|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Is wel een probleem maar eigenlijk moet je vantevoren al genoeg macht en zekerheid kunnen uitstralen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Allemaal leuk en aardig die uitleg van de strikte procedures maar ik vraag me af hoeveel van de normale vluchten echt altijd volgens die strikte procedures vliegen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat is zeker een belangrijke reden. Er wordt niet eens meer altijd gekeken naar wie er begon, maar wie de het zwakste is, en die wordt in het gelijk gesteld. |
|
quote: quote: Cijfers? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Waarom moet je daar nu weer cijfers van hebben? Is toch net zoiets als dat wanneer een auto een fietser aanrijdt, de auto in principe altijd de schuldige is? En anders wil ik er graag aan toevoegen dat ik het idee heb dat het zo gaat. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 06-05-2010 11:57] |
|
quote: moeilijk in cijfers uit te drukken Of wil je erna nog 5 gevechten organiserem om te kijken wie de zwaktste is. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-05-2010 11:59] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:0 5 7 |
|
quote: Ja, maar dat is volgens mij ook echt zo vastgelegd. Wat jij beschrijft niet. quote: Dat is heel fijn Het gebeurt ook weleens, ik vraag me alleen af hoe vaak. Incidenten voelen altijd zo lekker allesbepalend, maar zijn het niet "Het meervoud van anekdote is niet data." Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Wat een scheve vergelijking. quote: Als iemand fysiek aangevallen wordt mag hij zichzelf heus wel verdedigen hoor ook als het om een 13-jarige jongen gaat. Het feit dat die jongen minderjarig is is pas iets wat gaat spelen als er twijfel is over de vraag of de tegenreactie van de chauffeur wel proportioneel was. Iemand tegen de grond duwen of in een houdgreep nemen is geenszins buiten proportioneel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Nee hoor, het lag aan de hoogtemeter! Die was defect! Die piloten konden er niets aan doen![/Thieu] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het lag aan hun etnische achtergrond [/Greycloak] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Het lag aan hun ondergrond[/Captain Obvious] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Juustem. |
|
[upd] Paniek op Wall Street De beurskoersen op Wall Street storten donderdagavond in elkaar. Verschillende beursindexen zoals de Dow Jones en de S&P 500 staan momenteel op forse verliezen van ruim 8 procent. Update 20:55 De achtbaan op Wall Street lijkt zich enigszins te herstellen van de zwaarste verliezen. Verschillende financiële sites zoals Google Finance blijken door de paniek moeilijk bereikbaar. Update 22:07 Donderdag heeft Wall Street na een zeer volatiele dag de verliezen kunnen beperken. De Dow Jones zakte intraday met 1000 punten, om vervolgens 650 punten te herstellen. De index sloot de avond 3,2 procent lager. Technologie-index Nasdaq zakte het meeste met 3,4 procent. "Er hangt op dit moment een griezelig gevoel in de lucht dat doet herinneren aan het moment dat Lehman ten onder ging", aldus Andrew Brenner van Guggenheim Securities. De grote vraag onder economen is op dit moment of de landen die deels het Griekse reddingsplan van 110 miljard euro financieren, zoals Spanje en Portugal, uiteindelijk zelf ook in de problemen komen en ook financiele hulp nodig zullen hebben om het hoofd boven water te kunnen houden. De VIX-index (volatiliteitsindex) steeg meer dan 50 procent, wat duidt onder flinke paniek onder beleggers. Dow Jones donderdag intraday: -1000 punten, +650 punten Japanse Yen Beleggers zochten donderdag vooral veiligheid, zo steeg de goudprijs weer boven de 1200 dollar per ounce (31,1 gram), zakte de Amerikaanse dollar, het Britse pond en de euro ten opzichte van de veilig geachte Japanse yen met ruim 5 procent, daalde de euro bijna door de 1,25 dollargrens en werden staatsobligaties van 'veilige' landen een stuk populairder. Wereldvaluta donderdag fors onderuit versus 'veilige' Japanse yen (JPY) Update 22:39 De financiële nieuwssite CNBC meldt dat een deel van de paniek donderdag op Wall Street is veroorzaakt door een handelsfout. Een aantal bronnen melden dat een beurshandelaar bij het invoeren van een order de 'b' voor billion (miljard) ingevoerd had, in plaats van de 'm' van million, wat de bedoeling was. Het ging om het aandeel Procter & Gamble, dat werelwijd bekend is om consumentenproducten zoals Gillete, Duracell en Pringles. Eest paniek door een scheeuwende vent nu paniek door een typfaut. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Check. http://www.verzekeraars.nl/UserFiles/File/download/sptotaal.pdf [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-05-2010 22:51] Je moeder. |
|
quote:Irrelevant. Als een jochie van vijtien mij slaat en als reactie daarop geef ik hem een paar redelijke tikken ben ik de sjaak. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Irrelevant :') Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Check Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Haha, geniaal hoe je het afdoet als irrelevant en het argument opnieuw begint door dezelfde houding aan te nemen die Zelthor naar cijfers doet vragen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Je snapt het blijkbaar niet. Ik betwijfel ten zeerste of iets dergelijks in cijfers bijgehouden wordt als het al in cijfers uit te drukken is. Daar tegenover staat dat er wel voorbeelden aan te halen zijn dat het slachtoffer tot dader gebombardeerd wordt omdat hij/zij een beetje weerbaarheid toont. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ja, maar die voorbeelden zijn alleen nuttig als ze in een perspectief kunnen worden geplaatst. Anders zijn ze irrelevant . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Voorbeelden, ja, dat betwist ik geenszins. Maar ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Iedereen weet wel dat de media zorgvuldig haar voorbeelden kiest. Linkse kliek. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |