|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
A Serious Man, viel mij tegen, het is traag, saai en joods gejank waar ik niets mee heb. Leuk dat iemand stoned de Bar Mitzwa ondergaat, maar totaal niet boeiend. Heb veel betere gezien van de broertjes. Boeiender |
|
quote: Hehe, het is even geduld hebben, maar dan heb je inderdaad wel wat! |
|
quote: Die is zeker vet, ja Weet je nog andere goede stonerkomedies? Harold & Kumar vond ik ook helemaal te gek, net als Supertroopers en Beerfest (wat dan niet letterlijk stonerfilms zijn, maar wel van hetzelfde 'niveau'). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zelthor: Half Baked, als je die nog niet gezien hebt. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Die moet ik nog kijken, ja Ik vind het altijd zo lastig om vooraf te bepalen welke écht leuk zijn. Sommige lui houden echt van zulke films en vinden alles dus geweldig, dat heb ik dan weer helemaal niet; bepaalde vind ik helemaal geweldig maar het grootste deel gewoon superkut. Ik moet het dus hebben van aanraders van mensen die ook nog enigszins kritisch zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
The Story of Anvil Ik heb het altijd een matige band gevonden, maar wat een geweldige documentaire. Beter dan Spinal Tap, en dan eens ook nog eens niet gespeeld. Erg vermakelijk maar vaak ook een beetje zielig. Die Lips is al een zwakzinnige, en als er dan ook nog een manager bij komt die 2 halve woorden Engels spreekt moet ’t wel fout gaan, en dat gaat ‘t ook. Ook al vind je de band helemaal niks, na een mislukte Europese tour met shows voor 5 man gun je’t ze gewoon dat ze uiteindelijk op een festival in Japan toch weer eens volle bak hebben. |
|
the hurt locker. goede film. mensen die de hurt locker goed vinden zouden de miniserie "generation kill" ook eens een kans moeten geven (ook al is het actiegehalte iets minder) |
|
Vette film, ja. |
|
quote:Supertroopers en Beerfest vond ik niet veel aan eerlijk gezegd. Met kerst komt als het goed is "A Very Harold and Kumar Christmas" uit daar ben ik wel benieuwd naar. Verder zoals gezegd Jay and Silent Bob strike back!!!! K zal nog es wat opzoeken want der zijn er nog wel een paar... |
|
quote: Dat mag! H&K vond ik in ieder geval leuker. Bovenstaande twee zijn gewoon megaflauw met zwaar debiele karakters en op precies de juiste manier voor mij. Veel andere megaflauwe films vind ik gewoon heel vervelend. quote: quote: Ja, die kende ik al wel H&K overklassen die toch wel, denk ik. edit: en bedankt dat je verder nog wat opzoekt [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-03-2010 18:52] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
@ ZelThor, Cheech & Chong: Up in smoke: klassieker onder de stonerfilms. Moet je echter niet nuchter bekijken want dan is ie ontzettend langdradig. Cheech & Chong hebben trouwens nog een aantal films gemaakt maar die heb ik niet langer dan een half uur vol kunnen houden. Dogma: Leuke film, geweldige stukken met Jay en Silent Bob! |
|
quote:Jay & SB heerschen imo, ze verdienen meer eigen films want meestal komen ze voorbij zeilen in andere films die daardoor wel een heel stuk intressanter worden. H&K heb ik toch iets minder mee. Escape from Guantanamo Bay vond ik wel een stuk beter als Whitecastle dus dan zou de nieuwe geweldig moeten worden Verder moet ik "How High" nog kijken die schijnt ook wel goed te zijn. Voor als je echt helemaal van de kaart bent en je hebt niks beters te kijken: |
|
Up In Smoke; ah ja, die maar eens doen dan. Dogma: dat is geen stonerfilm, veel te goed voor Jay en Silent Bob: als karakters erg tof, vond alleen die film niet zo geweldig als de karakters zelf. How High: eens proberen dan Evil Bong: als ik van de kaart ben wil ik over het algemeen geen films meer kijken Denk dat ik die maar oversla. edit: wacht, mogelijk is die wel voldoende flauw / geflipt [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 03-03-2010 19:13] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Probeer het maar eens, je staat versteld van de special effects! Avatar is er niks bij (met pretsigaret welteverstaan) |
|
The Boondock Saints II: All Saints Day |
|
Gister Up In The Air gekeken, hij was mooi. Boeiender |
|
Die is vet ja, ook gezien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gisteren The Inglorious Bastards gekeken. Nee niet de film van Tarantino maar de film uit 1978 van Enzo G. Castellari. Geweldige WWII film met Fred “The Hammer” Williamson. Ik heb me 1,5 uur prima vermaakt en de eind scene was echt de topper van de dag, geweldig zoals de modeltreinen door de lucht vlogen |
|
District 9. |
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: quote: Gisteren bekeken: [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 06-03-2010 12:07] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Die heb ik ook hier liggen. Is die tweede ook de moeite waard? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Net gekeken. Het zal vast een doorn in het oog zijn van liefhebbers van echte martial arts films want niet alleen is de film engels gesproken, het is echt een hollywood productie. De special effects en stunts/gevechten zijn ontzettend overdreven. Te fantastisch om geloofwaardig te zijn, maar eerlijk is eerlijk; ik heb ervan genoten! Van begin tot eind een geweldig spectaculaire film. Zeker kijken dus! |
|
Ik kijk laatste tijd veel te weinig films. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |