|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net year one met jack black op blu-ray gehuurd. Ben erg benieuwd! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Die is erg leuk ja. Net gekeken: |
|
Vandaag ( gister ) Fightclub weer gekeken. Blijft toch 1 van mijn favorite films, wat een verhaal, en die doet wat met je, vind ik altans. |
|
Jona weet whats up... Anti christ al gechecked? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nee die komt zo even pilzen. Nee, nog niet gedaan! Maybe even gauw doen, maar denk dat ik zo in een coma flikker. Zulke vragen kunt gij best op msn stellen meneer |
|
G.I. Joe: The Rise Of Cobra |
|
@ Metaljan, Is die film wat? ben namelijk wel benieuwd |
|
quote: Ik vond het best een leuke film. Je moet wel je verstand op nul zetten en zeker geen diepzinnig of logisch verhaal verwachten. Maar als je de transformerfilms leuk vind (zeker deel II), dan kun je GI Joe ook wel hebben lijkt mij. |
|
Zojuist Predator, Terminator en T2 gehaald. Ralph kan langskomen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wel gaaf overigens. Boeiender |
|
Laatst Sherlock Holmes gezien. Ondanks dat Holmes en Watson flink out of character zijn vergeleken met de boeken, was het verhaal Doyle waardig gelukkig. Al met al een erg vermakelijke film. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Morgen naar Triangle toe, ben benieuwd. Verder net binnen: Edenlake, Deadgirl & Jarhead. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 24-01-2010 14:52] |
|
Afgelopen nacht gekeken. Als je jack black leuk vind, dan kan je deze film blind huren (oid). Ik heb me verrot gelachen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Die ligt hier ook nog, snel maar eens kijken dan. Gister "Blood Creek" gekeken. Een slasher met een ondode nazi occultist. Vermakelijk en kazig. Volgende week naar Daybreakers van de Spierig broertjes die eerder vriend en vijand verbaasden met hun low budget film Undead. Deze keer hadden ze geld, Willem Dafoe en een redelijk origineel uitgangspunt. Ik ben benieuwd. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Spread - Jongen doet niets anders dan neuken en wordt uiteindelijk verliefd, kutfilm. Apt Pupil - Redelijke film met 'Gandalf' als voormalig nazi-officier, echter slecht acteerwerk van de hoofdpersoon. Zombieland - Hilarisch. Hard Eight - Afgezien van het Vegas-sfeertje goeie film. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Afgelopen week toen ik ziek was me door Lara Croft: Tomb Raider geworsteld. Was aardig, maar niet meer dan dat. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
The Wild gekeken, stomme disneydinges! Weinig orgineels te vinden, deed me steeds denken aan Madagaskar en een stukje the Lion King. Ondanks dat ik die twee wel geweldig vind om te kijken, vond ik deze film maar matig. |
|
quote: Wat attila_de_hun zei Zat ook de nodige humor in |
|
Layer Cake Spun Allebei zeer tof. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
A Serious Man. Kan het er alleen maar mee eens zijn dat dit de gaafste Coen 's ooit is. Wel een beetje een abrupt einde. Verrassend triviaal |
|
Heeft iemand nog tips? Ik zoek een film met een post apocalyptisch thema. Bijvoorbeeld I Am Legend en Resident Evil. Alleen dan zonder zoetsappig liefdesverhaal er omheen. Het liefst natuurlijk een verfilming van Fallout 3, maar als Uwe Boll die gaat doen ga ik huilen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Haha ja die is geniaal. Soms wel vet slecht, maar ach. |
|
Klopt, maar daar hou ik wel van, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |