![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Opeth - Live at the Royal Albert Hall (2DVD) The Big 4 - Live from Sofia, Bulgaria (2DVD) ![]() |
|
Otoplastieken (op maat te laten maken zodra ik terug ben uit brazilie) ![]() Slibcursus Kookboek van Nigella ![]() Tegoedbon voor de Hunkemöller ..en nog het een en ander. <3 @ kerst ![]() |
|
Slibcursus? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Altijd handig. ![]() ![]() |
|
Pcies, alleen al omdat het een voortzetting op de moddercursus is. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Als ik slipcursus zeg krijg ik ook weer van die rare reacties. ![]() |
|
Slib in de slip lijkt me anders ook niks. ![]() |
|
Herman Brusselmans - Mijn haar is lang Solomon Burke & De Dijk - Hold on tight Wii Mariokart Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() als je tips nodig hebt en trucs, ik ken er alles van ![]() volledig uitgespeeld ![]() signature ![]() |
|
quote: Haha ik wilde precies hetzelfde posten maar je was me voor ![]() ![]() |
|
Geld van oma. Geld van de vriendin van m'n vader. ![]() ![]() |
|
Voor kerst gekregen Black Sabbath - Heaven and hell Rainbow - Ritchie Blackmore's rainbow Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
quote: Mwoa .. ![]() ![]() |
|
![]() Nu heb ik dus twee dezelfde... ![]() ![]() |
|
Nog een kerstbonus ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Leipe shit ouwe. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() En doe die controller nou niet net zoals mij verkeerd om in het stuurtje. Man, wat was ik aan het kloten. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
3 flessen whisky. Dat terwijl ik op 0 kerstkado's gerekend had omdat ik fanatiek kerstfeest-vermijder ben en ik er vanuit was gegaan dat iedereen dat wel weet. Desalniettemin zal de whisky me niet minder smaken. ![]() ![]() |
|
Een elektrisch kookstel (2 pits) Een douche (stang voor aan de muur, douchekop en slang) een aanrecht/keukenblad en nog een plank voor aan de muur Brugge Tripel Champagne achtig iets Kersenlikeur bonbon's tl lamp zo zo, en ik heb niet eens kerst gevierd!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 27-12-2010 22:01] ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Heerlijke espresso (arabico ofzo, die meest intense, andere espresso's zijn voor homo's!), latte machiato, ijsthee en warme choco ![]() Verder WFF 2010 DVD en cupjeshouder voor de nescafé. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Een mooie grote fles Belgisch speciaalbier. ![]() ![]() |
|
Sommige dingen van Duitse Turken, ik kan niet zeggen wat, maar jullie weten de status misschien wel, groetjes, Bram. ![]() |
|
quote: ... quote:I.J.S. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
allen op lp: ![]() Iron maiden- somewhere in time Iron maiden- Women in uniform Iron Maiden- Maiden Japan Iron Maiden- Killers Iron Maiden- Live After Death Iron Maiden- Twilight zone Iron Maiden- Powerslave Iron Maiden- Piece Of Mind Iron Maiden- Iron Maiden Black Sabbath- Mob Rules Accept- I'm a rebel Metallica- Jump In The Fire Judas Priest- Unleashed in the east Scorpions- Hot & heavy Scorpions- Virgin Killer Scorpions- In Trance ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |