|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Same here Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Die film zuigt keihard. Ik gooi nog liever American Ninja 4 erin dan deze nog is moeten aanzien. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Net The Princess and the Frog gekeken. Meesterlijk. "Gator down! Gator down!" Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Meer van hetzelfde is ook al goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Afgelopen week Ghostdog op tv gezien. Jammer dat duivenmelken nooit gangsta is geworden. |
|
The Big Lebowski Shut the fuck up, Donny! |
|
quote: Wel een beetje jammer dat enkele trailers voor de tweede keer voorbij komen op die laatste dvd. Het is niet dat er te weinig slechte films zijn of zo. Ik heb Yor: The Hunter From The Future of Troll 2 niet eens voorbij zien komen!!! Yor: http://www.youtube.com/watch?v=EeOTgiK__eQ&feature=related Troll 2: http://www.youtube.com/watch?v=HyophYBP_w4 Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Gisterenavond The Hurt Locker gezien www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Ik HOUD van die film . Verder laatste tijd aantal films gekeken: Waz: Erg gaaf, leuke film. Mindhunters: Aardige film, beetje erg Hollywood-ig soms, die vechtscènes, godverdomme zeg. Dead Air: Mwoah, cliché, en verschrikkelijk einde. En nog een, maar die was zo slecht dat ik de titel niet eens meer kan en wil herinneren. |
|
Tropic Thunder |
|
2 uur Avatar, nog een half uur te gaan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gister naar The Lovely Bones geweest, erg mooie film. Goed verhaal en erg mooie beelden, ik vond alleen het einde wat slapjes. |
|
quote: Klinkt alsof je jezelf er doorheen moet worstelen... Bruce Banner |
|
Ook maar Pineapple Express gekeken. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote:De mensen met smaak Zit nou middenin "The Fourth Kind", een horror-thriller in de trend van Paranormal Activity. Erg gaaf gedaan en vrij spannend. [edit]Achteraf gezien toch een mindere film als ik dacht. Er zitten regelmatig stukken "echte opnames" tussen die van zulke slechte kwaliteit zijn zodat je niet kunt zien wat er nou eigenlijk aan de hand is. Jammer dus. [Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 07-03-2010 19:30] |
|
Mystic River The Woodsman Wil je muilperen? |
|
blindness. een best toffe film! |
|
quote: Het werd vrij laat, maar echt goed is het niet nee. Wel mooie plaatjes dus ik kijk hem wel af Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Alice in Wonderland She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
In 3D? |
|
quote: Net gekeken Ik vond hem vet. Geen klassieker, maar voor een actiefilm wel zeer goed vermaak. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Uiteraard She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Denk je dat de film zo beter tot zijn recht komt dan in 2D? |
|
Revolver, shit ik moet al die guy ritchie films nog eens over zien, erg tof maar toch niet in 1 keer volgbaar. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |