|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maar dan in het wit. Maar dan in het blauw. Maar dan met zwarte select en start knopjes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dus je hebt het bovenstaande niet gekregen... Boeiender |
|
Boeken: Jan Selby - Water, Power & Politics in the Middle East: The Other Israeli-Palestinian Conflict Ray Mears - Outdoor Survival Handbook Carla Emery - Encyclopedia of Country Living You have time. You are doing fine. |
|
Meer boeken: Thomas Friedman - The World Is Flat Joe Bageant - Deer Hunting With Jesus Little & Clifford - International Aid: The Flow of Public Resources from Rich to Poor Countries You have time. You are doing fine. |
|
|
|
Ø230, 2 stuks. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Een klassieker in het genre. Ik kan er echter weinig moois in ontdekken, ondanks dat ik dit wel tof zou moeten vinden gezien de rest van mijn smaak. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Loveless Misschien dat je het andere werk van MBV meer trekt, OWW? Dat is iets toegankelijker (geen idee of je dat een pro of een contra vindt). Isn't Anything is bvb ook erg goed. |
|
Ik ken voornamelijk een reeks losse nummers van verschillende platen. Tot dusverre is daarbij het kwartje echter nog niet gevallen. Ik vind het ook zeker niet slecht maar ik voel niet wat de fans voelen bij MBV. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De oude ging kapot, mooie garantiedeal. |
|
een CONAN lp van Retardo.. heel siked! oh, en dan de DOOM band CONAN... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: |
|
oh, heb ik jou ook neit wat vinyl gegeven vandaag trouwens? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 29-09-2011 17:54] |
|
Whisky Bible 2011 van de slijter. |
|
Urfaust - Einsiedler tour lp gekregen van Irritante klootzak omdat de vorige half opgegeten is door een van mn katten. Kan ik die oude mooi op Ebay zetten |
|
gefikt cdtje met pagan/folk metal gekregen weer wat bands er bij het zal me een worst wezen |
|
Hidden Orchestra - Night Walks 2LP You have time. You are doing fine. |
|
quote: G.E.I.L. Was extreem vet op Denovali! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Had ik wel verwacht en begreep ik inderdaad van wat maten, deze hadden ze als troost maar voor me meegenomen. You have time. You are doing fine. |
|
Een 'Ontwaakt!' en een 'Wachttoren'. Boeiende lectuur! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ha, je hebt 'ze' aan de deur gehad. Of beter gezegd 'Hem'... Ja hoor... |
|
quote:Yep. Wel lelijke vrouwen trouwens, dat had Hij toch wel even anders kunnen scheppen? Afijn, ik zie uit naar het gesprek binnenkort. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bij mij komen ze nooit aan de deur. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |