IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Open vuur kan brandwonden veroorzaken!' [ (Oud) Nieuws] Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-04-2010 16:56 by De Ulk Profiel van De Ulk

Ik heb in ieder geval geen nagellak nodig.


Bareuh...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-04-2010 17:47 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Man ramt zeven auto's op A15

Een 21-jarige automobilist uit Rotterdam heeft vanochtend tijdens de spits op de rijksweg A15 met hoge snelheid zeven auto's geramd. Hij wordt verdacht van poging tot doodslag, het verlaten van de plaats van het ongeval en verkeersgevaarlijk rijgedrag.

''De eerste auto werd aangereden ter hoogte van Papendrecht, de tweede volgde bij Sliedrecht. De man reed daarna met volle snelheid door en ter hoogte van Hardinxveld-Giessendam raakte hij de andere voertuigen'', aldus een politiewoordvoerder.

Bij aankomst op de plaats van het incident wilde de dader niet uit zijn afgesloten auto komen en deed hij zijn capuchon op. Daarom tikten de agenten een ruitje in om de agressieveling uit zijn wagen te trekken. Onderweg naar het politiebureau spuugde de man één van de agenten in zijn gezicht en bleef hij agressief. De man wordt door een GGD-arts psychisch onderzocht. Zijn rijbewijs en zijn auto zijn in beslag genomen.

(SN)

Ies koeltoer.
Rijbewijs noooooooooit meer teruggeven.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-04-2010 17:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

wat een vergevingsgezindheid


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-04-2010 17:56 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Naar mensen die anderen naar het leven staan..?
Ja, klopt. Want ik roep nog geen "afschieten dat tuig" dus het valt mee.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-04-2010 17:57 by Forever After Profiel van Forever After

en terecht

@ Elite dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 26-04-2010 17:57]


 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-04-2010 17:57 by Mark Profiel van Mark

Ies koeltoer? Was het een Marokkaan dan?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-04-2010 17:58 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 26 april 2010 17:57 schreef Mark het volgende:
Ies koeltoer? Was het een Marokkaan dan?

Van wat ik hierboven lees gedroeg ie zich iig wel zo.


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-04-2010 17:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 april 2010 17:56 schreef Greycloak het volgende:
Naar mensen die anderen naar het leven staan..?
Ja, klopt. Want ik roep nog geen "afschieten dat tuig" dus het valt mee.




Hehe ik ben het ook met je eens hoor, maar natuurlijk wel even kijken waarvoor hij het deed. Als het een psychose is ligt het wel iets anders.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-04-2010 18:00 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 26 april 2010 17:57 schreef Mark het volgende:
Ies koeltoer? Was het een Marokkaan dan?
- Rijden als een psychoot
- Capuchon
- Spugen naar het gezag

Vast niet iemand uit Bloemendaal me dunkt.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-04-2010 18:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 april 2010 17:58 schreef Forever After het volgende:
Van wat ik hierboven lees gedroeg ie zich iig wel zo.


de kans is groter dat het een niet-nederlander is , het is rotterdam, maar alleen uit die dingen zoiets opmaken is wel een beetje krom he.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-04-2010 18:01 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 april 2010 17:59 schreef ElitE het volgende:
Hehe ik ben het ook met je eens hoor, maar natuurlijk wel even kijken waarvoor hij het deed. Als het een psychose is ligt het wel iets anders.


Dan... dan... DAN moet je het verbieden mensen met een psychose te laten rijden. Strenger straffen enzo!


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-04-2010 18:02 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 26 april 2010 18:00 schreef Greycloak het volgende:
- Rijden als een psychoot
- Capuchon
- Spugen naar het gezag

Vast niet iemand uit Bloemendaal me dunkt.


Klinkt als de gemiddelde Engelsman van een estate hoor.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-04-2010 18:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 april 2010 18:00 schreef Greycloak het volgende:
- Rijden als een psychoot
- Capuchon
- Spugen naar het gezag

Vast niet iemand uit Bloemendaal me dunkt.


grappig bloemendaal was hier de oude naam van de psychatrische instellingen hier in den haag. dan klopt het dus weer wel.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-04-2010 18:03 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 26 april 2010 18:00 schreef ElitE het volgende:
de kans is groter dat het een niet-nederlander is , het is rotterdam, maar alleen uit die dingen zoiets opmaken is wel een beetje krom he.


Oh, ik was de vergeten...


Of was dat nou met opzet?



 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-04-2010 18:03 by Mark Profiel van Mark

Geen idee, laten we het aan de racisme-meter vragen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-04-2010 18:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 april 2010 18:01 schreef MR. N het volgende:
Dan... dan... DAN moet je het verbieden mensen met een psychose te laten rijden. Strenger straffen enzo!


Ik geloof ook wel dat dat de regel is, maarja bij veel mensen wordt het pas opgemerkt na dit soort taferelen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-04-2010 18:04 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 april 2010 18:03 schreef ElitE het volgende:
Ik geloof ook wel dat dat de regel is, maarja bij veel mensen wordt het pas opgemerkt na dit soort taferelen.


Dan nog! Erger verbieden in dat geval.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-04-2010 18:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 april 2010 18:04 schreef MR. N het volgende:
Dan nog! Erger verbieden in dat geval.

Misschien moeten we psychoses verbieden...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-04-2010 18:11 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 april 2010 18:10 schreef ElitE het volgende:
Misschien moeten we psychoses verbieden...


Goed idee!



Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-04-2010 18:17 by XXL Profiel van XXL

Misschien heeft hij wel gewoon een moeilijke jeugd gehad.

Niet zo snel oordelen als je de persoon niet kent.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-04-2010 18:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

misschien wat het wel een te gemakkelijke jeugd.

Misschien was hij nog te jeugdig.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-04-2010 18:21 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 26 april 2010 18:19 schreef ElitE het volgende:
misschien wat het wel een te gemakkelijke jeugd.

Misschien was hij nog te jeugdig.
Te jeugdig...

Als je mensen pas op hun 30ste een rijbewijs laat halen scheelt dat ook in de files.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-04-2010 20:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Hoofdredacteur en uitgever NRC Media stappen op
Rotterdam, 26 april. Birgit Donker, hoofdredacteur-directeur van NRC Handelsblad en nrc.next, en Gert-Jan Oelderik, uitgever-directeur van NRC Media, leggen per 1 juli hun functie neer. Dat hebben zij vanochtend bekendgemaakt.

Aanleiding is een discussie binnen de directie over de koers van NRC Media. Daarbij ontstond een onoverbrugbaar verschil van interpretatie over het borgen van de journalistieke autonomie. In overleg met de Raad van Commissarissen is nu gekozen voor deze oplossing.

,,Ik denk dat ik de krant het beste dien door mijn functie neer te leggen’’, zegt Donker. ,,Ik ben genoodzaakt iets anders te gaan doen, maar gelukkig wel op de redactie die mij zo lief is.’’

De redactie reageerde vanochtend geschokt en zou vanmiddag in spoedberaad bijeenkomen. Wubby Luyendijk, voorzitter van de redactieraad: ,,De redactie voelt zich overrompeld door deze gang van zaken en legt zich er vooralsnog niet bij neer. We willen zo snel mogelijk opheldering."

Donker (45), hoofdredacteur sinds eind 2006 en sinds 1999 lid van de hoofdredactie, gaat een schrijvende functie bekleden. Ze wordt opgevolgd volgens de procedure die is gewaarborgd door het redactiestatuut. Als opvolger van Oelderik (45) is Hans Nijenhuis (47) voorgedragen. Hij werkte het afgelopen jaar als operationeel directeur bij boekenuitgeverij De Bezige Bij. Daarvoor werkte hij 22 jaar bij NRC Handelsblad. In 2005 werd hij de eerste chef van nrc.next.

Donker: ,,Ik had deze baan graag langer gedaan. Daar had ik de plannen voor en de ideeën. Mijn vertrouwen in de toekomst van onafhankelijke kwaliteitsjournalistiek is onverminderd groot. De krant ligt op koers. Ik vertrouw erop dat mijn opvolger dezelfde waarden zal uitdragen als ik heb gedaan.’’

Gert-Jan Oelderik is sinds 2004 in dienst van NRC Media en sinds 2008 directeur-uitgever. Oelderik en Donker hebben in 2009 de verzelfstandiging van NRC Media uit de Persgroep geleid. De krantenuitgever is sinds eind 2009 een zelfstandig bedrijf en is eigendom van investeringsmaatschappij Egeria en de aandeelhouders van Het Gesprek. ,,Een solide winstgevendheid is de beste waarborg voor onafhankelijke journalistiek’’, zegt Oelderik. ,,Ik ben er van overtuigd dat Hans Nijenhuis NRC Media op die basis succesvol zal kunnen uitbouwen.’’

,,De commissarissen hebben grote waardering voor het werk van Birgit en Gert Jan in de afgelopen jaren’’, zegt president-commissaris Derk Sauer. ,,NRC Media heeft door hun inzet alles in zich om verder te kunnen groeien – en wij verwachten dat Hans Nijenhuis de juiste combinatie van journalistieke ervaring en zakelijk inzicht voor heeft om dat in goede banen te kunnen leiden.’’

(NRC)






Griekse redding kan nog twee weken duren
Washington, 26 april. Een reddingsoperatie voor Griekenland kan nog een tot twee weken in beslag nemen. Tot die tijd kunnen noodfondsen van het Internationale Monetaire Fonds en overbruggingskredieten door individuele landen van de eurozone als financieringsbron dienen als dat nodig is.

Dat zeiden bronnen bij het IMF gisteren. De Griekse regering verzocht het IMF en de Europese partners afgelopen vrijdag formeel om financiële hulp, nadat de rente op Griekse staatsleningen was opgelopen tot het niveau van voor de Griekse toetreding tot de euro, tien jaar geleden. Griekenland kampt met een begrotingstekort van 13,6 procent van het bruto binnenlands product, en een staatsschuld van 115 procent.

Eerder werd een hulppakket van 45 miljard euro in principe overeengekomen door de eurolanden, die 30 miljard voor hun rekening nemen, en het IMF, dat 15 miljard opzij zet. Nederland draagt hier 1,8 miljard euro aan bij.

De Griekse minister van Financiën Papaconstaninou zei dat overleg over de redding goed verloopt, en waarschuwde deelnemers op de financiële markten dat zij grote verliezen lijden als zij blijven speculeren tegen Griekse staatsschuld.

Hulppakket mogelijk groter

Of het bij de 45 miljard aan steun blijft, was onduidelijk. De Canadese minister van Financiën Flaherty, die voorzitter is van de groep van twintig belangrijkste landen voor de wereldeconomie (G20) zei gisteren dat een hulppakket „groter kan uitvallen dan tot nu toe is gezegd”.

Zowel de Duitse als de Franse minister van Financiën benadrukte gisteren opnieuw dat Griekenland aan strikte voorwaarden zal moeten voldoen om de hulp te krijgen. Dit jaar wordt voor 4 procent van het bbp bezuinigd, maar Athene moet zich ook vastleggen voor bezuinigingen in 2011 en 2012.

De Franse minister Lagarde zei dat de 30 miljard van de eurozone is afgesproken voor het huidige jaar, en dat er gesprekken zijn over wat daarna moet gebeuren. IMF-directeur Strauss-Kahn zei alle vertrouwen te hebben in de Griekse vastberadenheid om de begroting en economie weer op orde te krijgen.

Risico's voor wereldeconomie

De IMF-vergadering van afgelopen weekeinde stond in het teken van de risico’s voor de wereldeconomie. Naast de werkloosheid, die in de meeste landen nog oploopt, is dat de kredietwaardigheid van de Westerse landen die door de hoge begrotingstekorten en gestegen staatsschuld een gevaar vormt voor een duurzaam herstel.

Volgens minister van der Hoeven (Economische Zaken, CDA), die namens de regering aanwezig was, kwam Nederland voor in de lijst van risicolanden, die overigens ook de andere eurolanden en de Verenigde Staten omvatte.



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-04-2010 20:51 by bokaj Profiel van bokaj

Ik snap al die drukte nooit zo wanneer een hoofdredacteur opstapt. Dat is toch niet zulk belangrijk nieuws, of wel? Volgens mij leeft dat alleen binnen de media zelf omdat het om de eigen baantjes gaat en wordt het vervolgens bij het publiek door de strot geduwd als zijnde groot nieuws. Klein berichtje pagina 5 of 6 lijkt mij ook wel voldoende. Maar jij denkt daar anders over, Zelthor?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-04-2010 21:13 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Zij bepalen de koers van de krant.


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen