|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gefeliciteerd. |
|
Thanks! :-) Ja hoor... |
|
quote: Gefeliciteerd |
|
Gecondoleerd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
wij moeten onze trouwringen gewoon betalen.. |
|
Bij datingsites voor russische vrouwen krijg je die er gewoon gratis bij. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tissues en olie voor stoombadje. Yay! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Oordruppels |
|
ah, dan heeft hij er nog 1 aan iemand anders weggeven, hij had er mij 6 beloofd, kreeg er 4... |
|
Een gegeven paard moet je niet in de bek zeiken Herrie! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
hahahahaha... nee, het is i.d.d. geen Duitse... * was meer een sigaar uit eigen doos, vestzak-broekzak, etc* [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 16-09-2010 21:02] |
|
Een patatje pinda en een bereklauw. Op het werk, als avondeten. Mja... |
|
|
|
quote:http://www.lyricsvault.eu/php/artist.php?s=26584 Toch gefeliciteerd, ook aan Anne. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Een groentehakker. |
|
Een kookboek voor/met braadgerechten. Al wel wat moois in zien staan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Nergens voor nodig, blijkens het volgende instructiefilmpje: Aanbeveling verdient vooral het leuke liedje vanaf 6.24 Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja, ik weet nog niet hoeveel ik hem ga gebruiken, maar ik kan slecht tegen uien snijden, dus daar is hij wel handig voor. |
|
quote:Sinds ik een bril draag geen last meer van. In het instructiefilmpje wordt m.n. het uien snijden erg goed uitgelegd. Als je de basis van de ui intact laat zoals in dit filmpje gebeurt, komen de stoffen die het tranen veroorzaken ook nauwelijks vrij. Verder helpt het om tijdens het snijden door de mond te ademen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik krijg het altijd pas halfverwege de 2e ui, omdat ik altijd maar 1 (enorme) ui gebruik heb ik nergens last van. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik kan er tegenwoordig ook aardig goed tegen. Met of zonder bril. |
|
Met een echt scherp mes snijden schijnt ook al te helpen. |
|
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd, de ene dag gaat het goed, de andere dag is het weer kut. |
|
- Een Popronde t-shirt - Een Popronde sleutelhanger met flesopener en lampje Met dank aan AngelOfDeath. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |