IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Open vuur kan brandwonden veroorzaken!' [ (Oud) Nieuws] Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 18-03-2010 0:30 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ja, ik ben er helemaal zat van en ik verwacht dat we nu de komende maaden allemaal nieuwsberichten gaan lezen over agenten die "de fout in gaan." Dit verdingt "TBS'er ontsnapt."



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-03-2010 0:31 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 March 2010 0:22 schreef bastianus het volgende:
Meer mensen die Milly-moe zijn? Verschrikkelijk hoor, die zaak, maar tjongejonge wat wordt het allemaal uitgemolken, zelfs in de "serieuze" media. Alsof alles een groot Hart van Nederland is.


Jupz, erg genoeg wat er gebeurt is, maar er gebeuren dagelijk erge dingen. Overigens kan ik je van harte aanbevelen geen tv meer te kijken, scheelt een hoop onzin en ergenis.


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-03-2010 8:35 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Dappere Speerwerper heeft wat uit te leggen:
quote:
Dodelijk gif in weiland Vriezenveen


AMSTERDAM - De politie heeft dinsdag in Vriezenveen in een weiland bij de openbare weg aas aangetroffen waarop levensgevaarlijk gif bleek te zijn aangebracht. Rond het aas lag nog meer gif, dat dodelijk is voor mens en dier, meldt de Twentse politie woensdag.

Agenten namen dinsdag na een melding dat er een dode vos in een weiland lag poolshoogte.

Zij troffen het dode dier aan in het weiland aan de Paterswal, waarna uit onderzoek bleek dat de vos slachtoffer was geworden van een zeer zwaar gif. In een weiland verderop werd het aas aangetroffen.



Het gif is weggehaald, de politie raadt wandelaars of mensen die hun hond uitlaten aan alert te zijn.



Euh, maar waarom staat er eigenlijk AMSTERDAM bij de aanhef?

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 18-03-2010 8:36]


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-03-2010 9:15 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Omdat daar het bericht geschreven is.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-03-2010 9:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik mis alleen nog de datum en Lieve Bram,


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-03-2010 14:25 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Meer spijbelaars geregistreerd

DEN HAAG - Het ongeoorloofde schoolverzuim is gestegen met 12 procent. Dat blijkt uit cijfers die het ministerie van Onderwijs donderdag heeft gepresenteerd op de Landelijke Dag van de Leerplicht. De cijfers zijn gebaseerd op het schooljaar 2008/2009.

Ze betekenen volgens staatssecretaris Marja van Bijsterveldt niet dat het aantal spijbelaars in het onderwijs is toegenomen, maar dat scholen beter bijhouden wie ongeoorloofd afwezig is tijdens de lessen. De stijging was volgens haar verwacht. Ze vindt de toename een goed teken: Schoolverzuim kan pas worden aangepakt, als eerst duidelijk is wie hoe vaak spijbelt.

Het ministerie is bezig een systeem op te zetten dat moet voorkomen dat jongeren school verlaten zonder diploma. Onderzoek wijst uit dat jongeren die regelmatig spijbelen een veel grotere kans hebben op schooluitval. Scholen moeten bijhouden wie afwezig is zonder geldige reden. Ze moeten daarvan melding maken bij een landelijk loket.

Medewerkers van dat 'digitaal verzuimloket' schakelen de leerplichtambtenaar in van de gemeente waar de jongere woont. In uiterste geval kunnen leerlingen sinds kort naar bureau Halt worden gestuurd. Ouders kunnen bovendien kinderbijslag verliezen als ze hun kind niet naar school sturen.

Ik ben zo blij dat ik niet meer nu op school zit. De spijbeluren waren de enige verademing tijdens mijn adolescentie, verder voornamelijk een erg benauwende tijd. Nog regelmatig heb ik nachtmerries waarin ik me weer in de schoolbanken bevind.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-03-2010 14:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe als ik wilde tekende mn pa de absentie kaarten en later kon ik het zelf ook, en op een gegeven moment hoefde ik maar 1 absentie kaart voor enkele maanden te tekenen die de administratie mensen al zelf hadden ingevuld
Werd wel gedoogd door school omdat mn cijfers er niet onder leden, nouja omgekeerd zelfs, ik ging steeds minder naar school en haalde steeds hogere cijfers hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-03-2010 14:47]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-03-2010 14:51 by bastianus Profiel van bastianus

Helaas. Mijn ouders waren zelf leraar, en hechtten nogal wat waarde aan mijn schoolprestaties. Spijbelen werd dan ook niet getolereerd. Echter door mijn leraren wel, die waren allang blij dat ik hun lessen niet zat te verzieken en schreven mijn absentie nooit op. Helaas viel ik aan het eind van het jaar door de mand, omdat ik bij proefwerken altijd afwezig was en zodoende veel enen had gehaald.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-03-2010 14:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ah jah dat zijn nu net de momenten dat je er wel moet zijn. bij mij was 6 VWO het grootste gedeelte van mn aanwezigheid bij proefwerken. Daarnaast nog af en toe een dagje geweest, maar omdat iedereen dan zo verbaasd keek was ik dat ook snel weer zat.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 18-03-2010 14:53 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 18 March 2010 14:46 schreef ElitE het volgende:
hehe als ik wilde tekende mn pa de absentie kaarten en later kon ik het zelf ook, en op een gegeven moment hoefde ik maar 1 absentie kaart voor enkele maanden te tekenen die de administratie mensen al zelf hadden ingevuld
Werd wel gedoogd door school omdat mn cijfers er niet onder leden, nouja omgekeerd zelfs, ik ging steeds minder naar school en haalde steeds hogere cijfers hehe.
Hehe, dat ken ik ja. We moesten verlicht 80% aanwezig zijn, ik was eerder 80% afwezig. Maar kwam er wel mee weg, terwijl klasgenoten aangepakt werden, mooie tijd...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-03-2010 14:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe idd, dat werd nooit zo leuk gevonden, zeker niet door de mensen die achteraf niet geslaagd waren. Maargoed ik was wel gemotiveerd om een tentamen te leren, en de lessen konden aardig wat van die motivatie wegnemen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-03-2010 15:08 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 March 2010 14:53 schreef ElitE het volgende:
Ah jah dat zijn nu net de momenten dat je er wel moet zijn. bij mij was 6 VWO het grootste gedeelte van mn aanwezigheid bij proefwerken. Daarnaast nog af en toe een dagje geweest, maar omdat iedereen dan zo verbaasd keek was ik dat ook snel weer zat.
Het laatste halfjaar van de Havo hadden we lesvrijheid. Ik ben toen gewoon de fabriek ingegaan om te werken, in de avonduurtjes voor de examens leren. Twee weken vrij om examens te maken, en weer terug de fabriek in. En een eindlijst met een zes, een zeven, drie achten en een negen inderdaad.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-03-2010 15:08]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-03-2010 15:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe, op school wordt je ook vooral geleerd aanwezig te zijn op bepaalde tijdstippen, Dat is iets wat ik nog steeds wel moeilijk vind, aan de andere kant maakt dat me vaak niet veel minder productief.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 18-03-2010 15:58 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 18 March 2010 14:53 schreef Silence het volgende:
Hehe, dat ken ik ja. We moesten verlicht 80% aanwezig zijn, ik was eerder 80% afwezig. Maar kwam er wel mee weg, terwijl klasgenoten aangepakt werden, mooie tijd...


Hehe, ja. Op mijn middelbare school was een persoon aangesteld die als taak had lessen binnen te vallen om eens even een hartig woordje met spijbelaars te wisselen. Het mooie was dat er, naar ik vermoed, een soort van zwarte lijst bestond, en als je daarop stond werd je daadwerkelijk voor elk uurtje ongeoorloofd verzuim gegrepen. Ik stond daar gelukkig niet op, maar zo eens in de drie maanden (en enkele tientallen verzuimde, maar nauwelijks geregistreerde uren verder) moest ik toch tekst en uitleg geven, waarin het er meestal op neer kwam dat ik de feiten zo verdraaide dat ik voor twee uurtjes inderdaad geen verklaring had. Naar de overige uren kraaide geen haan.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-03-2010 17:41 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 18 March 2010 15:12 schreef ElitE het volgende:
hehe, op school wordt je ook vooral geleerd aanwezig te zijn op bepaalde tijdstippen, Dat is iets wat ik nog steeds wel moeilijk vind, aan de andere kant maakt dat me vaak niet veel minder productief.


hehe, op een gegeven moment hadden ze op mijn middelbare school een herstel klas in gesteld, leerlingen die altijd te laat kwamen, nooit huiswerk maakten of er telkens uit gestuurd werden moesten daar heen, van de 4 periodes heb ik er 3 keer gezeten.. twee jaar lang.


Against God and Government


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-03-2010 23:22 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

'Srebrenica viel door Nederlandse homo's'
Uitgegeven: 18 maart 2010 21:58
Laatst gewijzigd: 18 maart 2010 21:57
WASHINGTON - Nederlandse militairen waren in 1995 niet in staat om de Bosnische moslimenclave Srebrenica te verdedigen, omdat zij openlijk homoseksuelen in hun rangen hadden.
© ANP

Dat heeft de Amerikaanse ex-generaal John Sheehan donderdag gezegd tijdens een hoorzitting in de Amerikaanse Senaat.

Ook de Nederlandse legerleiding zou de val van Srebrenica mede hebben toegeschreven aan homoseksuele militairen, verklaarde Sheehan, die tijdens de oorlog in Bosnië een opperbevelhebber van de NAVO was.

''Ze zagen het als een deel van het probleem'', aldus de ex-officier, die dat onder meer zou hebben gehoord van de toenmalige chef-staf van de Nederlandse strijdkrachten.

Clinton

De Amerikaanse regering wil homoseksuelen en lesbiënnes het recht geven om openlijk in het leger te dienen. President Bill Clinton voerde het 'don't ask, don't tell'-beleid in.

Het leger beloofde geen punt te maken van de geaardheid van een militair, als die zijn of haar voorkeuren voor zich zou houden. Conservatieve politici zien niets in het plan.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2010 13:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 March 2010 23:22 schreef Gemene Lepel het volgende:
'Srebrenica viel door Nederlandse homo's'
Uitgegeven: 18 maart 2010 21:58
Laatst gewijzigd: 18 maart 2010 21:57
WASHINGTON - Nederlandse militairen waren in 1995 niet in staat om de Bosnische moslimenclave Srebrenica te verdedigen, omdat zij openlijk homoseksuelen in hun rangen hadden.
© ANP

Dat heeft de Amerikaanse ex-generaal John Sheehan donderdag gezegd tijdens een hoorzitting in de Amerikaanse Senaat.

Ook de Nederlandse legerleiding zou de val van Srebrenica mede hebben toegeschreven aan homoseksuele militairen, verklaarde Sheehan, die tijdens de oorlog in Bosnië een opperbevelhebber van de NAVO was.

''Ze zagen het als een deel van het probleem'', aldus de ex-officier, die dat onder meer zou hebben gehoord van de toenmalige chef-staf van de Nederlandse strijdkrachten.

Clinton

De Amerikaanse regering wil homoseksuelen en lesbiënnes het recht geven om openlijk in het leger te dienen. President Bill Clinton voerde het 'don't ask, don't tell'-beleid in.

Het leger beloofde geen punt te maken van de geaardheid van een militair, als die zijn of haar voorkeuren voor zich zou houden. Conservatieve politici zien niets in het plan.
Het is toch algemeen bekend dat aanhangers van de Griekse liefde juist uitmuntende militairen zijn? In tegenstelling tot hun hetero-collegae hebben ze er vaak weinig moeite mee om de vijand van achteren aan te vallen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-03-2010 13:34 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

De veelgeprezen Spartanen waren ook gewoon homo's hehe.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2010 13:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 March 2010 13:34 schreef Gemene Lepel het volgende:
De veelgeprezen Spartanen waren ook gewoon homo's hehe.
Klopt. Heel veel goede militairen waren gay, o.a. Alexander de Grote. Ik heb zelfs ooit gelezen dat homo's vroeger in legers de voorkeur hadden, die hoefden namelijk niet voor een gezin te zorgen, en zodoende waren ze vaak meer betrokken bij hun werk, en roekelozer in de strijd omdat ze minder te verliezen hadden.
Neemt niet weg dat Nederland zich niet gerealiseerd heeft wat een smerige oorlog ze zich in begaven. En ik ken zat mensen die nu nog last hebben van wat ze daar allemaal niet mochten als militair. Homo of niet, je schaamt je kapot als je toe moest zien hoe de mensen die je moest beschermen onder je ogen vernederd en afgemaakt werden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-03-2010 13:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

toch gruwelijk om te zien dat andere mensen wel hun favoriete bezigheid doen en jij niet en dat gewoon recht voor je ogen doen terwijl jij dat niet mag.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-03-2010 13:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 March 2010 13:49 schreef ElitE het volgende:
toch gruwelijk om te zien dat andere mensen wel hun favoriete bezigheid doen en jij niet en dat gewoon recht voor je ogen doen terwijl jij dat niet mag.
Ja precies. Je gaat toch in het leger om mensen kapot te maken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-03-2010 13:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

je untersign


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-03-2010 22:53 by XXL Profiel van XXL

Ossenaar bedreigt gezin met zwaard
Uitgegeven: 19 maart 2010 05:53

OSS - Een 43-jarige man uit Oss heeft donderdagavond zijn vrouw en zoontje met een zwaard bedreigd. Na uren onderhandelen is hij gearresteerd. Dat heeft de politie laten weten.

Volgens de politie was de man hevig overstuur geraakt na een familieruzie. Hij had zijn vrouw op den duur de deur uitgezet en weigerde een paar uur lang zich over te geven.

Een onderhandelaar van de politie en de 40-jarige vrouw wisten hem uiteindelijk toch over te halen zijn zwaard in te leveren en zichzelf te laten arresteren.



Een zwager van me.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-03-2010 0:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

bizar? was er meer spontaan iets geknapt of was hij altijd al wat aggressief


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-03-2010 6:56 by Forever After Profiel van Forever After

zal wel een slechte jeugd hebben gehad


 


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen