|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tijdje bij een Jehova's Getuige in huis gewoond, machtig mooie boekjes dat. In één stond een schilderij van Adam en Eva die op een Brontosaurus reden, als 'bewijs' dat die er ook gewoon waren in het paradijs. :') You have time. You are doing fine. |
|
quote: Ik heb ze maar een keer aan de deur gehad, jaren gelden toen ik net in het huis woonde waar ik nu nog won. Ik ben uitermate vriendelijk geweest, die beste mensen hebben zelfs nog een bakkie koffie gedronken, maar heb er nooit meer een aan de deur gehad, haha. |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Toen ik nog in Zutphen woonde kwamen de beheerders van de Koninkrijkszaal geregeld op visite. De man van de twee heeft regelmatig muziek van me geleend, vooral The Prodigy vond hij geweldig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kadootje van mijn zus: Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Bak rosti van mijn moeder. Fucking epic win. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Twee VVV - bonnen (bij elkaar toch 22,50 euro) omdat ik donderdag zo aardig was om de onderbouw van het plaatselijk vmbo / Helicon - Groenschool het nut van de dodehoekspiegel en het gevaar van diezelfde dode hoek(en) uit te leggen. Ik doe gods werk. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
2 edities van de Metal Hammer Classic Rock Magazine Winterjas Zwarte sokken Mijn vriendin is in Engeland geweest en heeft geshopped voor me 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Obsolete (Office Equipment) vs. Soma en nog 3 andere gebrande cdtjes van ene Emiel. <3 [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 16-10-2011 19:19] |
|
€20 DA-bonnen I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Massages, veel massages. |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
- Verwijsbrief voor manuele therapie - Tramadol Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tegoedbonnen voor een restaurant. |
|
quote: Veel plezier er mee! [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 21-10-2011 13:53] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Twee bidons en een paar sokken, toen ik wat fietskleding kocht. Erg aardig. |
|
The realm of Napalm Records (sampler) (DVD + CD) Mirror Black - Awakening (demo) Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote:Vieze troep, niet teveel gebruiken. |
|
quote: Volgens mij leuk spul maar zeker niet als je er een reden voor hebt. Last van je rug toch? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Lumbago (Zonder uitstraling) dus gelukkig nog geen hernia. Ik kan amper mijn sokken zelf aantrekken. Jaren terug ook al last van gehad. Slijtage aan de tussenwervelschijfjes. Met spier oefeningen een hoop aan te doen maar bij geen klachten verwatert dat bij mij nogal. Doe mij maar weer gewoon een griepje de volgende keer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mja chronische klachten van zo'n aard zijn irritant. Je moet constant jezelf inhouden en toch genoeg bewegen, ook als je de helft van de tijd geen klachten hebt. Ik heb zelf al jaren last van snel overbelaste spieren en dan vooral mn onderarmen. Stilzitten is funest en maar beetje teveel gebruiken ook. Vooral ook kut met werk ik heb vaak al flinke moeite met parttime. Pijnstillers hebben natuurlijk weinig zin als je het daardoor weer overbelast. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een tonijn/brocolli quiche van mijn vader. Object is gewoon groter dan mijn hoofd. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Die sint toch.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |