![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oh, verrek ja, das een wazig prul. Boeiender ![]() |
|
quote: Nee man, videotheken zijn kut. Moet je die blu-rays weer allemaal gaan terugspoelen omdat de persoon voor je dat nooit doet en zo. ![]() Ik heb die verzameldrang nu eenmaal. Negen van de tien films die ik wil zien koop ik direct of schaf ik later aan. En BD wordt binnenkort vast wel wat goedkoper, hehe. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: echt wel signature ![]() |
|
quote: Afgezien van enkele bizarre grappen, snap ik het ook niet maar op de een of andere manier moet er meer achter zitten. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Gisteren Ink gezien, erg fijn. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
![]() Wij hebben The Hurtlocker gezien. Puike film, inderdaad. Oja, en gister Calvaire. Vaaaaaagheid. Of ik het een goede of slechte film vind, geen idee. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 29-01-2010 16:16] ![]() |
|
quote: GET TO THE CHOPPAHHH!!! ![]() |
|
"jou wan ugly moffocker" ![]() |
|
quote: Hehehe. Ah, ok. Ik koop zelden films, eigenlijk alleen oude horror om te verzamelen (en opnieuw kunnen bekijken) en comedyseries. "Gewone" films kijk ik 1 keer en dat is genoeg voor mij, ik hoef ze niet te hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Zojuist Saw VI gezien, weer een betere. ![]() ![]() |
|
ik kom er een aantal achter ![]() nu : Beverly Hills Cop ![]() signature ![]() |
|
quote: Je kunt er gerust een paar missen. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
the house of the devil dikke b film slecht verhaal slecht geacteerd slecht gewoon we gooien er nog een satanisch ritueel bij in en hoppa klaar is kees. fuck dat IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
The Men That Stare At Goats Eerste half uur is geniaal, daarna wordt het wel echt een matige film. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Drek weer The Lord Of The Rings extended versions achter elkaar kijken. Samen met een maat, een bak bier, wat sterke bieren en een hoop junkfood. Hell yeah!! ![]() Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
The mist: moest erg lachen om het einde ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Aantal jaar geleden gedaan met een paar maten. Veel cips, bier en frituur, godver wat was dat een lange zit. De kerel bij wie we keken had een leuke home cinema set. Kwamen z'n ouders later op de dag langs om te melden dat ze verderop in de straat de film nog konden horen ![]() ![]() |
|
Jarhead. Saai en plastic. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 30-01-2010 20:19] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Kan je stellen ja, godverdomme. Wat een uitgemolken film, inclusief de 7466 cliché's die we ondertussen wel kennen. ![]() |
|
Oh? Noem er eens een paar? ![]() |
|
o dat vind ik wel een vette film anders. Alle LotR's achter elkaar is vet, maar ik behandel het tegenwoordig maar als een serie, 's avonds een uurtje en dan over een periode van 3 weken smeren. ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Echt van die beginnende jochies die de oorlog in gaan, alleen maar grapjes maken over elkaar, en vooral elkaars vriendinnen. Zich veel aftrekken, stoere praatjes hebben tegen iedereen, uitbundige zuipen om de ellende te vergeten, niet vechten voor heel lang, en maar klagen dat ze nog niemand doodgeschoten hebben. Ik vond het gewoon niks. ![]() |
|
Huh, daar gaat de film toch helemaal niet over? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |