![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Daar is zelfs een film over gemaakt: Knocked Up. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() grappige film trouwens signature ![]() |
|
weg bij de moeder van je kind? foei Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
foei? waarom? btw: Anthrax was zonet in Calender Girls !!!! ![]() signature ![]() |
|
Ja zo denk ik erover hoor. Trek je er maar niks van aan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Yay!Donnie Darko kijken!!*pakt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 05-02-2010 20:32] =) ![]() |
|
quote:Ook net gekeken. Indrukwekkende film, en een prachtig einde. Geweldige slechterik ook weer, dat nare wief dat ook les geeft op die school. En wat was Drew Barrymore weer mooi. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Reeker, stoeme film BAH signature ![]() |
|
2012 Toen de special FX zijn intrede deed ben ik afgehaakt.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote:Geweldige film ja ![]() ![]() |
|
Ik ben gisteren met m'n pa naar Sherlock Holmes geweest. Vond het wel een leuke en spannende film. Leuke rollen voor Robert Downey Jr. en Jude Law. Mooie plaatjes van een 19e eeuws (?) Londen ook. Denk dat hier wel een vervolg op komt, gezien het open einde. ![]() |
|
Woensdagavond control nog eens gezien, blijft een supere film ![]() Gisteravond The Wind that shakes the Barley, ook een overheerlijke film ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
heeft iemand Antichrist van Lars Von Trier al gezien? signature ![]() |
|
Ja. Boeiender ![]() |
|
eeeeeeen? ![]() signature ![]() |
|
quote: Vond vooral de vormgeving van het begin erg indrukwekkend. Over het algemeen het kijken zeker waard. Boeiender ![]() |
|
O. bedrankt! signature ![]() |
|
Net "Grotesque" gekeken, weer een bewijs dat Jappen echt niet sporen. Man en vrouw worden op hun eerste date ontvoerd, en doormiddel van hele zieke spelletjes gruwelijk gemarteld. Heerlijk gedetailleerd, en gewoon smerig. Alleen dat einde..... Erg jammer. ![]() |
|
oooooooo, zien! signature ![]() |
|
Nou Hypnos, wij hebben net ook Antichrist gezien. Indrukwekkend, vooral het filmwerk, acteerwerk en de symboliek. Die wil ik over een tijdje rustig nog een keer bekijken. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Ravenous Hehe, wat een geweldige film. Kannibaaltje hier, kannibaaltje daar. En die soundtrack bij momenten ![]() ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ik heb em ook gezien ![]() ben ik blij dat ikj geen film review ![]() signature ![]() |
|
Ik zal die Antichrist ook eens naar beneden laden. Ben erg benieuwd ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |