|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Slachtoffers pooierboy duiken onder Een veroordeelde pooierboy is tijdelijk vrijgelaten. Zijn slachtoffers zijn woest, en zijn in doodsangst ondergedoken. Video's Weer mensenhandelaar op vrije voeten Geboorte De pooierboy, Murat O., werd veroordeeld tot vier jaar cel wegens mensenhandel. Het Amsterdamse gerechtshof heeft hem strafonderbreking verleend in verband met persoonlijke omstandigheden. Hij zou de geboorte van zijn kind mogen bijwonen, in afwachting van het hoger beroep in zijn zaak. Niet gewaarschuwd Murat O. is door deze beslissing tot 16 juli vrij man. Zijn slachtoffers zijn doodsbang; ze waren niet gewaarschuwd. Uit angst voor wraak zijn ze daarom ondergedoken. Twee hebben advocaat Korver ingehuurd, die een klacht heeft ingediend bij zowel het openbaar ministerie als het gerechtshof. © RTL Nieuws.nl Hopen dat de dochter van deze rechter vh weekend bruut anaal gepakt wordt door deze frisse jongen! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Tuurlijk, en elke werkgever heeft het recht er niet op in te gaan en mensen te zoeken die dan wel willen werken vind ik. Zou iig wel mooi zijn, concurrentie op banen moet ook op niveau blijven. En ik betwijfel hetzelfde. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Want? Je moeder. |
|
oranje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ontslaan die zeikerds en Polen inhuren. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-04-2010 22:42] Je moeder. |
|
quote:Gelieve wel opsluiten in kampementen en ze zelf hun uitkering laten verdienen door snelwegen aan te leggen. Ik ga die krom liggen voor die luie stumperds. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hehe trouwens op die Islamrising.com "This Film is FREE with a donation of $20.00" ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Zal wel iets belastingtechnisch zijn. Ik krijg vaker graties aanbiedingen van uit de VS onder voorwaarde dat ik een bepaalde donatie maak. Wel jammer dat je die film niet on-line kan bestellen als je niet in de VS of Canada woont. Wel gemailt, moest ik ze opbellen. Jaaahh, daaahhg! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ah jah dat zou goed kunnen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Enkele jaren later. THEY TUK UR DUHR! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Boeiender |
|
DURKE DUUHRR engelse phon80sche spelling is a bitch [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 28-04-2010 23:44] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik geloof dat hij dat recht niet heeft, stakingbreken is verboden. |
|
echt? dus je mag geen andere mensen inhuren die wel willen werken? ik dacht dat de gemeente bij sommige dagen gewoon een andere ploeg hadden ingehuurd. Daarnaast vindt ik het ook een beetje een kromme regel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat is inderdaad wat het inhoudt, tijd terug met iemand over gehad, schijnt dus nog steeds niet te mogen. |
|
beetje jammer dat het zo in den treure geregeld moet worden die verhouding tussen baas en werknemers. Daarmee genereer je juist een grote kloof. De overheid is een beetje een te overijverige relatietherapeut. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, liever wat minder overheidsinvloed. |
|
quote: Dus nuttig kan toch aangenaam zijn! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Of andersom. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Exact. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: 1) Mooie "Fuck You!" naar de partijen die zich achter de stakers scharen. 2) Leuk om ballen ook eens lichamelijk werk te zien doen. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 29-04-2010 0:55] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
goeie!!21 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat een gemiep over waardering. Je wordt echt geen schoonmaker omdat je iets goeds wil doen voor de mensheid. Het is een beroepskeuze die je maakt omdat je te dom of te lui bent iets te leren. De schoonmakers zijn echt niet 'de nieuwe helden' ofzo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: (SN) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |