|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Dit is dus eigenlijk de meest effectieve methode om ervan af te komen anders is het iedere keer kapen -> gevangen -> vrij -> kapen -> gevangen enz. |
|
quote: Haha typisch Russische oplossing ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Right. Als ik moet uitgaan van het niveau verschil van de kwaliteiten van ambtenaren bij de gemeentes (vooral de kleinere) en de provincies lijkt mij dit plan geen goed idee. Boeiender |
|
Raad Europa: geen boerkaverbod De commissie Cultuur, Wetenschappen en Onderwijs van de Raad van Europa is tegen een algemeen verbod op het dragen van de boerka. De commissie heeft in Istanboel een resolutie met die strekking goedgekeurd. Volgens de commissie ontzegt een algemeen verbod vrouwen die dit in alle vrijheid zouden wensen het recht om hun gezicht te bedekken. Een verbod zou mogelijk ook in strijd zijn met de vrijheid van godsdienst. Wettelijke beperkingen zijn wel mogelijk op grond van veiligheidsoverwegingen en daar waar ''openbare of professionele functies vrouwen verplichten om blijk te geven van religieuze neutraliteit''. De commissie erkent dat de boerka vaak wordt gezien als een symbool van de onderdrukking van vrouwen, maar vindt dat Europese regeringen beter kunnen werken aan de bewustwording van moslima's over hun rechten. In België stemde het parlement recent voor een boerkaverbod. |
|
Een lerares in Californië heeft de gruwelijke moord bekend op een meisje van acht, een speelkameraadje van haar dochter. Melissa Huckaby (28) zal vermoedelijk 24 jaar effectieve celstraf krijgen. De moordzaak schokte heel Amerika. Melissa Huckaby was de buurvrouw van haar slachtoffertje. De kleine Sandra Cantu werd dood teruggevonden in een valies die haar moordenares in een vijver gooide.Huckaby ontvoerde in maart vorig jaar de kleine Sandra Cantu uit haar woning in Tracy, Californië. Tien dagen later werd het lichaam van het meisje teruggevonden in een valies in de vijver van een boerderij. Gedrogeerd De politie onthulde dat het meisje gedrogeerd en verkracht werd voordat ze werd vermoord. De zoektocht naar het meisje hield Amerika dagenlang in de ban, vooral nadat Huckaby de hoofdverdachte werd. Huckaby werd beschuldigd van verkrachting, moord en kidnapping en huilde toen ze naar de rechtbank werd geleid, haar handen en voeten geboeid. Doodstraf ontlopen Aanvankelijk pleitte de lerares onschuldig, maar haar advocaten bereikten een akkoord met het openbaar ministerie waarna ze schuldig pleitte aan moord in de eerste graad en kidnapping "met hulpmiddelen". Zo onloopt ze de doodstraf. Gruwel De details van de moord waren naar verluidt zo gruwelijk dat ze niet bekend werden gemaakt. De rechter legde de politie, advocaten en familieleden een spreekverbod op, het rapport van de autopsie werd verzegeld. Huckaby woonde met haar dochter in bij haar grootouders in een trailer park en was een buur van het gezin van haar slachtoffer. Haar grootvader is de pastor van een kerk in de buurt, die in de dagen voor de arrestatie van Huckaby werd doorzocht. De vrouw drogeerde eerder al een ander kind en haar vriend. De kleine Sandra Cantu werd dood teruggevonden in een valies die haar moordenares in een vijver gooide. signature |
|
Ze zal het er wel naar gemaakt hebben. |
|
Och, "wij" hebben het veel ergerderder, bij ons was het een politieagent. Boeiender |
|
Beter gedrogeerd verkracht dan bij volle bewustzijn toch? Ik zie het probleem niet zo. |
|
ze heeft er duidelijk ook spijt van signature |
|
quote: :')!! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mensen zijn raar. |
|
"Doodstraf ontlopen Aanvankelijk pleitte de lerares onschuldig, maar haar advocaten bereikten een akkoord met het openbaar ministerie waarna ze schuldig pleitte aan moord in de eerste graad en kidnapping "met hulpmiddelen". Zo onloopt ze de doodstraf." Sjeeeezus je kunt ook nog op die manier de doodstraf ontlopen, dat kan ook echt alleen in de VS. Als hier altijd de doodstraf op zou staan dan deed ze zoiets niet |
|
Ik ben er voor om haar net als die piraten op een bootje 550 clicks uit de russische kust te droppen. 1 roeispaan en 1 fles water. |
|
quote: Jammer dat die piraten een stuk verder van de Russische kust af waren. Boeiender |
|
Details... |
|
quote:Moeilijkdoenerij, gewoon in een koffer proppen en de koffer in de vijver gooien geeft hetzelfde effect. |
|
Zolang er maar "Sharks with frickin' layzers attached to their heads" bij zijn! |
|
signature |
|
quote: (SN) Toch mooi om te zien hoe de PvdA van best een leuke stad een stinkende tyfusbende weet te maken. (En dan hebben we het uiteraard niet alleen over het afvalprobleem.) Hulde, en nu allemaal op Cohen stemmen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik niet, ik ga Groen links stemmen |
|
Ook mooi dat de echte Nederlander (tm) nog te beroerd is om zelf een bezem te pakken. Boeiender |
|
Laat er in die dorpen nu net wat minder echte Nederlanders (tm) wonen... |
|
Is dat je eigen mening? |
|
quote: Was vorig weekend in Amsterdam, ik vond het eerlijk gezegd nog wel meevallen. Toeristenstraten zoals het Damrak waren het ergste, straten waar wat meer 'normale' winkeliers zaten worden deels schoongehouden door de ondernemers zelf. Voor de rest is Amsterdam inderdaad überhaupt een aardige puinhoop. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |