![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb Zombie Strippers ook nog liggen.. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Alle 3 erg vet [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-01-2010 14:40] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Vanavond Butterfly On A Wheel kijken op net 5, ben benieuwd. ![]() |
|
Leuke thriller met een toffe twist ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ik moest best lachen om de voorfilmpjes van it's complicated. Maar die Steve Martin blijft toch een niet grappige Leslie Nielsen, en Meryl Streep heeft helemaal een hoge irritatiefactor bij me. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Echt de moeite waard, It's complicated is eigenlijk een romcom voor ouwe wijven. Maar ik vond hem ook wel leuk en grappig. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Van The Lovely Bones had ik (hier?) al eens de trailer voorbij zien komen, leek me wel interessant. Daarom die maar meteen gefixed ![]() ![]() It's Complicated zou ik ook nog wel leuk kunnen vinden, maar daar ga ik niet teveel moeite voor doen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Neu, voor hoogvliegers moet je vaak downloaden/naar de videotheek. Maar als hij leuk is, en een goede twist bevat, vermaak ik me wel vanavond ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: Ik wacht op het juiste moment met kijken.. ![]() ![]() |
|
Net naar "Komt een vrouw bij de dokter" geweest. Prachtige film geworden, vond het wel wat kort en gehaast zo nu en dan maar goede acteurs. Die Arnie/Reinout heeft goed z'n best gedaan. Moest wel erg lachen om al het gesnik in de huisvrouwenzaal van de bioscoop. Degene met wie ik was wil nu nooit meer dat ik een film uitkies, gezien haar tekort aan zakdoeken ![]() ![]() |
|
![]() Puur fukking jeugdsentiment. Heerlijk om weer eens terug te zien. ![]() |
|
quote:Prima film wel. Inderdaad leuke twist(s) aan het einde. ![]() |
|
Transformers 2: Revenge Of The Fallen Weinig verhaal, veel spektakel. Ach, heb me wel vermaakt. ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: En gezien. Tikje traag, maar goede film en zeer prachtig gefilmd. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
9. Krijgt alleen geen 9 van mij. Tussen de 6 en 7. ![]() |
|
Moon, veel potentie maar eindigt toch weer in een standaard verhaaltje. Antichrist, wow wat een heerlijke film! Heeft een blijvende indruk gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 16-01-2010 18:25] Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Commando ![]() Jammer dat ze sommige 'bloederige' stukjes er tussen uit hadden geknipt, voor de rest was het weer genieten! What happened to Sully? I let him go. ![]() ![]() |
|
quote: Hoe die met dat hoofd loopt ja, vooral als Obelix hem gaat nadoen ![]() En "Hey Sully, remember how I said I would kill you last?" -"Y-yeah" "I lied" ![]() ![]() |
|
![]() mooie film, maar wel heftig om te zien ![]() ![]() |
|
Breach Over een nieuweling bij de FBI die zijn nieuwe baas moet ontmaskeren als spion voor de Russen. Dat ’t een waargebeurd verhaal is maakt zo’n film meteen een stuk boeiender. The Escapist Een van de vele films over gevangenisontsnappingen. De hele film lang storen de talloze flashbacks, totdat aan het einde duidelijk wordt waarom ze erin zitten. Geen slechte film. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 16-01-2010 23:56] ![]() |
|
quote: Ja, die is inderdaad erg heftig. Ook erg mooi. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |