|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Al zenuwachtig thjeu Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: dan krijg je van mij heel veel succes toegewenst (ontopic! ) en geniet nog van de laatste rustige nachtjes die je gaat krijgen (alweer OT). En dat alles maar vlot en makkelijk mag verlopen, en iedereen er maar gezond uit mag komen. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Dat is on topic want een baby krijg je gratis en voor niets, daarna daar en tegen. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Valt ook reuze mee hoor, je krijgt van alle kanten dingen aangeboden. Maar kom maar een keertje een biertje doen Toon. Boeiender |
|
idd, bij de tweede weet je beter en koop je niets meer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
2 kaartjes + parkeerkaart voor de LA County Fair "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
+ Naar mijn mening de mooiste foto die ik in Nepal heb gemaakt, afgedrukt op 60x80cm aluminium. You have time. You are doing fine. |
|
verse zelfgebakken brownies! ♥ [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 27-08-2011 23:53] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ah top, daar heb ik de Caol Ila van. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 28-08-2011 0:24] |
|
Van een vriend van me, die zelf vroeger metal luisterde, maar tegenwoordig veel minder: Iced Earth - Something Wicked This Way Comes Bathory - Blood Fire death Hellveto - Zmierzch Windir - 1184 Shape Of Despair - Shape of Despair Ken eigenlijk geen enkele van deze groepen, buiten Iced Earth, maar ook die niet veel meer dan van naam... Benieuwd om morgen eens te beluisteren of er iets goed tussen zit! |
|
een boek over Paul Gauguin. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Die Bathory is erg goed. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Shape of Despair ook. |
|
|
|
quote: als je die van iced earth en windir nou niks vindt, dan mag je ze wel doorsturen hierheen |
|
Nah [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 28-08-2011 14:08] Boeiender |
|
Boeken over: impressionisme, Da vinci, Willink, Bruegel, Pierre-Auguste Renoir en nog een paar die ik ff vergeten ben. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: quote: Aan het daten met een kunstmeisje? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
nee, ik ben zelf een artfag. Maar dat wist jij toch al? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
deze moet eigenlijk hiero quote: Hij is heel cheesy, en een super patser foto voor zijn Moog in de studio. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dat heb ik nooit beweerd, beste jongeman. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: pip pip cheerio IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: boks Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Zeer vet retrogameshirt uit de usa, van broer konijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |