![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo is ook het gezicht van jezus weer opgedoken: http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/14668 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Weer eens wat anders dan in de kont van een hond. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
hehe, maakt niet uit of die giftig is, die angel prikt toch alles in je al kapot. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Nee dan dit... quote: (SN) :') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Crypt_666 ? ![]() |
|
Stempassen gehandicapten weggegooid De stempassen van verstandelijk beperkten worden massaal weggegooid door de instellingen waar ze verblijven. Dat concludeert het blad van de Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland (VGN) uit een rondgang langs vijftig woongroepen, schrijft Trouw woensdag. De Hoge Raad bepaalde vorig jaar dat mensen met een verstandelijke beperking ook mogen stemmen als ze onder curatele staan. Daarom kregen instellingen voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart stempassen voor hun bewoners. Die zijn vervolgens weggegooid. Bij de onderzochte instellingen hebben slechts twaalf bewoners een stem kunnen uitbrengen. De instellingen zouden niet weten wat ze met de stempassen moeten doen. De instellingen moeten in het zorgplan opnemen dat de bewoners hulp en begeleiding krijgen als ze willen stemmen, stelt eindredactrice Lia Bruin van het VGN-blad Markant Lia Bruin in de krant. Ook ouders of verzorgenden zouden in de gaten kunnen houden wanneer de pas binnenkomt. K hoorde het idd ook van andere mensen dat ze mochten stemmen. Als je ontoerekeningsvatbaar wordt verklaard hoor je toch automatisch het recht tot stemmen te verliezen... Anders kun je gelijk het stemrecht voor dieren gaan invullen, die drukken net zo gericht op die knopjes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Niet zo kort door de bocht Bram. Niet alle verstandelijk gehandicapten zijn ontoerekeningsvatbaar. Bovendien zijn er hele goede computerprogramma's waarmee je verstandelijk beperkten hun politieke voorkeur kan laten inschatten. Verder zijn er ook veel verstandelijk beperkten die wel gewoon in de maatschappij meedraaien. Die zitten meer rond het niveau wat ze vroeger "zwakbegaafd" noemden, zeg maar ITO-niveau. Lijkt me dat je dan van veel PVV-stemmers ook het stemrecht af moet pakken, die zullen veel onder deze doelgroep scoren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Hij zegt toch "als je ontoerekeningsvatbaar verklaard word", en niet dat alle verst. gehandicapten ontoerekeningsvatbaar zijn ![]() |
|
quote: Ik bedoelde ook mensen die ontoerekeningsvatbaar zijn verklaard, alle andere mogen van mij idd stemmen, genoeg buiten een instelling die ook mogen stemmen idd. Onder curatele plaatsen is toch als je ontoerekeningsvatbaar bent? nouja er zitten daar natuurlijk gradaties in, maar ik weet iig dat er in de instelling waar een paar vrienden van me werken dat er daar een paar tussen zitten die geen idee hebben wat het woordje stemmen betekend en toch een pas hebben gekregen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Vergeet PvdA en GL niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: GL is juist veel hoogopgeleid, hoor. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Hoogopgeleid is overrated ![]() |
|
quote: Dat kan best, ik gaf echter geen waardeoordeel dus ik weet niet wat het ermee te maken heeft ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Waarom noem je het dan als het geen waarde-oordeel is? Daarnaast zit er onder dat zogenaamd hoogopgeleidde 'sociale' spul ook teveel volk wat teveel vrije tijd heeft en dan ineens vind dat hun normen en waarden landsbreed uitgevoerd moet worden. Nekschot ![]() |
|
quote: Rode Khmer? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Omdat Grey zegt dat GL op zwakbegaafden drijft, dat weerlegde ik. Het waardeoordeel is vervolgens van jouw hand ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Er zitten veel punten in hun programma die niet echt door iemand met een fatsoenlijke opleiding met dito baan bedacht kunnen zijn. Soms denk ik wel eens, als ik hun punten doorneus, dat Nederland het beste af is als we alle wegen dichtmikken, luchthavens sluiten, overal bomen poten en iedereen die dat wil van een stevige uitkering voorzien. Leuk plan dat, maar uitvoerbaar... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Noem maar een paar voorbeelden dan ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Nu ff niet, als ik een glimlach wil hebben spit ik http://encyclopediadramatica.com/Advice_Dog/Variations wel ff door. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Niks inhoudelijks te melden dus en alleen maar uit automatisme schoppen, duidelijk ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:[hap]Als jij dat wilt geloven, be my guest. Heb geen zin en geen tijd die bende nogmaals door te spitten, Een aantal leuke dingen, een hoop groene stierestront maar om daar nogmaals mijn tijd aan te verdoen, enkel om jou van iets te overtuigen... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 28-04-2010 14:42] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Dat wil ik niet geloven, maar: Schoppen: ja. Inhoud: nee. ...het is vooralsnog de enige conclusie die ik kán trekken! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
hehe, ja nu ga ik dat ook geloven. Volgens mij is het niet zo moeilijk om een paar onhaalbare puntjes van GL erbij te halen. maarja ik me er zelf ook niet in verdiepen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |