|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom kijk jij in de brievenbus van je schoonouders? Gekregen: een racefiets. |
|
quote: Heeft het überhaupt wel psychoactieve effecten? Nou ja, die heeft het sowieso wel, maar volgens mij alleen als gevolg van de hogere bloedsomloop. Overigens werkt het ook voor niet-homo's prima op seksueel vlak Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik voelde me al gediscrimineerd idd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat doen ze, hè, die homo's. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ja, een beetje verkeerd geformuleerd. maar je weet wat ik bedoel "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ampere tshirt. |
|
quote: Nouja maakt het zoveel uit op welke manier het aangrijpt?(natuurlijk wel wat want een hamer is anders ook hartstikke psychoactief) Maar het grijpt aan op de plaatsen waar lachgas ook aangrijpt. En dat is een neurotransmitter. Al lijkt het me dat poppers ongeveer net zo schadelijk is als oplosmiddelen, terwijl lachgas relatief onschuldig is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een Perfect Draft, schijnbaar. You have time. You are doing fine. |
|
Handig, in Nepal? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, in principe is alles wat iets met je geest doet psychoactief en heb je dus sowieso gelijk; het ging mij er meer om hóe psychoactief is. En meestal wordt die term toch meer gebruikt voor zwaardere eventueel hallucinogene middelen? quote: Welke plaatsen dan? Je suggereert nu dat poppers ook een neurotransmitter zijn/in zich hebben, maar dat haal ik nog niet uit je redenering. quote: Poppers worden ook wel verkocht onder het mom van videoschoonmaakspul of iets dergelijks Maar inderdaad, in principe grote rotzooi, voorzichtig mee zijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Lachgas weet men niet precies van hoe het werkt (net zoals paracetamol btw), maar men weet wel dat een van de bijwerkingen is dat het de neuronenverbindingen kan aantasten, wat suggereert dat lachgas met je neurotransmitters knoeit. Poppers zijn een heel scala aan nitrieten en werken vasodilatatief Niet hetzelfde dus Black seeds of bunny! |
|
Dat dacht ik ook, maar misschien heeft ElitE ergens wat anders gevonden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Mwa over zwaarte moet je het niet gaan hebben. Poppers werkt maar kort, maar het is wel erg zwaar dan. Psychoactief wordt doorgaans wat meer gebruikt voor hallucinogene middelen, maar het hoort gewoon bij alle drugs natuurlijk. quote: Oh wacht ik had een foutje gemaakt lachgas is geen neurotransmitter in het lichaam maar NO is dat. Poppers zijn voor het lichaam ongeveer net zo iets als NO. Maar NO heeft veel meer signaal functies dan alleen als neurotransmitter, ik weet niet of poppers ook daar aangrijpt. quote: NO speelt vooral een grote rol in de rest van het lichaam, maar het is ook belangrijk in de hersenen vooral bij de aanmaak van herinneringen.(volgens mij is dat zo belangrijk bij verdovende effecten) quote: Hmm dat wist ik niet, maar je koopt het gemakkelijk bij de seqzshop. GBL wordt ook als schoonmaakmiddel verkocht(wel een beetje duur om er mee schoon te maken...) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Net zoals vrijwel alle medicijnen en drugs Ik had net een foutje gemaakt door te stellen dat er lachgasreceptoren waren, maar ik bedoelde NO (nitric oxide en lachgas is nitrous oxide. Lachgas werkt op heel veel verschillende receptoren maar bij de meeste maar een beetje. Lachgas kan waarschijnlijk ook de functie van NO imiteren. Zeker niet hetzelfde, maar zeker wel wat overeenkomsten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
2 broeken Colbertje Koraalrood hemdje Grijs shirt met printje Zwart truitje Mijn moedersch heerscht den pan uit Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Goeie deksel kopen dus. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
@mottighaerd omg ik met terugwerkende kracht een externe HDD van Verbatim 1TB en een tiet gelden al een tafelmodel koelkast oudersch zijn tof EDIT: bij jouw Koraalrode crap moest ik gelijk hieraan denken: [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 03-09-2010 13:41] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Hehe, nee, staat thuis op me te wachten. You have time. You are doing fine. |
|
Bier. |
|
Heimdalls Wacht split cd gekregen. Alsof ik dáár geld aan uit ga geven.. |
|
Striborg - Trepidation Unholy Cult - Armoured Apocalypse War |
|
Strapping Young Lad shirt van het vriendinnetje |
|
Gekregen: trouwring om de vinger. Ook gegeven, trouwens! Ja hoor... |
|
Gefeliciteerd! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |