![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Kan ik alvast een exemplaar bestellen? ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: dat was een leuk boekje ja! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Haha nou wie weet! Kreeg er zojuist ook een printer bij ![]() En inderdaad, alsof het niets is. Ik ben er in ieder geval erg blij mee. ![]() quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ogottegottegot,now you have done it. Kwelgeest zal jou de oren gaan wassen, want van Rossem is een aan de drank geraakte kwezel die nergens verstand van heeft. Dat heeft Kwelgeest ergens gelezen! Maar op een serieuze noot, was inderdaad een boeiend boek. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote:Prima toch? Ik vind dat Kwelgeest soms ook best punten heeft met lastige jeugd die in de verte van Marokkaanse bevolking afstamt en die goed aangepakt moet worden, en dat Nederlandse overheid en welzijnswerkers en andere -ogen hier te soft mee om zijn gegaan en nog steeds gaan. Point taken. Hetzelfde geldt overigens voor de aanpak van jeugd uit bepaalde sociale klassen waar ook te soft mee omgegaan wordt. Neemt niet weg dat de PVV en consorten het "islamitische" probleem schromelijk overdrijven. Heb vanmorgen nog met een (niet onknappe) Marokkaanse vrouw op de speelzaal over het offerfeest staan praten. We hebben het ook nog over allerlei andere dingen gehad. O.a. over hoe moeilijk het is om je kinderen op te voeden, en dat de Nederlanders die daarmee te maken hebben in professioneel oogpunt veel te voorzichtig zijn met ingrijpen daarbij indien nodig, zeker als het om mensen uit een andere dan de eigen cultuur gaat. De meeste Marokkanen die ik ken willen sowieso graag integreren, en grijpen ondersteuning daarbij graag aan. Maar dan moet ze wel die kans gegeven worden. Je wil niet weten hoeveel van mijn (oorspronkelijk) Marokkaanse leerlingen om hun afkomst bij een sollicitatie worden afgewezen, of in een bepaalde (problematische) hoek worden geplaatst. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Hoho, volgens Kwelgeest gaat het om moslimjongeren, dat is waar het om gaat. Straatcultuur en andere zaken hebben een secundaire status. quote: Nee, er komt een tsunami van moslims aan, en die maken de islamisering van NL mogelijk. Punt. quote: Je hebt volkomen gelijk, maar ja, dat willen Henk en Ingrid niet zien, die willen een vijand, en die wordt geleverd. Boeiender ![]() |
|
quote: Zo'n narcistische pseudo-Louis van Gaal die leuk is als je dat niet serieus van hem neemt. Zeikt alles af (wel leuk) behalve zijn eigen partij (flauw). Een totaal vooringenomen kerel; hij kan qua visie op NL-politiek nog niet eens de veters strikken van partijgenoot Paul Scheffer. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Hmm, kan jij de dingen die hij roept misschien ook weerleggen met feiten dan? Boeiender ![]() |
|
quote: Zoals ik al zei, check liever Paul Scheffer over dezelfde onderwerpen. Van Rossem pakt een paar cijfers voor zijn conclusies, terwijl Paul Scheffer veel meer invalshoeken in zijn conclusies meepakt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Van Rossem trekt op sommige punten dezelfde conclusies als Scheffer. Van Rossem zegt namelijk ook dat de multiculturele samenleving als ideaalplaatje niet geslaagd is, en zelfs nooit bestaan heeft, zelfs niet in de geschiedenis. Maar dat is iets anders dan een betrekkelijk marginale cultuur als de grote vijand zien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Sja, die Scheffer is ook niet onomstreden. Ik vind de bangmakerij erg storend. Boeiender ![]() |
|
Maarten H. Rijkens: I always get my sin (het bizarre Engels van Nederlands) Verlaat verjaardagscadeautje van een hele dierbare vriendin. ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
1 enkeltje Stockholm ![]() |
|
quote: Gaaf, wat ga je er doen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Mijn broer heeft er een nieuwe auto gekocht en gaat die daar ophalen volgende week. En omdat 1600 km terugrijden in je eentje erg saai en vermoeiend is vroeg 'ie of ik zin had om mee te gaan ![]() ![]() |
|
Sixpack HJ Weizener. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Dat is idd heel kort. Maar goed je gaat wel ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: ![]() Boeiender ![]() |
|
Een rekening van mijn zorgverzekering. ![]() ![]() |
|
nog niet gekregen maar ze liggen wel voor me klaar: 6 homemade kroketten ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 18-11-2010 2:40] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Vrij Nederland van vorige week Zak drop Leuk, supervisor uit Nederland die tijdens een werkbezoek even op visite komt. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: ik wil ook dropjes.... dit weekend de schoonouders maar weer eens lief aankijken ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Stockholm en Kopenhagen zijn op zich wel leuke steden maar Stockholm - NL is idd wel een dodelijk saaie rit... Denemarken is helaas ook geen drol aan vanaf de snelweg. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |