|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hoezo snobs? gewoon herkenbaar geluid |
|
quote: Hu hu.. Oh en een kopje thee met honing. |
|
Deze sowiso via aborted/ibanez gekregen. En wss na een us tour nog: "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
die zien er erg mooi uit! |
|
quote: Ik snap niet dat je daar letterlijk hoofdpijn van kan krijgen. Nergens voor nodig, dan heb je 2 problemen ipv alleen een zeurende collega. |
|
quote: Jij lust geen thee met honing? En wat heb jij vandaag gekregen? |
|
quote: Vooral die Ibanez Maar heeft dat mooie hout ook nog een mooiere klankt als het zo gefabriceerd is? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Die ltd heb ik al opgespeeld, dat is een hout "finish" hahaha Maar die ibanez is wel for reals geloof ik. Dunno staat nog in NY. Hoe bedoel je als het zo gefabriceert is sowiso? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ziet er goed uit! |
|
Ik dacht even dat het uit 1 stuk hout was maar nu zie ik dat het ook gewoon geperst is. Bij gelakte gitaren zie je sowieso niet hoe het geperst is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Garcia plays Kyuss sticker, patch en poster. |
|
Zelfs de patch? |
|
Ja, shirts waren 5 euro, hoody's 15. |
|
Netjes! |
|
quote: cheesy, ik gebruik meestal de chorus hahaha want ik heb die verder nog niet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Een frituurpan + frituurvet én chronische koppijn van Herrie. Boeiender |
|
|
|
quote: |
|
Een Gameboy met spelletjes. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De eerste dus? Blijft een heerschding. Al moet ik wel zeggen dat supermarioland en de vervolgen het beste zijn wat er voor is uit gekomen, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
AIDS ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Bij Crypt666 op de koffie geweest? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Een retourtje naar Stavanger volgende maand! Ik zit nu met een grijns op mijn smoel die er de eerste tijd niet meer afgaat. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Feestje in groningen, weet niet zo goed wie er was, het was best donker. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |