![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Hij zat in de reclame, dacht ik. Als je pech hebt gaat hij via Java op je computer, dus je hoeft er zelfs niks voor te doen. http://tweakers.net/nieuws/80689/honderdduizend-bezoekers-nu-punt-nl-wellicht-besmet-met-trojan.html ![]() |
|
quote: Superantispyware gebruiken, viste hem er gelijk uit. Gratisch Boeiender ![]() |
|
Met zo'n naam verbaas ik me dat het zelf geen spyware is. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Haha, dat wel, maar goed, is me ooit aangeraden door een echte Nerd, werkt prima. Boeiender ![]() |
|
Echte nerds schrijven toch juist spyware? ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Deze niet, daar issie te lui voor... (Rajackar ![]() Boeiender ![]() |
|
een harde signature ![]() |
|
Een Harddiskrecorder van LG, als extra'tje bij het overnemen van een LG 37inch HD tv van een vriend voor een belachelijk lage prijs. ![]() Boeiender ![]() |
|
S1 van Dexter. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ik geloof dat dat wel een serie is die jij aardig goed gaat trekken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Die hoor ik vaker... Eerst nog ff 4 seizoenen Buffy afkijken. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Cd gekregen van een collega: Kvist - For Kunsten Maa Vi Evig Vike Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Seita - Asymmetric warfare ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Banda de la muerte - Pulso de una mente maldita Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Een nintendo ds, alleen doen ds games het er niet op. Hopelijk te maken. Iig werken gameboy advance spellen er wel op. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik heb nog ergens een R4 kaart liggen. Vraag me alleen niet of ie werkt. ![]() |
|
Dat heeft deze waarschijnlijk genekt, zo'n kaartje. Dat is nu juist kapot eraan, denk ik. Als ik er zo in kijk, dat ziet het er niet helemaal strak uit, die pinnetjes die met dat kaartje contact maken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
uitwendig is zo'n kaart toch niet anders dan een originele game cartridge? Misschien een nieuwe game card slot bestellen in HongKong. Daar kost die zooi geen drol. Voor een NDS (lite) kost ie circa $2.10. ![]() |
|
Twee zomerjurkjes, omdat ze zo goed stonden ![]() ![]() |
|
quote: Nou ja, anders. Ik hoor uit zeeeer betrouwbare bron dat die kaartjes heel geregeld problemen geven. Het past niet altijd lekker. 9 van de 10 keer gaat het goed. En als je naar de winkel terug gaat en die stuurt hem op naar nintendo, dan krijg je hem gewoon weer keihard terug gestuurd. Geen garantie. Edit. Tis trouwens een ds lite, hoor ik net. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 11-04-2012 22:13] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
The Faceless - Planatary Duality Iiyama ProLite 431S What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Covenant - Nexus Polaris Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Prey - Fly to... Thanks Pemmie! ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Er staat hier nu ook een Hyundai Atos Tropic voor de deur. ![]() ![]() Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |