|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
House of 1000 Corpses, fucking goede film van Rob Zombie hoewel The Devil's Rejects een suk beter is! |
|
quote: Wat mij betreft een van de beste horrorfilms van de afgelopen tien jaar. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik denk dat ik het daar wel mee eens kan zijn: The Descent is ontzettend goed! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-02-2010 23:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zie Tegenpartij, hehe. Overigens ook wel totaal andere setting qua films. Vanavond The Exorcism Of Emily Rose weer eens gekeken, blijft wel een gave film. Boeiender |
|
The Colour of Magic best leuk |
|
He Loves Me, He Loves Me Not (alweer) |
|
even wachten tot er weer bloemetjes zijn, schaepje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op dit moment: Mimic |
|
quote:+666. Ik dacht dit wordt weer zo'n tiener afslacht zooitje maar niet dus. |
|
quote: Wat kan men toch overdrijven, gewoon een degelijke film.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Nee dus. Net iets meer. |
|
Gister The Age Of Stupid gekeken.. vond hem niet erg sterk eigenlijk. |
|
quote: Hehe, ze zijn nog te koop! |
|
Voor vandaag/vanavond The Descent & Doghouse op de planning. |
|
Ja ik ga die film The Descend ook maar uitproberen na al die lof hier. |
|
Starsky & Hutch Al met al wel leuke actie/komedie, met de nodige hilarische momenten. Met oa Ben Stiller, Owen Wilson, Snoop Dogg en Vince Vaughn. |
|
Dan weet je het wel. |
|
Red Cliff en Azumi gekeken voor het nodige zwaard geweld Beiden zeker vermakelijk! |
|
Nou, The Descend gezien. Leuke film, maar zo bijzonder vond ik 'em nou ook weer niet. mh\ |
|
quote: pot, ketel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Straks Instinct kijken. Anthony Hopkins |
|
die is vet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bassie en Adriaan en de huilende professor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Doghouse gisteren gezien. Wel aardig. Voor wie Shaun of the Dead kan waarderen, deze past wel in dat rijtje. Ondanks het niet serieuze van de film, wel erg smerige details soms. Vanavond kijken we 1 van deze: Orphan House of the Devil Laid to Rest Fake Identity House of 1000 Corpses Dead Air Mum & Dad Backwoods Drag me to Hell Meatgrinder The Forgotten Ones Autumn Salvage Tales of the Darkside Plague Town Children of the Corn The Unborn Er is nog een hoop te kijken [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 10-02-2010 20:17] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |