|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Haha, heb je die verkiezingsposters van VVD A'dam gezien? Zo'n oma die dan zegt dat ze geen bezoek krijgt van haar kinderen omdat het parkeergeld te hoog is. Krijg je een lekker beeld van de VVD-doelgroep: mensen die te beroerd zijn hun eigen moeder op te zoeken als het iets gaat kosten . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: ik hoorde vorige week een verhaal op de radio dat een man met een auto met aanhanger wat rommel op wilde ruimen omdat hij het zat was maar vervolgens bekeurd werd voor het ophouden van het overige wegverkeer. |
|
Een Airbus A330 van Afriqiyah is neergestort kort voor de landing in Tripoli. Ca. 60 Nederlandse doden, rond de 100 in totaal. ...dat is 1 van de Airlines die we hier bedienen. Dik bedrukte sfeer, in het naastliggende kantoor. Staat ongetwijfeld op alle newssites. Bruce Banner |
|
61 Nederlandse doden bij vliegramp Tripoli Uitgegeven: 12 mei 2010 12:20 Laatst gewijzigd: 12 mei 2010 13:29 TRIPOLI - Door een vliegtuigongeval woensdag op de luchthaven van de Libische hoofdstad Tripoli zijn 61 Nederlanders overleden. De enige overlevende van het toestel is een Nederlands kind van tien jaar. Vliegtuigcrash Tripoli slideshow Dit meldt de ANWB. De Nederlanders zouden afhankelijk van de reis die ze hadden geboekt via Brussel en Düsseldorf terug naar Nederland reizen. Het gaat om reizigers die een groepsreis boekten bij het Nederlandse reisbureau Kras en Stip Reizen. Dit laatste reisbureau maakte bekend dat de passagiers bij een filiaal van Stip Reizen in Zaltbommel de reis naar Zuid-Afrika boekten. Het toestel van de Libische vliegmaatschappij Afriqiyah Airways, vlucht 8U77, zou een tussenlanding maken in Tripoli in Libië. Aan boord waren in totaal 93 passagiers. De crash vond tijdens de landing plaats en ging gepaard met een explosie, aldus Arabische media. Balkenende Balkenende gaf in een persconferentie in Den Haag eerder aan dat het om tientallen Nederlanders zou gaan. Hij heeft zijn medeleven betuigd met de slachtoffers en de familie. Op het telefoonnummer 070-3487770 kunnen familieleden terechtkunnen voor informatie. Ook de ANWB heeft een informatielijn voor familie opengesteld: 088-2692112. Kind Het Nederlandse kind is opgenomen in een ziekenhuis en maakt het goed. Dat heeft de minister van Transport in Libië woensdag gezegd. Minister Mohamed Zidan zei tijdens een persconferentie dat het om een kind van tien jaar gaat. Het geslacht noemde hij niet. Eerder hadden andere Libische functionarissen gemeld dat het om een Nederlands jongetje van acht of negen jaar gaat of om een Nederlands meisje van negen jaar. Geschokt Balkenende zei geschokt te zijn door de berichten uit Libië. De gedachten van het kabinet gaan uit naar de vele mensen in Nederland die nu in onzekerheid verkeren, aldus de premier. Medewerkers van de Nederlandse ambassade zijn ter plaatse om hulp te verlenen en informatie te verzamelen, zei Balkenende. Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft een crisisteam geformeerd. Passagiers Het toestel bevatte 104 inzittenden, waarvan 93 passagiers en 11 bemanningsleden. Aan boord van het toestel zouden naast de Nederlanders 22 passagiers van de Libische nationaliteit zitten. De andere passagiers zouden van verschillende nationaliteiten zijn waaronder Zuid-Afrikanen, Britten en elf bemanningsleden. De oorzaak van de crash is nog onduidelijk. De crash vond tijdens de landing plaats en ging gepaard met een explosie, aldus Arabische media. De Arabische nieuwszender al-Arabiya meldde op basis van de Libische luchtvaartautoriteiten dat het toestel een technisch defect had, dat kort voor de landing aan het licht kwam. De onderneming kon deze informatie nog niet bevestigen. Zwarte doos De autoriteiten in het Noord-Afrikaanse land sluiten terrorisme uit als oorzaak voor de ramp. Het Libische persbureau Jana meldde dat de zwarte doos inmiddels is gevonden. Bizar...1 overlevende, een jongetje van 10. Die zal wel met z'n gezin hebben gevlogen. Zoiets overleven wens je dan toch niemand toe denk ik. Erg triest. |
|
Met alle respect, maar wel een beetje een rare datum voor een vakantie naar Zuid-Afrika cq Lybië. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Je bent echt gehandicapt ofzo hè? |
|
[bepaalde moderater redenatie on] Afriqiyah Airways, dan vraag je erom. [bepaalde moderater redenatie off] Lullig. Boeiender |
|
lullig maar verder niet boeiend. Ik had gisteren lauw bier. Dat is pas erg. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Hier is de meivakantie alweer afgelopen, bij jullie niet dan? Nou ja, in dat geval. Logische datum. En nee, niet gehandicapt. Alleen een beetje een hernia, verder helemaal [x]geschikt. Maar daar ging het niet over. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ahw, wat liev, Thieu kreeg met Turkish Airways geen gelijk en moet nog steeds een beetje huilen. Maar goed, ik zeg toch nergens dat het nu wéér aan de piloten lag of wel dan? Wil je jouw vieze woorden even uit mijn mond houden dankjewel? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ken je die mop van die vliegtuigcrash waar er alleen een aapje de crash overleefde? signature |
|
Nee, vertel vertel! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat is namelijk volledig het idee achter zo'n bericht. Zeg dan niks. Goed zuur bericht verder. |
|
quote: DAAR MAG JE NIET MEE SPOTTEN MONGOOL!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Maar er is ook goed nieuws! quote: (SN) Lexa eat your heart out. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
die zijn dus de dans ontsprongen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ze zijn gaan dansen in plaats van springen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik haat salsa. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik ook, zelfs de saus. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ja man, fuck die shit. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Euh, klopt de redenatie over dat "hardwerkende" gezin wel? Ik denk dat de persoon die de lening krijgt het naar draagkracht terug moet betalen, niet het gezin waar hierover gesproken wordt. Verder een goed plan, al zou je er een soort prestatiebonus bij kunnen bedenken, zodat die studiehoppers dubbel genaaid gaan worden. Boeiender |
|
quote: Goed lezen Het gaat over een gezin met 2 afgestudeerden (de pappa en mamma, als het ware ) die beiden hun studieschuld moeten terugbetalen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ah. Dan verdienen ze met z'n 2en wel verdomde weinig. Hadden ze beter een andere studie kunnen kiezen. Boeiender |
|
quote: Dat gezamenlijk inkomen vind ik ook erg laag, ja Maar, als iedereen kiest voor de studies waar je het meeste geld mee kunt verdienen gaat Nederland sowieso naar de klote Vandaar het terechte voorbeeld van de verplegers en leraren. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |