|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jupz, erg genoeg wat er gebeurt is, maar er gebeuren dagelijk erge dingen. Overigens kan ik je van harte aanbevelen geen tv meer te kijken, scheelt een hoop onzin en ergenis. Boeiender |
|
Dappere Speerwerper heeft wat uit te leggen: quote: Euh, maar waarom staat er eigenlijk AMSTERDAM bij de aanhef? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 18-03-2010 8:36] Boeiender |
|
Omdat daar het bericht geschreven is. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik mis alleen nog de datum en Lieve Bram, ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik ben zo blij dat ik niet meer nu op school zit. De spijbeluren waren de enige verademing tijdens mijn adolescentie, verder voornamelijk een erg benauwende tijd. Nog regelmatig heb ik nachtmerries waarin ik me weer in de schoolbanken bevind. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
hehe als ik wilde tekende mn pa de absentie kaarten en later kon ik het zelf ook, en op een gegeven moment hoefde ik maar 1 absentie kaart voor enkele maanden te tekenen die de administratie mensen al zelf hadden ingevuld Werd wel gedoogd door school omdat mn cijfers er niet onder leden, nouja omgekeerd zelfs, ik ging steeds minder naar school en haalde steeds hogere cijfers hehe. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-03-2010 14:47] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Helaas. Mijn ouders waren zelf leraar, en hechtten nogal wat waarde aan mijn schoolprestaties. Spijbelen werd dan ook niet getolereerd. Echter door mijn leraren wel, die waren allang blij dat ik hun lessen niet zat te verzieken en schreven mijn absentie nooit op. Helaas viel ik aan het eind van het jaar door de mand, omdat ik bij proefwerken altijd afwezig was en zodoende veel enen had gehaald. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ah jah dat zijn nu net de momenten dat je er wel moet zijn. bij mij was 6 VWO het grootste gedeelte van mn aanwezigheid bij proefwerken. Daarnaast nog af en toe een dagje geweest, maar omdat iedereen dan zo verbaasd keek was ik dat ook snel weer zat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Hehe, dat ken ik ja. We moesten verlicht 80% aanwezig zijn, ik was eerder 80% afwezig. Maar kwam er wel mee weg, terwijl klasgenoten aangepakt werden, mooie tijd... |
|
hehe idd, dat werd nooit zo leuk gevonden, zeker niet door de mensen die achteraf niet geslaagd waren. Maargoed ik was wel gemotiveerd om een tentamen te leren, en de lessen konden aardig wat van die motivatie wegnemen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Het laatste halfjaar van de Havo hadden we lesvrijheid. Ik ben toen gewoon de fabriek ingegaan om te werken, in de avonduurtjes voor de examens leren. Twee weken vrij om examens te maken, en weer terug de fabriek in. En een eindlijst met een zes, een zeven, drie achten en een negen inderdaad. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-03-2010 15:08] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
hehe, op school wordt je ook vooral geleerd aanwezig te zijn op bepaalde tijdstippen, Dat is iets wat ik nog steeds wel moeilijk vind, aan de andere kant maakt dat me vaak niet veel minder productief. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehe, ja. Op mijn middelbare school was een persoon aangesteld die als taak had lessen binnen te vallen om eens even een hartig woordje met spijbelaars te wisselen. Het mooie was dat er, naar ik vermoed, een soort van zwarte lijst bestond, en als je daarop stond werd je daadwerkelijk voor elk uurtje ongeoorloofd verzuim gegrepen. Ik stond daar gelukkig niet op, maar zo eens in de drie maanden (en enkele tientallen verzuimde, maar nauwelijks geregistreerde uren verder) moest ik toch tekst en uitleg geven, waarin het er meestal op neer kwam dat ik de feiten zo verdraaide dat ik voor twee uurtjes inderdaad geen verklaring had. Naar de overige uren kraaide geen haan. |
|
quote: hehe, op een gegeven moment hadden ze op mijn middelbare school een herstel klas in gesteld, leerlingen die altijd te laat kwamen, nooit huiswerk maakten of er telkens uit gestuurd werden moesten daar heen, van de 4 periodes heb ik er 3 keer gezeten.. twee jaar lang. Against God and Government |
|
'Srebrenica viel door Nederlandse homo's' Uitgegeven: 18 maart 2010 21:58 Laatst gewijzigd: 18 maart 2010 21:57 WASHINGTON - Nederlandse militairen waren in 1995 niet in staat om de Bosnische moslimenclave Srebrenica te verdedigen, omdat zij openlijk homoseksuelen in hun rangen hadden. © ANP Dat heeft de Amerikaanse ex-generaal John Sheehan donderdag gezegd tijdens een hoorzitting in de Amerikaanse Senaat. Ook de Nederlandse legerleiding zou de val van Srebrenica mede hebben toegeschreven aan homoseksuele militairen, verklaarde Sheehan, die tijdens de oorlog in Bosnië een opperbevelhebber van de NAVO was. ''Ze zagen het als een deel van het probleem'', aldus de ex-officier, die dat onder meer zou hebben gehoord van de toenmalige chef-staf van de Nederlandse strijdkrachten. Clinton De Amerikaanse regering wil homoseksuelen en lesbiënnes het recht geven om openlijk in het leger te dienen. President Bill Clinton voerde het 'don't ask, don't tell'-beleid in. Het leger beloofde geen punt te maken van de geaardheid van een militair, als die zijn of haar voorkeuren voor zich zou houden. Conservatieve politici zien niets in het plan. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Het is toch algemeen bekend dat aanhangers van de Griekse liefde juist uitmuntende militairen zijn? In tegenstelling tot hun hetero-collegae hebben ze er vaak weinig moeite mee om de vijand van achteren aan te vallen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De veelgeprezen Spartanen waren ook gewoon homo's hehe. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Klopt. Heel veel goede militairen waren gay, o.a. Alexander de Grote. Ik heb zelfs ooit gelezen dat homo's vroeger in legers de voorkeur hadden, die hoefden namelijk niet voor een gezin te zorgen, en zodoende waren ze vaak meer betrokken bij hun werk, en roekelozer in de strijd omdat ze minder te verliezen hadden. Neemt niet weg dat Nederland zich niet gerealiseerd heeft wat een smerige oorlog ze zich in begaven. En ik ken zat mensen die nu nog last hebben van wat ze daar allemaal niet mochten als militair. Homo of niet, je schaamt je kapot als je toe moest zien hoe de mensen die je moest beschermen onder je ogen vernederd en afgemaakt werden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
toch gruwelijk om te zien dat andere mensen wel hun favoriete bezigheid doen en jij niet en dat gewoon recht voor je ogen doen terwijl jij dat niet mag. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ja precies. Je gaat toch in het leger om mensen kapot te maken? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
je untersign ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ossenaar bedreigt gezin met zwaard Uitgegeven: 19 maart 2010 05:53 OSS - Een 43-jarige man uit Oss heeft donderdagavond zijn vrouw en zoontje met een zwaard bedreigd. Na uren onderhandelen is hij gearresteerd. Dat heeft de politie laten weten. Volgens de politie was de man hevig overstuur geraakt na een familieruzie. Hij had zijn vrouw op den duur de deur uitgezet en weigerde een paar uur lang zich over te geven. Een onderhandelaar van de politie en de 40-jarige vrouw wisten hem uiteindelijk toch over te halen zijn zwaard in te leveren en zichzelf te laten arresteren. Een zwager van me. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
bizar? was er meer spontaan iets geknapt of was hij altijd al wat aggressief ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
zal wel een slechte jeugd hebben gehad |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |