|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heel gewoon. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Komt daar echt veel Griekse mythologie in voor dan? quote: +1 Te gek vond ik het! En ik heb me vooral totaal niet gestoord aan het einde dat anders was dan bij de strip [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-02-2010 18:13] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
The Day The Earth Stood Still -1 voor het sentimentele geneuzel. +1 voor de actie en special-effects. |
|
The collector |
|
Zerkalo (1975) - Tarkovsky |
|
Damn, had The Departed nog altijd niet gezien tot vanavond, wat een goede film. Boeiender |
|
Gisteren bekeken: -New Kids -Dolph Lundgren - Melodifestivalen ( http://www.youtube.com/watch?v=mHtatY7bOUY ) -Tom Waits Press Conference ( http://www.youtube.com/watch?v=EOrG1r3S6ZA ) -David Hasselhoff - Du ( http://www.youtube.com/watch?v=HKh2CI6T_c0 ) -Instructie video voor menstruerende mongolen -Hot Fuzz -Class Of Nuke'Em High Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Was een leuk avondje. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ja, die is gaaf.. En Jack Nicholson eindelijk weer eens in een gave rol, misschien wel zijn beste sinds The Shining En zelfs Leonard DiCaprio zette een goede acteerprestatie neer in die film. |
|
quote: Vind die DiCaprio helemaal niet zo slecht hoor, heb je Body Of Lies al gezien? En ik vond hem in The Aviator en Gangs Of New York ook wel te doen. Boeiender |
|
Ik heb gisteren dan eindelijk Avatar gezien. Behalve dat ik een beetje allergisch ben voor die speeches en voor een cheesy en voorspelbaar verhaal vond ik het een zeer vermakelijke en spectaculaire film. Zonder het 3D aspect was de film wel wat saaier geweest. Het is eigenlijk ook gewoon Pocahontas in een modern jasje, maar dat is niet erg. |
|
"city of ember" gezien, was wel aardig. straks "battle star galactica : the plan" maar eens gaan bekijken. het zal mij benieuwen.. |
|
quote: Ik hoop voor je dat je hem leuk vindt, ik heb hem na 15 minuten uitgezet en dat terwijl ik doorgaans wel van scifi hou. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: en hoe vond je de rest van BG??? |
|
quote: Ehm verder nooit iets van gezien of gekeken. Ik dacht dat het een opzichzelf staande film was, maar dat is het zeker dan niet echt? (meer iets voor de mensen die al een hoop achtergrond info hebben van BG?) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: nee, het is, zoals ik heb begrepen een film voor de "kenners". geef de serie absoluut een kans. betere sf zul je voorlopig niet tegen komen |
|
Als je verder niets van BSG hebt gezien heb je aan The Plan inderdaad he-le-maal niets. Die film is echt alleen maar te volgen voor mensen die de serie ook van begin tot eind hebben gevolgd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Sterker zelfs, je MAG 'The Plan' niet eens kijken ZONDER eerst de complete serie te hebben gezien. Het heeft ook helemaal geen nut om dat te doen, want je snapt er anders toch geen ene reet van. En als je hem dan toch kijkt heb je de hele serie verprutst om te kijken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: oef, ik heb gelukkig de serie al gezien |
|
Ik 'The Plan' gister uit een FRS bak gevist, ik heb nu alles compleet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik ook, zal later eens aan Caprica beginnen. (alhoewel ik weinig hoop heb) |
|
Had ik ook maar het is vet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Legends Of The Fall |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |