![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wel een goede nachtapotheker kiezen he! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Oh ik doe niet aan die zooi, heb hem de volgende dag weggegeven. ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Van mijn huisgenoten uit Nederland een DVD'tje met daarop albums van alle bands die tot nu toe voor Roadburn zijn bevestigd. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Kunnen ze die mij ook sturen? ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Een bureaustoel ![]() |
|
Gekregen van een maat van mij ![]() Ik hou hier wel van, lekker voor tijdens het auto rijden. Against God and Government ![]() |
|
Zeker! Ik heb dat album nog nooit buiten de auto van een maat gehoord. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Zumba ZIN DVD 30, nieuwe nummers ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Nieuwe werkschoenen, een of andere mongool had m'n schoenen meegenomen ofzo ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Volgende keer moet je mij ff bellen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Edit: helemaal niks. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 12-01-2011 17:47] ![]() |
|
Een wii controller. Een netwerk adapter voor de gamecube. Lege doosjes voor gameboy advance cartridges. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ee 3-track sampler van de nieuwe Trijntje Oosterhuis-cd. ![]() |
|
quote: Had je al een prullenbak? Anders krijg je er een van mij om die cd in te gooien. Mein Arsche, wat maakt dat mens kutmuziek. Ik vergeef het haar NOOIT dat ze Burt Bacharach heeft verkracht. Ja hoor... ![]() |
|
quote:Ik krijg ook altijd jeuk van Trijntje. Ik heb de CD al gedumpt bij mijn ouders. Mijn vader vindt het waarschijnlijk wel leuk, die is de laatste jaren wel van de kwelende vrouwen. En dan te bedenken dat hij vroeger van Black Sabbath en Deep Purple hield. ![]() ![]() |
|
Burt had er toch zelfs aan mee gewerkt? Staat me vaag bij. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Mij ook, volgens mij had Burt zelfs nog een nummer aangedragen. ![]() |
|
quote: Is goed man! ![]() |
|
Lege xbox doos. Lege ps2 oud model doos. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
ff ophalen vanmiddag: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 25-01-2011 19:29] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Inderdaad. Schande dat ze een man op die leeftijd, bij wie het er vast en zeker behoorlijk dunnetjes doorheen loopt, zo sturen en naaien dat hij er ook nog aan mee doet. Schande! Dan Dionne Warwick... wow. Ja hoor... ![]() |
|
Regiovrije dvd-speler. Whoei! :D Bedankt lieve ouders. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
griep ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |