![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Chocoladeletter. ![]() |
|
De B of de J? Zoveelste mentalkloon. ![]() |
|
Ik denk eerder de S, de P of de M. Da's tenminste het enige wat hier nog in de winkels ligt. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 28-11-2010 9:58] ![]() |
|
Vandaag van mijn lieftallige eega. - 2 mario pennen - 25th anniversary super mario all stars voor de Wii. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Chocoladeletter. Niet van Zwarte Piet, wel van een neger. :') Je moeder. ![]() |
|
De nieuwe cd van Hooverphonic (ik weet het, niet erg 'metal') Wat heb ik toch een lieve vriendin ![]() ![]() |
|
Onlangs besteld op DVD: Inception The Hurtlocker Empire Of The Sun October Sky De Helaasheid der Dingen ![]() |
|
Lucky me! Gisteren (na een paar maand vertraging) 2 boxsets van TLOTR en de pc game Halflife gekregen van Hades. ![]() ![]() En van de ploatenboas een Electric Wizzard - Come My Fanatics... / Electric Wizzard dubbel cd! ![]() ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
Rokje Legging x 2 ![]() ![]() |
|
Een walvisruggewervel, een kleintje. En ik ben er nog blij mee ook ![]() ![]() |
|
Lavalamp Zak taaitaai Poezenboekje Geurtje van Gabriela Sabatini Dove pakketje Theedoeken set ![]() |
|
quote: Alleen al vanwege Drafted de moeite waard. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ErikS op 04-12-2010 3:56] Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Qua Sinterklaas: Good Omen van Terry Pratchett, 3 chocoladeletters, 1 doos chocostics, deo, scheerzooi. Was een gezellige middag! ![]() Boeiender ![]() |
|
![]() * 2 chocolade letters * grote lolly * schuimpjes * mascara * 2 senseo mokjes * smart phone IQ spelletje * 'hello kitty' telefoonsok * beauty-pakket (dus waarom ik dat nu heb gekregen... ![]() ![]() * giftcard 'Cool Cat' * (mega!) giftcard 'H&M' Volgens mij is dit het, maar helemaal zeker ben ik nog niet... Het was ook zoveel! ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
![]() Boeiender ![]() |
|
![]() Wij hadden het vorige week, thuis, gevierd en gisteren op het werk. ![]() ![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: Oh, qua baas een dikke banketletter, de rest qua vandaag bieren en vieren. ![]() Boeiender ![]() |
|
Choco-letter ![]() ![]() |
|
Een etentje. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Toe maar. Ik een chocoladeletter voor Sinterklaas. ![]() |
|
Dit was nogal een zwaar-gesprek-diner; dus wat dat betreft klinkt de chocoladeletter ook dikke prima ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Wel een happy-end? ![]() |
|
Zo simpel ligt het niet. (Geen liefdesperikelen hoor, meer zakelijk ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ik vermoedde al een zakelijk gesprek, maar dat toch ook goed eindigen? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |