|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah oke, lijkt me ook wel een leuke film. |
|
Geweldige gastrollen ook. Weird Al die de soundtrack zingt, Ray Charles als buschauffeur.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Airplane was ook al een goeie! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Echt wel! En bij deze film pis ik ook altijd in mijn broek: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zit The Grudge te kijken.Moet eng zijn.Nou....boehoe eng. Ja vriendin van me zit op de bank me arm blauw te knijpen. Ik schrik eerder van haar dan van de film. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 04-02-2010 23:37] =) |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ehh.. is de hele film een opeenstapeling van dit soort scenes of komt er ook nog ergens een clou .. niet helemaal mijn ding geloof ik, al vond ik de Naked Gun reeks vroeger wel erg leuk |
|
quote: De rest van de film is net zo flauw. Of 2001 a space odissey, ook zoiets. Maar zeer flauw, tegen nauwelijks grappig aan, is gewoon mij ding. Alleen het begin van Wrongfully accused al, hemeltergend flauw en daardoor juist zo gaaf: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
haha geniaal deze film ken ik volgens mij niet. Toch maar eens kijke n dan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Net The Orphanage(El Orfanato eigenlijk) gekeken, mooi! Oja, en daar voor "The Children", ook niet verkeerd. Bizar verhaal. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 05-02-2010 1:04] |
|
quote: Die wil ik ook graag zien, denk dit weekend in Gru'n maar eens te gaan kijken. |
|
Rancid signature |
|
Gisteren District 9 gezien. Aardige film. Leuk concept waar meer uit gehaald had kunnen worden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Predator is beter Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zou kunnen. Ik heb wel vaker de neiging dingen die anderen geniaal vinden niet geniaal te vinden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: +1 (behalve het gister gezien hebben, dan) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Yu-on is wat dat betreft een stuk beter (Japanse origineel). Mocht The Ring op het menu staan dan kun je ook beter voor Ringu gaan (wederom het origineel). Uiteraard is dit een persoonlijke smaak, maar zelf vind ik die films vooral fijner wegkijken omdat het beeld niet zo clean en gepolijst is. |
|
quote: jij vind misschien ook Einstein dom? |
|
ANgel Eyes nu : Calender Girls signature |
|
quote:Ben je in de menopauze? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
dat moet ik aan mijn vriendin vragen signature |
|
Ik wil je niet ontmoedigen, maar een vrouw die zulke films kijkt... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
I know... je zegt het signature |
|
Vermoedelijk heeft ze andere kwaliteiten. Je zal toch wel een reden hebben om bij haar te zijn? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |