|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Vier het hier verder |
|
Dat je met Daphne ging dacht ik wel al ja. |
|
10 Dagen Dublin met Pascalorie Against God and Government |
|
quote:Ha-ha. |
|
@ Tegenpartij: Ook een stokerij in/bij Edinburgh? Wa-dan? Dan is dat wellicht ook interessant We zitten nu met het gebied rond Oban in onze kop, omdat je vanaf daar vrij gemakkelijk de westelijke eilanden (islay!) terecht komt. Als dit niet lukt is Helensburgh ook een goede optie. |
|
Nog een week.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik ben jaloers!!! Wow, ziet er gaaf uit daar. |
|
jaloerssss! |
|
23 graden, korte broek, zonnebril, mooie landschappen, leuke mensen, relaxen, vrijheid, lekker toeren, al pootjebadend in een bergmeer een koud biertje nuttigen.. Waarom zo jaloers dames? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: |
|
Wat Mmayo zegt! Maaruh, ik gun het je hoor..... En als mijn reisje gaat lukken, ben ik al een stuk minder jaloerrrs. |
|
***Woeps.. Zie nu pas dat ik een dubbele post heb gemaakt!*** [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 18-01-2010 14:40] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Nog 3 weekjes en dan heerlijk 16 dagen naar Maleisië en Borneo Bounty-stranden, jungle-trekkings, apen-opvang-centra, mooie steden.. Kan niet wachten! [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 18-01-2010 12:41] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: In tentjes op campings. Ik was daar met zo'n reisgezelschap. |
|
quote: Ik wil de sfeer niet verpesten, maar waarom ga je midden in het moesson seizoen? Het is nu elke dag regen in Maleisie... véél regen... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik was vorig jaar 3 maanden in Nieuw Zeeland en jouw beschrijving klopt vrij aardig.. Wat ik ook prettig vond was de rust.. 3 miljoen mensen in een land even groot als Engeland... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
ik zou in nieuw zeeland die Kea's nog welleens willen zien. Super slimme beesten, en slopen hele auto's ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: 3 maanden, machtig, zo lang zou ik ook wel weg willen. 16,1 mensen per vierkante kilometer zie ik op wiki, mijn persoonlijke favoriet Noorwegen komt daar nog onder, 12,5 per vierkante kilometer . De rust is heerlijk inderdaad. En vooral: de ruimte. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ook de muziek gechecked? signature |
|
quote: Ik ben nu al benieuwd naar de MMS-jes |
|
quote:*al gruntend* Ulceraaaaaate!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Die wil ik ook wel tegenkomen op vakantie! :D Je moeder. |
|
quote: Job Cohen. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |