet in iedere film. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Ben ik met je eens dat ie dat goed doet, maar Ledger ook. Ik denk niet dat dat karakter beter had kunnen worden neergezet door een Depp. Hoewel het gehyped is door zijn dood doet het niets af van de rol dat wordt neergezet. Perfectie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Mooi dat jij er perfectie in ziet, ik vond het niet bijzonder. Kwestie van smaak denk ik. ![]() Boeiender ![]() |
|
La cité des enfants perdus. ![]() |
|
In the Mouth of Madness. Leuke Lovecraftiaanse thriller van John Carpenter. Heerlijk sfeertje en sterk spel van Sam Neill. Sterk einde as well. The Warlords Film met Jet Li die zich afspeelt rond 1800 in China. Het verhaal is best interessant (generaal wordt verraden, deserteert en klimt langzaam weer op) en er zijn een aantal mooie plaatjes. Helaas worden er ook een hoop kansen op nog mooiere plaatjes weggegooid doordat er opeens flinke sprongen in de tijd worden gemaakt waardoor ze bijvoorbeeld het veroveren van een stad niet laten zien. ![]() |
|
quote: Ledger heeft naar mijn idee Joker in TDK precies neergezet zoals hij moet zijn in de donkere versie van het Batman-universum; een totale psychopaat met cartoonachtige trekjes. Ik vind dat hij op geen enkel moment in de film daarin een 'fout' maakt, vrijwel alles klopt tot in de puntjes. Dit maakt Ledger niet per se een geweldige acteur, maar deze rol heeft hij wel degelijk fantastisch neergezet. Hoe je dit "niet bijzonder" kunt vinden is me een raadsel, ik heb niemand iets dergelijks beter zien doen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
En zeker Jack Nicholson niet. Prima acteur maar een aanfluiting als Joker. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: In welke film zit een "dergelijke" rol naar jouw mening? (En nee, de vorige joker telt niet mee). Vond de hele film overigens in tegenstelling tot vele mensen niet zo bijzonder. Boeiender ![]() |
|
quote: Hehe, die eerste Batman films waren allemaal aanfluitingen naar mijn bescheiden mening... Boeiender ![]() |
|
Dat gesmak de hele tijd kwam wel geforceerd over, maar voor de rest was het zeker zeer onderhoudend. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Gisteren Dread gezien, gaaf concept, puike film. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |