|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Smiegelgangbang ot: Ravenous pfff, tja, middelmatig Schotse acteur hebbek wel graag, van in Trainspotting signature |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Net in de Pathé in Scheveningen 'Komt een vrouw bij de dokter' gezien. Slecht begin, middenstuk en indrukwekkend eind. Niet echt de moeite waard. |
|
Net Wolfs Creek gekeken, best vermakelijk. |
|
quote:Ik vond het boek zo kut, dat ik de film niet eens durf te kijken. Wat een sjankerd, die Kluun. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Net eindelijk Sin City gezien, wat een ontzettend gave film zeg, echt van genoten. Net zo'n lekker sfeertje als in Watchmen. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Invictus gezien, over het wel en wee van Zuid-Afrika toen Nelson Mandela net gekozen was als president, met als leidraad het rugbyteam. Wel een mooie film van Clint Eastwood, maar toch een beetje te "amerikaans". Boeiender |
|
Prachtige film. Veel wierde special effects en een erg intrigerend verhaal. Typische Terry Gilliam dus. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
House of 9, met oa Dennis Hopper Saw II meets House on Haunted Hill signature |
|
Die had een leuk einde, he hypnos? lol. |
|
quote: dat wel! signature |
|
Where The Wild Things are. Niks voor mij denk ik dan. |
|
Year one..tja typische Jack Black film weer The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
A Serious Man Eh, nog maar een keer kijken geloof ik. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Gisteren Blindness, was wel goed, je kunt de stront bijna ruiken in dat gore quarantinekamp. En Autumn, wel aardige zombiefilm. O, en Surveillance die ik wel kicken vond met twee van die gezellige politieagenten. Ziekenhuizen. [Dit bericht is gewijzigd door Heidenkloon op 01-02-2010 16:43] |
|
Gummo Dear dirty delightful old drunken old days |
|
cATCH 22 signature |
|
Inland Empire. |
|
quote: Gisteren gekeken, was erg gaaf ja, en inderdaad typisch Gilliam. Vond het wel grappig dat ik het eerst vreemd vond dat Johnny Depp en Jude Law in ene keer langs kwamen, maar dat was natuurlijk omdat Heath Ledger dood is. Vond overigens Depp de rol 10x beter spelen dan Ledger... Boeiender |
|
Depp in de nieuwe Batman, het kan! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hehe, dat zou inderdaad kunnen ja. *Hmmmm, Depp als joker ipv Ledger in die laatste, volgens mij ook 10x beter* Boeiender |
|
Je hebt z'n pik nog niet in de mond? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Neejoh, hij deed net zijn gulp dicht. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |