|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe, kom er niet zo vaak in de buurt, maar zal het onthouden. En vers brood... Met timer, dus 's avonds vullen en instellen op half 8. Dan is het HEERLIJK wakker worden geblazen. |
|
quote: Hehe, die geur alleen al... En lekker experimenteren! Walnoten erin, gedroogde tomaat... Jupz, me like! Boeiender |
|
quote: OMG zijn Nederlanders ècht zo erg? |
|
quote: Ja. Als je dicht bij Duitsland je vriendin hebt wonen en regelmatig gaat shoppen daar, dan zijn Nederlanders ècht zo erg ja. Boeiender |
|
Hier in Assen gaan al bakken SBS6/PVV volk elk weekend naar de Familia of zoiets in Duitsland ... zucht .. |
|
Familia? Geen idee. Wel is Duitsland erg cool als het om drank inslaan gaat. Boeiender |
|
die euro per fles verrij je wel aan benzine |
|
quote: Hmm. Diesel, en leaseauto..... Boeiender |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Ach, ik kan het vanaf hier fietsen |
|
quote: Krijg ik nog wat van jou? Boeiender |
|
quote: Hehe alsof meel zo duur is Meeste zuinige mensen vergeten wel even de kosten van hun benzine en autoonderhoud... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Als je dat er nog bij gaat rekenen ben je helemaal een volwaardige krentenkakker. |
|
Ik heb zojuist druiven op ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Druiven? Waren die in de aanbieding dan? |
|
quote: Paar weken geleden bij de Super De Boer nog. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Haha, ja 1,50 de kilo, en dat is te proeven Ik ben ook niet zo'n krentenkakker, maar heb ook niet zo veel geld ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nou, koop dan wat voedzamers voor je spaarzame centjes ipv. dat soort waterige versnaperingen. |
|
Normaal gesproken krijg ik druiven van mn opa, maar die boom is dit jaar overleden. Nu heb ik enkele malen ondervonden dat druiven in de winkels niet te vreten zijn. Achjah ik ga komende weken 1 ha druiven poten, komt wel weer goed Voor groente en fruit ben ik steeds meer geneigd naar de groentenboer te stappen, maar probleem is wel dat ik daar gigantisch veel koop en het eigenlijk niet opeet voordat het verrot is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Aha, dat is wel een heel druivig verhaal zeg. |
|
Ik heb het er moeilijk mee [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 30-09-2010 16:27] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat klopt. Ik heb alleen niet in de planning staan om binnenkort nog bij Zwolle in de buurt te komen, kun je anders even mailen als je bij Enske in de buurt komt? |
|
Telt teruggekregen ook? Red Hot Chili Peppers - Blood Sugar Sex Magik RHCP - Californication RHCP - By The Way |
|
3 miniflesjes single malt whiskey en een fles mead van een vriendin die net terug is uit Ierland. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |