![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2 gitaarstandaards van mn buurman en buurvrouw. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
![]() ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
wat een sick ding hey! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Boekenbonnen, iTunes, geld. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Nutridrink x 50. Aardbei en vanille. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Bah! Je moet die smoothie smaak nemen man, veel lekkerder! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Waarom weet jij dit? Ik kan me foto's herinneren. ![]() Neh, dit is lekker genoeg. Shit is niet bedoeld om te snacken yo. Extra in de koelkast gezet zodat de zoetigheid er een beetje vanaf gaat. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Waarom ik dat weet.. 1. Stervende oma die aan die zooi moest. 2. Ik werk in de (ziekenhuis)zorg, geef die troep ook wel eens aan de kids op de afdeling ivm niet kunnen eten. ![]() |
|
quote: wtf is dat? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Dacht citer, maar denk ondertussen autoharp: http://nl.wikipedia.org/wiki/Autoharp Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Super! ![]() |
|
quote: Gatverdegatverdegatver, heb nog steeds nachtmerries van die zooi ![]() ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Een CD van B.L. Rumbelow. Lijkt op Neil Young. Hatsjikidee! ![]() |
|
6 bakken Chinees' voedsel. ![]() |
|
quote:Ja ik zie Mayo het ook al rotzooi noemen. Er zijn verschillende merken. Ik heb van Nutricia. Smaakt gewoon naar milkshake, dus uberlekker. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Auto Harp idd Ik ga het contact mic-en en de sound granulair fucken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Nutridrink is van Nutricia.. Heb je deze voorgeschreven gekregen of ben je aan het doehetzelven? ![]() |
|
quote:Dit is voorgeschreven. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Wat MMayo zegt... en als Milkshakes mierzoet en lauw waren wel ja :') Black seeds of bunny! ![]() |
|
Hehe is dat spul niet relaxed als ontbijt? Of gewoon als je geen zin hebt om te eten maar dat je lichaam daar anders over denkt? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Koelen! Staat er ook op. Koelen neemt de zoetigheid wat weg. ElitE: 1-3 als bijvoeding, 4-7 als complete vervanging, maar verschilt natuurlijk per persoon. Is 300 caloriën per flesje. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |