![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ardbeg 10YO ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Ja,nee,ja,nee,ja,nee. Nee. Ik doelde op het feit dat het lot van de ah komt. En of dat dan een ander lot is als anders. Dus... Want... Omdat... Laat ook maar. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Een ESP custom Een Ibanez Universe Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
Kerstbonus Dank-presentje voor het vrijwilligen Complimentjes ![]() Mijn weekend was weer dikke prima ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Koppijn. Voor de tweede keer vandaag. ![]() |
|
Kerstpakket I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Een bonus in de vorm van een extra maandsalaris. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Barnslig Alg Fabler Mus ![]() |
|
quote: Graaier. ![]() ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: +1 maar dan eindejaarsblabla en een kerstpakket en deze week ook vier paarse eetkamerstoelen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-12-2010 20:11] ![]() |
|
nice Mayo! ![]() van mijn lieve mannetje gehad net, dvd1 gekeken, wel gaaf! Alleen het geluid is een beetje vreemd..niet slecht maar moet er ff aan wennen denk ik.. ![]() |
|
Rode muts en sjaal met het SP logo. ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Een gezellig etentje, ex-collegaatje trakteerde! ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
quote: COMMUNIST!!! Je moeder. ![]() |
|
quote:Een lilliputter? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
een kaarsje en een donkerblauw vest met het logo van mijn werk er in het donkerblauw op geborduurd. Mooi, valt het niet te fel op ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Een vrouwelijke collega. ![]() ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
dus zijn alle vrouwen lilliputter bij definitie? ![]() |
|
quote:huhuhu ![]() |
|
quote: In mijn wereld wel ![]() quote: ![]() ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
:')! ![]() |
|
quote: Ja. Wil je lid worden van mijn Josef Stalin fanclub? Dan krijg je 4 keer per jaar het officiële clubblad, plus korting bij een eventuele aanschaf van een Lada*. Ik kan je alvast vertellen dat in de volgende editie wederom een top 10 staat. Dit maal 10 redenen waarom Trotski een anti-revolutionaire lul is. * Hou rekening met een wachttijd van minimaal 7,4 jaar. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
veel gegeven signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |