![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Naked Lunch ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Straks The Green Mile kijken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 17-01-2010 18:58] ![]() |
|
quote: das een hele goede film. ik ga straks denk ik the road maar kijken/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
I know, ken 'm al, maar MH nog niet, en hij komt zo op de buis. ![]() |
|
Mja, al een aantal keer gekeken, maar ik blijf hem kijken. Puike film ![]() ![]() |
|
Gisteren dan eindelijk Avatar, in 3D uiteraard. Verhaallijn van niks, maar visueel fenomenaal ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: STERF BOOM!! STERF!! Ik moest bij die zwevende rotsen de hele tijd aan de Storm strips denken! Vond het een leuke film, misschien wel mede door het standaard plot en de overduidelijke morele boodschap. Gewoon goed genoeg ![]() quote: Ja, de goeie oude tijd, toen je nog films kon maken waarvan 90% van de dialogen uit slechte oneliners bestaat ![]() "Let off some Steam, Bennett!" "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
volgens mij heb ik daar zelfs een keer een topic over gemaakt. weet niet meer hoe het heet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Antichrist Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij deze film. Aan de ene kant is dit een fenomenaal stukje cinematografie. Geweldig geacteerd en prachtig vorm gegeven. Aan de andere kant heb ik werkelijk geen idee waar dit nou precies over ging. Ik kon er niet echt een touw aan vast knopen. Maar het eerste deel van mijn verhaal wint bij mij. Dit is gewoon een ervaring die je over je heen moet laten komen. Een storm aan emoties die je gewoon moet overvallen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Sherlock Holmes gekeken, erg vermakelijk en goed gefilmt. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: ik vond de film te bewust vaag. Zo van laat ik iets maken zodat mensen het niet zo goed kunnen volgen want dan gaan ze vraagtekens zetten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Tijd terug gezien. Wel gaaf, ja. Alleen die homo-erotische inslag vond ik...niet zo... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 17-01-2010 22:14] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
The Green Mile dus net. Prachtig ![]() mh [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 17-01-2010 23:47] ![]() |
|
Avatar in 3D, heeeeeeerlijk ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Saw VI in de bioscoop gezien. Als je je er bij hebt neergelegd dat ’t niveau van de eerste nooit meer gehaald wordt en de bloederigheid belangrijker is geworden dan het verhaal, zijn alle opvolgers nog steeds wel aardig. Erg voorspelbaar is ie wel. Toch vind ik deel 6 niet beter of slechter dan 2 t/m 5 en ook 7 ga ik weer kijken. Volgens mij kwam er alvast een slachtoffer voor het volgende deel in voor, dus ze kunnen nog even vooruit. ![]() |
|
quote:Mee eens, beetje kruising tussen Storm en Droomvlucht. Deze film moet je gewoon puur zien als een reclame voor de hedendaagse 3D techniek. Ik was echt verrast hoe goed dit werkte.. Kijk dan ook uit naar Alice in Wonderland. Benieuwd of Tim Burton naast de 3D-techniek ook het verhaal boeiend kan maken. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
The Men Who Stare At Goats bekeken, erg leuke film. Boeiender ![]() |
|
![]() Bizar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Als de film goed te volgen was zou het een belediging zijn voor het briljante maar net zo onbegrijpelijke boek ![]() ![]() |
|
Die Paul Giamatti is echt geweldig in "Shoot 'em up" ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:+1 Zodra die uit is met een aantal ZM dames erheen. ![]() |
|
quote:Jaaja, Johnny Depp in 3D.. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Ik weet het niet... Vanuit cinematografisch oogpunt zal het vast indrukwekkend zijn, maar om de een of andere manier kan ik er niet warm voor lopen nog. Helemaal als ik hoor dat ze beide boeken verfilmen als één film en er ook nog eens de nodige eigen ideeën aan toevoegen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |