|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Borrelglazen. schiet niet op, is toch veel te klein? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
The Addams Family seizoen 2 + 3 Jaarabonnement Noorder Dierenpark Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Een knuffelbeer met doedelzak 2 leuke koffiekoppen Een doos met bonbons [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 29-10-2010 0:01] |
|
Een Ikea Klippan bank |
|
2 tafeltjes en een grooooote barbeque "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Een jaarabonnement op Maarten. Geld. Een boek. Sokken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Sloten bier dit weekend. Nu nog van aan het bijkomen. |
|
quote: Maarten uit Heesch? |
|
quote:Maarten van Rossem. Die ouwe chagrijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Die heb ik eens in het echt gezien bij een bedrijf waar ik toen werkte. Wat een misselijke vent is dat zeg... |
|
quote:Ja, mooi hè. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nee, ik heb het niet op zulke ongure figuren. |
|
Hij schijnt zich ook maar één keer per week te wassen, en enkel omdat het móét van zijn vrouw |
|
Spongebob Squarepants - The movie Spongebob Squarepants - Halloween: 5 spooky sea tales Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
bub |
|
deze prachtige retro tas gekregen van de TNT Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
2x warme chocomel bij Sint Maarten. |
|
Slayer, Undisputed Attitude, heb mijn eigen exemplaar al jaren uitgeleend.... Intestinal Disease - Counting The Damage op vinyl, gatefold. Keltgar - Wintermist, tranentrekkende slechte Gothic meuk uit België. Met schuwlelijke prutser Verwimp hoes. En de meest ridicule teksten die ik in lange tijd gezien heb. Cult man! Dank je wel Herrie. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 16-11-2010 0:27] Boeiender |
|
Een laptop |
|
Alsof het niets is! Of heeft iemand je boekambities opgemerkt en ben je gesponsord? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nha ze moet nu nog wel even 'iets voor terugdoen', maar dan gaat ze daar een boek over schrijven |
|
quote: Ha, wat een favoriet is die man. Ik heb onlangs zijn boek over de Amerikaanse politieke geschiedenis gelezen ('In Amerika'). Heerlijke stijl, prettige man en extreem grappig. Ja hoor... |
|
Maarten van Rossem is een heerser... fan van zijn boeken! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |