IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Open vuur kan brandwonden veroorzaken!' [ (Oud) Nieuws] Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-05-2010 22:54 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 april 2010 14:31 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Tijd dat dit lnd bij de EU komt. Ze zijn er he-le-maal klaar voor.


Ja dat kan echt niet. Daarbij is Erdogan ook nog eens beste maatjes met Ahmadinejad, zegt ook wel genoeg.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-05-2010 23:03 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 mei 2010 22:30 schreef Mark het volgende:
[x] ongeschikt. De steuntrekker. Als je kan rennen kan je ook werken.
Misschien is ie wel pensionado of gewoon erg rijk.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 17-05-2010 0:33 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/05_mei/16/binnenland/gevaarlijkste-kruispunten-in-nederland.xml

quote:
Gevaarlijkste kruispunt in Utrecht
Het kruispunt Anne Frankplein en Koningin Wilhelminalaan in de stad Utrecht is het gevaarlijkste kruispunt van Nederland. In de afgelopen drie jaar gebeurden daar 15 ongelukken waarbij iemand gewond raakte. Dat blijkt uit een jaarlijkse inventarisatie van RTL Nieuws op basis van gegevens van Rijkswaterstaat.



Nou, dat had ik je ook wel kunnen vertellen.
Hoevaak ik daar al niet met m'n fiets zo enorm hard op de rem ben gegaan omdat er weer eens een auto mij geen voorrang verleende en domweg doorreed........
Levensgevaarlijk, het heeft meerdere keren slechts een centimeter gescheeld daar, of ik had eronder gelegen.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2010 10:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Verkeersinfarct Rotterdam na ongeval

Het verkeer rond Rotterdam is maandagochtend in de soep gelopen door een ongeval op de A20 van Gouda richting Hoek van Holland. In totaal staat er door het ongeval op snelwegen rondom de Maasstad circa 36 kilometer file, meldt de VerkeersInformatieDienst (VID).

Vanwege het ongeval is bij het knooppunt Kethelplein de verbindingsweg vanaf de A20 vanuit Gouda naar de A4 richting Hoogvliet afgesloten. Bij het ongeval schaarde een aanhangwagen van een vrachtwagen. De bestuurder raakte bekneld, maar is inmiddels bevrijd en naar een ziekenhuis gebracht.

Door het ongeval is veel schade aan het wegdek ontstaan en zijn twee lantaarnpalen uit de grond gereden. De afsluiting duurt vermoedelijk nog uren, omdat een sporenonderzoek moet worden uitgevoerd.

Op de A20, A16, A15 en A4 staan door het ongeval files. Op de A20 van Gouda richting Hoek van Holland stond rond 08.45 uur een file van elf kilometer tussen het knooppunt Terbregseplein en het knooppunt Kethelplein. De vertraging is vijf kwartier.

De andere kant op staat inmiddels een kijkersfile van acht kilometer. Ook hier loopt het verkeer ruim een half uur vertraging op. Ook op de A4 van Hoogvliet naar Vlaardingen staat een kijkersfile van vier kilometer. Een omleiding via de A16 en A15 die was ingesteld is inmiddels ingetrokken omdat ook die wegen vol liepen.


haha tering

Ohja meer bewegen helpt ook tegen een infarct.


[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 17-05-2010 10:36]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-05-2010 11:23 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 16 mei 2010 18:24 schreef Gemene Lepel het volgende:
Maar als we dan toch voor Zero Tolerance gaan; zullen we jou dan maar gelijk levenslang de bak in gooien voor rijden onder invloed?


Stel het eens voor bij het OM, Huilmuil.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-05-2010 11:25 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Als jij eerst je voorstel voor executiepelotons indient, kleine crypto-fascist.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-05-2010 13:09 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 mei 2010 11:23 schreef XXL het volgende:
Stel het eens voor bij het OM, Huilmuil.

Hoewel ik het stompzinnig vind om jou telkens daaraan te herinneren vind ik het in dit geval wel erg terecht.

Dus, zeg maar, verdienen mensen die dronken achter het stuur krijgen een zelfde, lichtere of zwaardere behandeling dan mensen die ambulancebroeders lastig vallen (i.e. een nekschot)? In het geval van een lichtere of zwaardere behandeling; welke?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 17-05-2010 13:10]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-05-2010 13:18 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 17 mei 2010 13:09 schreef ZelThoR het volgende:
Hoewel ik het stompzinnig vind om jou telkens daaraan te herinneren vind ik het in dit geval wel erg terecht.



Als mensen dat graag willen moeten ze vooral hun goddelijke gang gaan.

Ik zie het gewoon als een loze "Nee, jij!!" reactie ga er verder niet eens meer over in discussie.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-05-2010 13:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 mei 2010 13:18 schreef XXL het volgende:
Als mensen dat graag willen moeten ze vooral hun goddelijke gang gaan.

Ik zie het gewoon als een loze "Nee, jij!!" reactie ga er verder niet eens meer over in discussie.

Dat lijkt het, maar is het niet, XXL. Als jij een dergelijke harde uitspraak wil doen over zulke raddraaiers ben ik erg benieuwd voor welke raddraaiers dat nog meer opgaat. Als je een dergelijke regel niet op je eigen situatie wil toepassen om in te zien wat het in jouw geval zou betekenen en daaruit afleidt of het goed is of niet is het maar goed dat jij geen wetgever bent. En buiten dat is het gewoon bijzonder zwak. Wel stoer over anderen lopen roepen, niet bij machte zijn de hand in eigen boezem te steken.

Dus, zeg maar, verdienen mensen die dronken achter het stuur krijgen een zelfde, lichtere of zwaardere behandeling dan mensen die ambulancebroeders lastig vallen (i.e. een nekschot)? In het geval van een lichtere of zwaardere behandeling; welke?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-05-2010 13:30 by XXL Profiel van XXL

Het feit dat ik zelf de fout ben ingegaan weerhoudt mij er niet van om te gaan voor de optie: het zelfde.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-05-2010 13:31 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 mei 2010 13:30 schreef XXL het volgende:
Het feit dat ik zelf de fout ben ingegaan weerhoudt mij er niet van om te gaan voor de optie: het zelfde.



Pluspunten voor consequent zijn!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2010 13:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ah netjes, maar dan vind je ook dat je wel een kogeltje tussen je oogjes verdient hebt. Lijkt me wel erg streng voor jezelf.

Als zoiets ingevoerd zou worden zou ik denk maar lijkschouwer worden, goede werkvoorziening


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-05-2010 13:34 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 17 mei 2010 13:30 schreef XXL het volgende:
Het feit dat ik zelf de fout ben ingegaan weerhoudt mij er niet van om te gaan voor de optie: het zelfde.




Practice what you preach, een betere wereld begint bij jezelf etc. etc. :')


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-05-2010 13:36 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 mei 2010 23:03 schreef Greycloak het volgende:
Misschien is ie wel pensionado of gewoon erg rijk.


Huh? Relativering, van jou?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-05-2010 13:37 by XXL Profiel van XXL

Nog steeds niet uitgehuild, Gemene Droplul?



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-05-2010 13:37]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-05-2010 13:37 by Mark Profiel van Mark

[Schaep modus]Doe eens normaal tegen GL, XXL, Zelthor.[/Schaep modus]

oeps, dat moet 'Even normaal doen' zijn, natuurlijk. Mega-fail.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 17-05-2010 13:51]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-05-2010 13:38 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 17 mei 2010 13:37 schreef XXL het volgende:
Nog steeds niet uitgehuild, Gemene Droplul?




Leuke edit .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-05-2010 13:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 mei 2010 13:37 schreef Mark het volgende:
[Schaep modus]Doe eens normaal tegen GL, XXL, Zelthor.[/Schaep modus]

Iedereen doet toch normaal tegen mij? En terecht.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2010 13:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Twee doden gevonden in woning Den Haag

In een woning in Den Haag zijn maandagochtend twee doden gevonden. De politie onderzoekt wat er is gebeurd.

De lichamen in de woning aan de Aagje Dekenlaan werden rond 10.30 uur bij de politie gemeld. Of sprake is van een misdrijf, wordt onderzocht. "Daar is zo kort na de vondst nog niks over te zeggen", aldus een woordvoerder. De identiteit van de slachtoffers is nog niet bekendgemaakt.

Weer een straat verder. om de 2 weken ligt er wel een bijzondere dooie bij me in de buurt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-05-2010 16:04 by Dentz Profiel van Dentz

Fijn buurtje ...


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2010 16:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

t valt wel mee denkik, er wonen ook veel mensen. Maar toch wel leuk om er eens op te letten hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-05-2010 22:40 by M. Profiel van M.

quote:
'Eva Jinek en Bram Moszkowicz samen'
Uitgegeven: 17 mei 2010 20:07
Laatst gewijzigd: 17 mei 2010 20:07

AMSTERDAM - Bram Moszkowicz heeft in Eva Jinek een nieuwe liefde gevonden. De strafrechtadvocaat is al enkele maanden gelukkig met de nieuwslezers.
© Alphons Nieuwenhuis

Dat vertelde Albert Verlinde maandag in RTL Boulevard, waar Moszkowicz geregeld aanschuift.

De vonk tussen de 49-jarige advocaat en de 31-jarige NOS nieuwslezeres sloeg over tijdens een interview. Voor het januarinummer van Linda voelde Jinek Moszkowicz aan de tand.





De tortelduifjes werden dit weekeinde gespot in Parijs. "Bram wil niet veel kwijt over zijn relatie", zei Verlinde. "Hij zit wel in Boulevard, maar houdt zijn privéleven graag privé."

WAT???!!!!!??? GADVERDAMMEEEHHHHHH!!!!


Het NOS-journaal 's morgens vroeg zal nooit meer hetzelfde zijn nu ik weet dat die walgelijke vent eraan gelikt heeft.

ALTIJD WEER DAT WIJF, EN DIE VERVELENDE ADVOCAAT, DROMMELS DROMMELS DROMMELS


BAH BAH BAH


*verscheurt haar foto's*


Wat een kutwereld .

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 17-05-2010 22:41]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-05-2010 22:41 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

hahahahahahah


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2010 23:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Sterkte M.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-05-2010 1:17 by XXL Profiel van XXL

Eva: Hoe vind je mijn nieuwe truitje, bram?
Bram: IK ZIE JE BORSTEN!


:')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen