|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
+2 |
|
Kaartje voor the Cult |
|
Tof! Dat is in de Oosterpoort he. Had ook wel heen gewild, maar ben dan nog skieen. Ja kan niet alles hebben natuurlijk No regrets and no remorse... |
|
Doos vol oude zooi. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
- mini tv met zaklamp, radio, kompas en weet ik veel meer. - nieuwe ps2 controller - nieuwe ps2 voeding - nieuw aansluitsnoer van tv naar ps2 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Massive Assault - Dystopian Prophecies Massive Assault - Conflict EP |
|
spierpijn |
|
Niet zoveel neuqen. Je moeder. |
|
Siamese algeneter, weliswaar onbedoeld, maar als ik één zo'n vis koop en ze stoppen 2 in het zakje (waar ik thuis pas achter kom) ga ik hem echt niet terug brengen. Dan hadden ze maar beter moeten opletten. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Groot super mario kartonnen bord. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: +1 voelt niet echt gezond ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Drastus - Serpent's Chalice Materia Prima Ancestors Blood - When the Forest Calls Ancientblood - The Profane Hymns of the Sovereign Darkness |
|
quote: Mooi man!! |
|
Van mijn vriend: |
|
quote:Al wat beluistert? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nog niet aan toegekomen. |
|
Tssssss, minder Metallica en meer echte muziek, jij. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Damn you, Last.fm. |
|
CDs: Mi and L'au - s/t James Blackshaw - All Is Falling Probot - s/t You have time. You are doing fine. |
|
Vette pre-amp van m'n maatje Dennis. spelfout weggehaald... |
|
Douchegel van Jil Sander |
|
65 CDs van mijn huisgenoot. Mooi project om uit te zoeken wat ik daarvan wil houden en wat weg mag. In ieder geval al een aantal gave platen gespot, o.a. Cathedral, Green Carnation, Ancient en bergen obscure, veelal Nederlandse doom. You have time. You are doing fine. |
|
Tony Hawk - Met een koelkast door Ierland. 2 diner bonnen. |
|
Een killzone 3 cap en een need for speed hot pursuit cap. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |