IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Open vuur kan brandwonden veroorzaken!' [ (Oud) Nieuws] Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-05-2010 13:48 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 mei 2010 13:36 schreef Gemene Lepel het volgende:
Politic zitten maar al te graag bij P&W, DWDD, al die veredelde paupertalkshows. Belangenverstrengeling .

Yup.

Ik kon wel kotsen van Verhagen gister. Wel een beetje tof ethisch lopen doen met z'n uitspraken, maar niks zeggen over wat er op dat moment gebeurde. Hoezo ingestudeerde verkiezingsretoriek?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-05-2010 13:51 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Stuur een mooie ingezonden brief naar een paar kranten en kijk of je betoog maandag wordt geplaatst.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2010 14:37 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

AMSTERDAM - De vuilstaking verhardt. De vakbond beticht ondernemers van 'asociaal gedrag' omdat ze hun vuil metershoog tegen huizen aangooien, met brandgevaar als gevolg. ''Hun gedrag is van de gekke.''

Stakers hebben op het Leidseplein een door ondernemers ingehuurd particulier vuilophaalbedrijf tegengehouden. Stakingsleider Ron Rumkorf van Abvakabo FNV: ''Ik zei: jullie kunnen beter stoppen, óf jullie hebben straks tien man tegenover jullie.'' Waarna de vrachtwagen met grijper het plein verliet.

Kees Verhoeven, directeur MKB-Amsterdam, protesteert. ''Wij zijn geen partij in dit conflict. Als ondernemers mensen inhuren, is dat geen staking breken. Als de gemeente derden inhuurt, wel.''

Ook waarnemend burgemeester Lodewijk Asscher vindt dat ondernemers reinigers mogen inhuren. Rumkorf niet. ''Wij zullen dat niet accepteren. Als wij particuliere vuilophalers zien, gaat het niet goed.''

Vrijdagmiddag onderhandelen gemeenten en bonden weer. De Abvakabo schatte de kans op een akkoord vanmorgen op zestig procent. (ROB ROMBOUTS)


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-05-2010 14:43 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Vuil opstapelen is geen optie als het vuil niet mag worden weggehaald? :')


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2010 14:45 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 14 mei 2010 14:37 schreef kwelgeest het volgende:
Ook waarnemend burgemeester Lodewijk Asscher vindt dat ondernemers reinigers mogen inhuren. Rumkorf niet. ''Wij zullen dat niet accepteren. Als wij particuliere vuilophalers zien, gaat het niet goed.''



Wat een mongolen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2010 14:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Inderdaad, laten ophalen die zooi.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2010 14:50 by Mark Profiel van Mark

Gewoon politie erbij, en als die particuliere bedrijven iets in de weg gelegd wordt gewoon flink erop op los met de gummi-knuppel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-05-2010 14:51 by bastianus Profiel van bastianus

Als wij geen personeel hebben om de cliënten op te vangen, en geen vervangers kunnen krijgen, mag mijn manager een werkopdracht geven. Als je die krijgt ben je gewoon verplicht om te komen werken. Zo'n clausule moet toch ook binnen deze bedrijfstak mogelijk zijn? Al was het maar om de veiligheid te waarborgen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2010 14:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 mei 2010 14:43 schreef Gemene Lepel het volgende:
Vuil opstapelen is geen optie als het vuil niet mag worden weggehaald? :')


De meeste ondernemers hebben daar niet echt zin in. Daarnaast trekken meeuwen die zooi gewoon weer onderuit. Gisteren heeft half Den Haag niet gedacht aan hemelvaart dag en zn vuil buiten gezet maar de helft van de zakken is opengescheurd en alles waait in de rondte.

Aan de andere kant moet je als consument misschien wel even stil staan bij het feit hoeveel teringzooi we wel niet maken, en dat het in veel gevallen niet eens echt nodig is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-05-2010 14:55 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 14 mei 2010 14:51 schreef bastianus het volgende:
Als wij geen personeel hebben om de cliënten op te vangen, en geen vervangers kunnen krijgen, mag mijn manager een werkopdracht geven. Als je die krijgt ben je gewoon verplicht om te komen werken. Zo'n clausule moet toch ook binnen deze bedrijfstak mogelijk zijn? Al was het maar om de veiligheid te waarborgen.


Klopt, mag mijn leidingevende ook doen. En ik ben, net als die schoonmakers, rijksambtenaar (tenminste, ik neem aan dat dit rijksambtenaren zijn). Dus ik ga er van uit dat dat dan ook gewoon kan. Waarom ze het dan niet doen, weet ik niet.


Bareuh...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2010 15:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

bij een goedgekeurde staking mag de baas geen vervanging regelen en mogen bazen niet verplichten tot werk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-05-2010 15:21 by De Ulk Profiel van De Ulk

Ah, zo. Dat wist ik niet.


Bareuh...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2010 15:23 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 14 mei 2010 15:20 schreef ElitE het volgende:
bij een goedgekeurde staking mag de baas geen vervanging regelen en mogen bazen niet verplichten tot werk.


De baas niet, maar gedupeerde ondernemingen toch wel? De baas hier is de gemeente, als ee particulier bouwbedrijf van zijn zooi af moet en daar een extern bedrijf voor inhuurt, dat vervolgens onder bedreiging van hun werkzaamheden wordt afgehouden door de stakers, dan is dat wat mij betreft gewoon een gevalletje politie-ingreep.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2010 15:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 mei 2010 15:23 schreef Mark het volgende:
De baas niet, maar gedupeerde ondernemingen toch wel? De baas hier is de gemeente, als ee particulier bouwbedrijf van zijn zooi af moet en daar een extern bedrijf voor inhuurt, dat vervolgens onder bedreiging van hun werkzaamheden wordt afgehouden door de stakers, dan is dat wat mij betreft gewoon een gevalletje politie-ingreep.


Klopt klopt, daarom is het ook erg krom dat ze dit tegenhouden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2010 15:25 by Mark Profiel van Mark

Ah okee, had je commentaar even verkeerd geinterpreteerd dan.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-05-2010 15:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 mei 2010 13:51 schreef Gemene Lepel het volgende:
Stuur een mooie ingezonden brief naar een paar kranten en kijk of je betoog maandag wordt geplaatst.

Ik denk er inderdaad sterk over om zoiets te doen, ja Misschien als ik nog even wat aaneengesloten tijd vind. Zin om te helpen / de brief achteraf aan te vullen dan wel verbeteren?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-05-2010 15:42 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 mei 2010 14:51 schreef bastianus het volgende:
Als wij geen personeel hebben om de cliënten op te vangen, en geen vervangers kunnen krijgen, mag mijn manager een werkopdracht geven. Als je die krijgt ben je gewoon verplicht om te komen werken. Zo'n clausule moet toch ook binnen deze bedrijfstak mogelijk zijn? Al was het maar om de veiligheid te waarborgen.

De stakers hebben toegezegd aan het werk te gaan als er problemen met de veiligheid/gezondheid komen. Ik weet niet of het überhaupt mogelijk is ze te 'dwingen' in zulke situaties.

Verder is het inderdaad achterlijk dat die stakers particuliere opruimers tegenhouden. Hoezo maffia-achtige praktijken van de stakers/vakbonden?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-05-2010 15:43 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Gisteren voor de gein ff naar utrecht gereden om de bende te aanschouwen, maar ik vond het reuze meevallen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-05-2010 15:47 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 14 mei 2010 15:43 schreef De Tegenpartij het volgende:
Gisteren voor de gein ff naar utrecht gereden om de bende te aanschouwen, maar ik vond het reuze meevallen.
Ramptourist! Al een reisje naar Libië geboekt?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-05-2010 15:50 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Moet je het telefoonnummer van Ruben nog hebben?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-05-2010 16:14 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 14 mei 2010 14:51 schreef ElitE het volgende:
De meeste ondernemers hebben daar niet echt zin in. Daarnaast trekken meeuwen die zooi gewoon weer onderuit. Gisteren heeft half Den Haag niet gedacht aan hemelvaart dag en zn vuil buiten gezet maar de helft van de zakken is opengescheurd en alles waait in de rondte.

Aan de andere kant moet je als consument misschien wel even stil staan bij het feit hoeveel teringzooi we wel niet maken, en dat het in veel gevallen niet eens echt nodig is.


In Leiden gebruiken ze gele (als ik het goed heb) zakken tegen meeuwen. Schijnt te werken.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2010 16:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ligt niet aan de kleur maar het is ander plastic. Als er een gaatje in zit is het niet meer zo gemakkelijk verder te scheuren als bij de normale zwartjoekels.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 14-05-2010 16:18 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 mei 2010 16:15 schreef ElitE het volgende:
Als er een gaatje in zit is het niet meer zo gemakkelijk verder te scheuren als bij de normale zwartjoekels.


Heerlijk effe uit context quoten



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2010 16:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha, zo had ik er ook nog niet naar gekeken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-05-2010 16:30 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 14 mei 2010 16:15 schreef ElitE het volgende:
ligt niet aan de kleur maar het is ander plastic. Als er een gaatje in zit is het niet meer zo gemakkelijk verder te scheuren als bij de normale zwartjoekels.


Nee hoor.

http://portal.leiden.nl/nieuwsartikel/1299/meeuwen_krijgen_opnieuw_de_gele_zak


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen