|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Moeilijk te bedenken, hè? Dat maakt het bijzonder dus Maar goed, hoeveel (actie)films met psychopathische eindbazen wil je horen? quote: Extreem goede actiefilm en vrij goede film in het algemeen. In die zin ook wel bijzonder, maar ik betwijfel dat het een echte klassieker wordt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ah, die lijkt me vet ja Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Daybreakers gaat op het lijstje nog te bekijken films. Twilight voor hetero's lijkt me niet onaangenaam. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Gister ook gekeken, mooie film ja en laatst oa ex-drummer dvd'tje gescoord omdat me bij stond dat ie wel goed moest zijn, van wat ik hier ergens had gelezen ofzo. Nou, niet afgekeken. Af gezet toen ze mekaar in de kont begonnen te bonken. |
|
Mag ik hem hebben? (overkopen) Helemaal te gek die film Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
oja mag je hebben hoor! blijf je wel van mijn kont af dan?? ;p |
|
Je bent knettergek maar ik ga niet zelthorren dit keer, gratis dvd ftw!1! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
haha alsof zelthorren serieus wordt genomen |
|
quote: Is deze al uit op DVD? |
|
Horton Up |
|
quote: Draait nu in de bioscoop. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Vanmiddag Inglorious Bastards van Tarantino gekocht. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: Ik vond nickolson het enige gave in die film, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tristan & Isolde aan t kijken op tv. Benieuwd of ik het einde haal. Moe. |
|
ik ga er straks naar kijken, ik wou hem zien, maar dat ging even niet onmogelijke liefde en passie in zo een context... kan nie missen signature |
|
quote: Hehe, inderdaad. Buurman, ik denk dat je hem gewoon nog een kans moet geven, zeldzaam mooie (trieste) film. Boeiender |
|
hehe tja ach ik hou nie zo van dat gedrama [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-02-2010 22:40] |
|
quote:kga kijken signature |
|
Law Abiding Citizen Dit was mijn reactie in Tweets; Zojuist de film "Law Abiding Citizen" gezien. Begint vrij spannend/intrigerend en je wil continu weten waar het verhaal heen gaat... ...in het laatste half uur ontaard de film in de MEEST ONGELOOFWAARDIGE HOLLYWOOD BULLSHIT DIE IK OOIT GEZIEN HEB! WAT EEN FUCKING WAANZIN! neemt de schrijver van het script me nu gewoon in de zeik of de regisseur?! Ik ben godverdomme geen 5 jaar oud meer! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
|
|
quote:Ja dat dacht ik laatst ook bij Angels & Demons. |
|
The Road Gaaf. |
|
quote: Inglorious Bastards is van Enzo Castellari. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: En Daybreakers gezien. Leuke film, begint erg sterk maar zakt naar het einde toe wat in. Mooie brutal scenè's her en der Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |