IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekregen topic, omdat kopen en krijgen niet hetzelfde is. Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-11-2010 11:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 november 2010 10:51 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Ha, wat een favoriet is die man. Ik heb onlangs zijn boek over de Amerikaanse politieke geschiedenis gelezen ('In Amerika'). Heerlijke stijl, prettige man en extreem grappig.
Heb net "Waarom is de burger boos?" over de opkomst van het populisme uit. Toch altijd prettig om je eigen ideeën beter verwoord terug te zien. En vooral om weer wat relativering van "problemen" te lezen.
Bijvoorbeeld het fantoom van de "islamisering". Hoe kan in vredesnaam een cultuur Nederland overnemen, die op zijn ergst gesteld in de toekomst een percentage van tien procent van de bevolking zal gaan uitmaken? En die bovendien minstens even verdeeld is tussen fanatiek gelovig en gematigd gelovig als "het christendom" in Nederland.
Ook die zogenaamde "joods-christelijke-humanistische traditie" die nooit bestaan heeft. Het enige waar het christendom zich de laatste eeuwen in heeft onderscheiden is het fanatiek vervolgen en afwijzen van joden, zowel de katholieke als de protestantse tak. En het humanisme staat er juist weer om bekend dat het ontstaan is om zich te verzetten tegen de alomtegenwoordige christelijke moraal.
Een gevaarlijke beweging overigens, die PVV, net zoals LPF dat was. Het afschaffen van artikel 1 van de grondwet, dat discriminatie verbiedt op grond van afkomst of levensovertuiging, lijkt me de domste stap die je als land kan zetten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-11-2010 11:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 november 2010 10:47 schreef Jenje het volgende:
Nha ze moet nu nog wel even 'iets voor terugdoen', maar dan gaat ze daar een boek over schrijven
Kan ik alvast een exemplaar bestellen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-11-2010 11:13 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

quote:
Op 16 november 2010 11:10 schreef bastianus het volgende:
Heb net "Waarom is de burger boos?" over de opkomst van het populisme uit.


dat was een leuk boekje ja!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-11-2010 12:32 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 16 november 2010 10:23 schreef ElitE het volgende:
Alsof het niets is! Of heeft iemand je boekambities opgemerkt en ben je gesponsord?


Haha nou wie weet! Kreeg er zojuist ook een printer bij

En inderdaad, alsof het niets is. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.

quote:
Op 16 november 2010 10:47 schreef Jenje het volgende:
Nha ze moet nu nog wel even 'iets voor terugdoen', maar dan gaat ze daar een boek over schrijven




MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-11-2010 13:50 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 november 2010 11:10 schreef bastianus het volgende:
Heb net "Waarom is de burger boos?" over de opkomst van het populisme uit. Toch altijd prettig om je eigen ideeën beter verwoord terug te zien. En vooral om weer wat relativering van "problemen" te lezen.
Bijvoorbeeld het fantoom van de "islamisering". Hoe kan in vredesnaam een cultuur Nederland overnemen, die op zijn ergst gesteld in de toekomst een percentage van tien procent van de bevolking zal gaan uitmaken? En die bovendien minstens even verdeeld is tussen fanatiek gelovig en gematigd gelovig als "het christendom" in Nederland.
Ook die zogenaamde "joods-christelijke-humanistische traditie" die nooit bestaan heeft. Het enige waar het christendom zich de laatste eeuwen in heeft onderscheiden is het fanatiek vervolgen en afwijzen van joden, zowel de katholieke als de protestantse tak. En het humanisme staat er juist weer om bekend dat het ontstaan is om zich te verzetten tegen de alomtegenwoordige christelijke moraal.
Een gevaarlijke beweging overigens, die PVV, net zoals LPF dat was. Het afschaffen van artikel 1 van de grondwet, dat discriminatie verbiedt op grond van afkomst of levensovertuiging, lijkt me de domste stap die je als land kan zetten.


Ogottegottegot,now you have done it. Kwelgeest zal jou de oren gaan wassen, want van Rossem is een aan de drank geraakte kwezel die nergens verstand van heeft. Dat heeft Kwelgeest ergens gelezen!


Maar op een serieuze noot, was inderdaad een boeiend boek.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-11-2010 14:09 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 november 2010 13:50 schreef MR. N het volgende:
Ogottegottegot,now you have done it. Kwelgeest zal jou de oren gaan wassen, want van Rossem is een aan de drank geraakte kwezel die nergens verstand van heeft. Dat heeft Kwelgeest ergens gelezen!



Prima toch? Ik vind dat Kwelgeest soms ook best punten heeft met lastige jeugd die in de verte van Marokkaanse bevolking afstamt en die goed aangepakt moet worden, en dat Nederlandse overheid en welzijnswerkers en andere -ogen hier te soft mee om zijn gegaan en nog steeds gaan. Point taken. Hetzelfde geldt overigens voor de aanpak van jeugd uit bepaalde sociale klassen waar ook te soft mee omgegaan wordt.
Neemt niet weg dat de PVV en consorten het "islamitische" probleem schromelijk overdrijven. Heb vanmorgen nog met een (niet onknappe) Marokkaanse vrouw op de speelzaal over het offerfeest staan praten. We hebben het ook nog over allerlei andere dingen gehad.
O.a. over hoe moeilijk het is om je kinderen op te voeden, en dat de Nederlanders die daarmee te maken hebben in professioneel oogpunt veel te voorzichtig zijn met ingrijpen daarbij indien nodig, zeker als het om mensen uit een andere dan de eigen cultuur gaat. De meeste Marokkanen die ik ken willen sowieso graag integreren, en grijpen ondersteuning daarbij graag aan. Maar dan moet ze wel die kans gegeven worden. Je wil niet weten hoeveel van mijn (oorspronkelijk) Marokkaanse leerlingen om hun afkomst bij een sollicitatie worden afgewezen, of in een bepaalde (problematische) hoek worden geplaatst.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-11-2010 14:13 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 november 2010 14:09 schreef bastianus het volgende:
Prima toch? Ik vind dat Kwelgeest soms ook best punten heeft met lastige jeugd die in de verte van Marokkaanse bevolking afstamt en die goed aangepakt moet worden, en dat Nederlandse overheid en welzijnswerkers en andere -ogen hier te soft mee om zijn gegaan en nog steeds gaan. Point taken.

Hoho, volgens Kwelgeest gaat het om moslimjongeren, dat is waar het om gaat. Straatcultuur en andere zaken hebben een secundaire status.
quote:

Hetzelfde geldt overigens voor de aanpak van jeugd uit bepaalde sociale klassen waar ook te soft mee omgegaan wordt.
Neemt niet weg dat de PVV en consorten het "islamitische" probleem schromelijk overdrijven.


Nee, er komt een tsunami van moslims aan, en die maken de islamisering van NL mogelijk. Punt.
quote:

Heb vanmorgen nog met een (niet onknappe) Marokkaanse vrouw op de speelzaal over het offerfeest staan praten. We hebben het ook nog over allerlei andere dingen gehad.
O.a. over hoe moeilijk het is om je kinderen op te voeden, en dat de Nederlanders die daarmee te maken hebben in professioneel oogpunt veel te voorzichtig zijn met ingrijpen daarbij indien nodig, zeker als het om mensen uit een andere dan de eigen cultuur gaat. De meeste Marokkanen die ik ken willen sowieso graag integreren, en grijpen ondersteuning daarbij graag aan. Maar dan moet ze wel die kans gegeven worden. Je wil niet weten hoeveel van mijn (oorspronkelijk) Marokkaanse leerlingen om hun afkomst bij een sollicitatie worden afgewezen, of in een bepaalde (problematische) hoek worden geplaatst.


Je hebt volkomen gelijk, maar ja, dat willen Henk en Ingrid niet zien, die willen een vijand, en die wordt geleverd.


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-11-2010 14:31 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 november 2010 21:52 schreef bastianus het volgende:
Maarten van Rossem. Die ouwe chagrijn.


Zo'n narcistische pseudo-Louis van Gaal die leuk is als je dat niet serieus van hem neemt. Zeikt alles af (wel leuk) behalve zijn eigen partij (flauw). Een totaal vooringenomen kerel; hij kan qua visie op NL-politiek nog niet eens de veters strikken van partijgenoot Paul Scheffer.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-11-2010 14:34 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 november 2010 14:31 schreef Mutilator het volgende:
Zo'n narcistische pseudo-Louis van Gaal die leuk is als je dat niet serieus van hem neemt. Zeikt alles af (wel leuk) behalve zijn eigen partij (flauw). Een totaal vooringenomen kerel; hij kan qua visie op NL-politiek nog niet eens de veters strikken van partijgenoot Paul Scheffer.


Hmm, kan jij de dingen die hij roept misschien ook weerleggen met feiten dan?


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-11-2010 14:38 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 november 2010 14:34 schreef MR. N het volgende:
Hmm, kan jij de dingen die hij roept misschien ook weerleggen met feiten dan?


Zoals ik al zei, check liever Paul Scheffer over dezelfde onderwerpen. Van Rossem pakt een paar cijfers voor zijn conclusies, terwijl Paul Scheffer veel meer invalshoeken in zijn conclusies meepakt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-11-2010 15:17 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 november 2010 14:38 schreef Mutilator het volgende:
Zoals ik al zei, check liever Paul Scheffer over dezelfde onderwerpen. Van Rossem pakt een paar cijfers voor zijn conclusies, terwijl Paul Scheffer veel meer invalshoeken in zijn conclusies meepakt.
Van Rossem trekt op sommige punten dezelfde conclusies als Scheffer. Van Rossem zegt namelijk ook dat de multiculturele samenleving als ideaalplaatje niet geslaagd is, en zelfs nooit bestaan heeft, zelfs niet in de geschiedenis. Maar dat is iets anders dan een betrekkelijk marginale cultuur als de grote vijand zien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-11-2010 15:19 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 november 2010 14:38 schreef Mutilator het volgende:
Zoals ik al zei, check liever Paul Scheffer over dezelfde onderwerpen. Van Rossem pakt een paar cijfers voor zijn conclusies, terwijl Paul Scheffer veel meer invalshoeken in zijn conclusies meepakt.


Sja, die Scheffer is ook niet onomstreden. Ik vind de bangmakerij erg storend.


Boeiender


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 17-11-2010 16:52 by ErikS Profiel van ErikS

Maarten H. Rijkens: I always get my sin (het bizarre Engels van Nederlands)

Verlaat verjaardagscadeautje van een hele dierbare vriendin.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-11-2010 22:31 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

1 enkeltje Stockholm


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-11-2010 22:33 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 17 november 2010 22:31 schreef Valorian het volgende:
1 enkeltje Stockholm

Gaaf, wat ga je er doen?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-11-2010 22:40 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Mijn broer heeft er een nieuwe auto gekocht en gaat die daar ophalen volgende week. En omdat 1600 km terugrijden in je eentje erg saai en vermoeiend is vroeg 'ie of ik zin had om mee te gaan .. Kort tripje, maar wel leuk, volgende week vrijdag vliegen en auto kopen, zondagavond alweer terug in NL. En onderweg nog een tussenstop bij familie in Kopenhagen.



G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-11-2010 22:41 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Sixpack HJ Weizener.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-11-2010 22:55 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 17 november 2010 22:40 schreef Valorian het volgende:
Mijn broer heeft er een nieuwe auto gekocht en gaat die daar ophalen volgende week. En omdat 1600 km terugrijden in je eentje erg saai en vermoeiend is vroeg 'ie of ik zin had om mee te gaan .. Kort tripje, maar wel leuk, volgende week vrijdag vliegen en auto kopen, zondagavond alweer terug in NL. En onderweg nog een tussenstop bij familie in Kopenhagen.



Dat is idd heel kort. Maar goed je gaat wel


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-11-2010 23:10 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 november 2010 22:40 schreef Valorian het volgende:
Mijn broer heeft er een nieuwe auto gekocht en gaat die daar ophalen volgende week. En omdat 1600 km terugrijden in je eentje erg saai en vermoeiend is vroeg 'ie of ik zin had om mee te gaan .. Kort tripje, maar wel leuk, volgende week vrijdag vliegen en auto kopen, zondagavond alweer terug in NL. En onderweg nog een tussenstop bij familie in Kopenhagen.




Boeiender


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 17-11-2010 23:18 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Een rekening van mijn zorgverzekering.


watery black
Usericon van watery black
Posted 18-11-2010 2:40 by watery black Profiel van watery black

nog niet gekregen maar ze liggen wel voor me klaar: 6 homemade kroketten

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 18-11-2010 2:40]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 18-11-2010 4:13 by intothevoid Profiel van intothevoid

Vrij Nederland van vorige week
Zak drop

Leuk, supervisor uit Nederland die tijdens een werkbezoek even op visite komt.


You have time. You are doing fine.


watery black
Usericon van watery black
Posted 18-11-2010 4:16 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 18 november 2010 4:13 schreef intothevoid het volgende:
Vrij Nederland van vorige week
Zak drop

Leuk, supervisor uit Nederland die tijdens een werkbezoek even op visite komt.


ik wil ook dropjes....

dit weekend de schoonouders maar weer eens lief aankijken


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-11-2010 23:59 by bokaj Profiel van bokaj



rotor
Usericon van rotor
Posted 19-11-2010 0:11 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 17 november 2010 22:40 schreef Valorian het volgende:
Mijn broer heeft er een nieuwe auto gekocht en gaat die daar ophalen volgende week. En omdat 1600 km terugrijden in je eentje erg saai en vermoeiend is vroeg 'ie of ik zin had om mee te gaan .. Kort tripje, maar wel leuk, volgende week vrijdag vliegen en auto kopen, zondagavond alweer terug in NL. En onderweg nog een tussenstop bij familie in Kopenhagen.


Stockholm en Kopenhagen zijn op zich wel leuke steden maar Stockholm - NL is idd wel een dodelijk saaie rit... Denemarken is helaas ook geen drol aan vanaf de snelweg.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen