|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Valt fappend van de stoel |
|
Earth & Menace Ruine! Nu nog Boris! |
|
Is Winter weer bij elkaar dan? Lees er niets over op internet... |
|
WINTER!!! Aluk Todolo! Yes. |
|
Kun je online echt alleen maar met een creditcard tickets fixen? Dan moet ik naar de FRS in Middelburg in de ochtend. |
|
Fucking Winter.... En aangevuld met: Today Is The Day!!!!!! The Secret fuckin A |
|
overdrijven is ook een vak hahaha |
|
Kom, een reunie van Winter, hoe hard heerst dat? |
|
Earth en Aluk Todolo, supergaaf |
|
on line ook met Ideal [Dit bericht is gewijzigd door roadburn op 18-11-2010 23:38] |
|
u hebt weer een mooi rijtje bands opgetrommeld om een riedeltje te komen spelen!! Ik zal er zijn |
|
quote: Mooi! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Line-up begint steeds beter vorm te krijgen! Upon the wooden stake... |
|
quote: |
|
Doe maar Disembowelment erbij |
|
Toffe toevoegingen. Totale kosten dit jaar zijn trouwens 251,50 euro (vier dagen bandjes en kamperen). Dit jaar gaan wij waarschijnlijk bivakkeren op een kampeerboerderij in de buurt en lekker met het fietsje heen en weer. 72,50E om te vernikkelen van de kou op een grasveld is me toch wat te gortig. Als je een reguliere campingplek boekt op de Beekse Bergen voor die periode ben je voor 35 euro p.p. klaar, wel een behoorlijke naaistreek om voor festivalgangers een bijna dubbel tarief te hanteren. No way dat de busritjes inmiddels verdrievoudigd zijn in prijs t.o.v. een paar jaar geleden... [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 20-11-2010 7:35] You have time. You are doing fine. |
|
Kampeerboerderij of camping bij de boer? |
|
quote: Verschrikkelijk hard! Damn, wat gaaf!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wel duur 4 dagen festival... Om 1 band. *denkt na* |
|
Verrek! "Single day tickets will not be available (except for the additional Afterburner event). Experience shows that an overwhelming majority of people want to enjoy the entire Roadburn Festival experience instead of limiting their visit to Thursday, Friday or Saturday only." Godverdegodver, ik ga daar toch geen 3, laat staan 4 dagen rond lopen. Het enige wat ik wil zien is winter en hooded menace. 1 dag is ruim voldoende voor mij. Wat een klote zooi! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
+1. Misschien dat ze nog ergens anders optreden. Kan me niet voorstellen dat het éénmalig is. |
|
Dat mag ik dan hopen, ja. Wat een ontzettende teleurstelling... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik denk toch echt dat dit voor NL een exclusieve show is. |
|
Misschien net over de grens in duitsland? Jekenniewetuh! Zo ging ik wat jaren geleden speciaal naar wacken om carnivore te zien. Staan ze enige tijd later gewoon in nederland te staan. Wie weet nu andersom deze winter. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |