|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gisteren deze classic gekeken, heerlijk! |
|
Viel tegen. |
|
De amerikaanse kloon van Battle Royale. BR is beter, maar dit is ook vrij vermakelijk (als je van actie zonder al te veel diepgang houdt). |
|
Wilde ik al een tijd zien, goede film. |
|
echt? de laatste soort dida, was een Vietnamese film moooie beelden, maaar oooooooersaai signature |
|
quote:Ja. quote: |
|
Maar weer eens Clerks 2 ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: dida is een onamatopee van mij [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-03-2010 22:52] signature |
|
quote:Ik snap 'm nog steeds niet, maar maakt niet uit. |
|
quote: Nee, dit is zeker niet vermakelijk. Man on the Moon. |
|
quote: Die is super! |
|
Zeker, vette film! |
|
Crazy Hearts gekeken gisteren, wederom een hele sterke rol voor Jeff Bridges, al blijf ik toch een soort Lebowski zien. Mooie film. Boeiender |
|
Perfume Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gisteren old skool een filmpje gehuurd. Midnight Chronicles. Zag er heel leuk uit allemaal, erg Lord of the Rings achtig naar mijn idee. Nou, dat viel vies tegen, wat een dikke poepfilm! spelfout weggehaald... |
|
Kut.... die heb ik gisteren gehuurd en moet ik nog zien! Maar misschien vind ik `m wel tof? Here kitty kitty kitty! |
|
gisteren naar alice in wonderland 3d geweest "you're terribly late, youknow..... NAUGHTY!!!" *zwaait met vingertje* ik ben dol op depp+burton, t was weer geniaal. en daarna zijn we stiekem naar the crazies gegaan geen slechte film, maar ook niet echt wat we ervan verwacht hadden. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Gisteren hier Princess Mononoke gekeken, japanse animatie van de maker van Spirited Away. Briliant. MC Hammer Smashed Face |
|
quote: 100% zeker weten dat je het een boutfilm vind. edit: kutacteurs, kutkostuums, kutverhaal en weinig tot geen actie. Volgens mij gemaakt door een stelletje larpers ofzo... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 13-03-2010 9:19] spelfout weggehaald... |
|
Oorlogswinter, wel mooi vond ik. |
|
quote: Fakking hell.... Ik ben tot 24 minuten gekomen en had toen echt geen zin meer. Ik laat mijn mooie zaterdag er niet door verpesten! Die maskers van die orks!!! Zo noem ik ze maar want ik denk dat Peter er nog een paar afgekeurden in zijn magazijn had liggen... En ik ging er na jouw post nog wel zo neutraal in.... [Dit bericht is gewijzigd door zijschroeier op 13-03-2010 10:53] Here kitty kitty kitty! |
|
Saw 6 afgelopen nacht gekeken. Niets nieuws onder de zon, maar best vermakelijk. Weer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Legion gezien vorige week. Was een vette film. Vooral een bepaalde scene met een omaatje met rollator. Tering je zou zo'n oma hebben En The Boondock Saints deel 2. Ook weer een vette film! the only pleasure is pain |
|
Spring, Summer, Fall, Winter..and Spring gekeken, ook wel bekend als Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom Mooie Koreaanse film over twee monniken op een drijvend eilandje met een hutje daarop. De seizoenen symboliseren verschillende levensfases van de hoofdrolspelers, deze symboliek komt met bakken tegelijk de huiskamer in en dat samen met de geweldige beelden is de reden dat ik dit wel een erg mooie film vond. Aanrader. Evil Dick |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |