|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Alvast voor m'n verjaardag gekregen van psycho pippi, een pepermolen van herman den blijker. De middelste dus. En een BBQ gereedschapsetset. Heerschend! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bier, spierpijn en een pijnlijke heup. edit: Bloeduitstorting op mijn heup dus, maar hoe? En nog wat blauwe plekken. respect ook nog. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 26-03-2011 20:06] |
|
Uit een bak CD's die van mijn huisgenoot de deur uit moeten het volgende gevist: Ancient - Proxima Centauri / The Halls Of Eternity / God Loves The Dead (3CD) Bellator - Fluxional Cathedral - The Ethereal Mirror Ceremonium - Into The Autumn Shade Demimonde - Mutant Star Dark Suns - Below-Dark Illusion Etherial Winds - Find The Way...Together Flock, the - Best of Forlorn - The Crystal Palace Little Dead Bertha - Two Sides... Nox Mortis - 7 Lies Obiat - Accidentally Making Enemies Rossomahaar - Quaerite Lux In Tenebris Sad Whisperings - Sensitive to Autumn Salt of the Earth - Purity of Oblivion Thy Withering Orchard - Soft Glow of Perishing Gold Zitten vast nog wel een paar dingen tussen die, na een complete luisterbeurt, alsnog wel weg mogen. Voor nu in ieder geval vooral erg blij met de wat obscure (Nederlandse) doom albums. You have time. You are doing fine. |
|
Een slecht humeur. |
|
quote:bij geboorte? |
|
quote: nee, sind ik jou hier zag posten. |
|
quote:Hoe is die? De laatste was erg vet, maar eerder werk heb ik nooit gehoord. |
|
quote:Bij geboorte dus. |
|
Ik zal 'em hierna draaien, heb die ook maar blind uit de bak gepakt omdat ik Eye Tree Pi tof vind. Hoor je nog. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Leuk, zeker checken. You have time. You are doing fine. |
|
Zal ik doen. |
|
Van mijn vriend gekregen: |
|
Maar wat is het? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Een doos waar normaliter boeken in horen te zitten. |
|
Misschien had ze de boeken al, maar niet de doos. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Of misschien krijgt ze de boeken later? |
|
Horrible Histories? Er zitten 20 boeken in over verschillende culturen/periodes in de geschiedenis. (Awesome Egyptians, Vile Victorians, Gorgeous Georgians, Terrible Tudors) Het is eigenlijk geschreven voor tieners (er is ook een tv serie van) maar de humor is vrij geniaal en je leert er toch best veel van. Ideaal voor geschiedenis les geven. |
|
Horrible Histories is gaaf. Ook de BBC serie, ondanks dat hij gericht is op kinderen, is erg de moeite waard. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
In het Nederlands bekend als de "Waanzinnig om te weten"-reeks. Heb daar ook meerdere boeken van gehad toen ik jonger was. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Elpees van een collega gekregen: Mandator - Initial Velocity Viking - Do Or Die Tokyo Blade - Tokyo Blade Zed Yago - Pilgrimage Saxon - Denim and Leather Agent Steel - Unstoppable Force De Saxon en de Agent Steel heb ik nu dubbel maar een maat wil die Agent Steel wel hebben en die Saxon is een stuk speelbaarder dan mijn oude versie die ik al had! bub |
|
quote: :') Je moeder. |
|
Oh ja, vorige week 2,02 kg kaas |
|
die 20 g doen het 'm [/zachteG] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |