|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bak bami. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Klinkt spannend! |
|
Dát dacht ik. Vanaf 7 jaar, maar er staat een icoontje voor geweld en één voor angst. Brrr. Vanaaf even een ps2 afstoffen en optuigen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Paar weken geleden: (Plus maar eens testen of FB foto's hier doorkomen) |
|
Ja, doet het. |
|
Mercyful fate - melissa shirt van Sjaakie. Waarvoor eeuwig dank! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hij is net gepost, dus hij moet maandag bij je schoonouders binnenvallen. Mooi dat je dr blij mee bent. |
|
quote: Iets later geworden, maar hij is leuk! @ Sjaakie! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kleine uilenbeeldjes Uilenopbergpot Uilenkaarsjes Uilenborden Uilenhanger Mooie -onbekende- plant Vogelhuisje HEt slimme onbewuste - Ab Dijksterhuis Interieur en wonen boek Tuinieren het jaar door boek Tapas receptenboek Fles wijn Mooie tekening 5 motorrijlessen |
|
Uilskuiken. Ja hoor... |
|
4 kaarten. 1 pak koffie pads. 1 boek : CSi Miami - vluchtgevaar. 4 haarknipjes. 2 x ondergoed van pieces. 1 blik voor koekje of snoepjes. 1 x parfum : la rive - Beauty You 1 puzzel boekje [Dit bericht is gewijzigd door xxs op 13-07-2012 21:23] Lalalalala *Geld! |
|
quote: Ik las eerst uierhanger... :') |
|
Tevreden opdrachtgever: Ja hoor... |
|
Oeh, die is wel erg lekker. Netjes. Boeiender |
|
Héél benieuwd. Vanavond even proeven... Jummie. Ja hoor... |
|
quote: Waar is deze mee te vergelijken? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik ben geen grote kenner. Eigenlijk drink ik vrijwel altijd Highland Park 12 yr old. Die is heerlijk en laagdrempelig. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar deze. Ik weet wel dat z'n oudere broer afgelopen jaar tot beste whiskey is verkozen. http://www.nu.nl/man/2649235/old-pulteney-single-malt-verkozen-beste-whisky.html Ja hoor... |
|
quote: Poeh, een beetje Oban- achtig. Moeilijk te zeggen zo, hahaha. Boeiender |
|
Oban achtig? Dan moeten wij die ook eens proberen. |
|
quote: Erhm, zit er veel peat smaak aan? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Appearance: Deep amber, red golden (with a slight pink hue) sparkling with a copper glow Aroma: Medium to high intensity and complexity. Dry with a hint of sea air. Tasting notes: Dry, medium bodied and smooth, redolent of honey and cream, faintly salty with a slight spicy note and a sweet long-lasting finish. Ja hoor... |
|
quote: Haha, ga niet alleen op mijn smaak af, dat was het eerste wat mij binnen schoot.... geen afgewogen oordeel Hij is wel aardig peated ja, niet extreem. Boeiender |
|
quote: Mooi, niet dat ik het zelf drink maar de vrouw wel. :Leuk voor een verjaardag. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Het is in ieder geval een betaalbare whisky. http://www.whiskyvanzuylen.nl/index.php?page=whiskys&naam=Old+Pulteney&id=155 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |