IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Roadburn 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 10-04-2011 22:29 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2011 20:50 schreef Sonic Titan het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je vanaf 10:00 je ticket(s) kunt inruilen voor een armbandje, al weet ik dat niet 100% zeker (om de één of andere reden zit ik ook met 12:00 in mijn hoofd). Als ik die boxoffice-tijden zo bekijk, echter, lijkt 10:00 mij het meest waarschijnlijke.`

Ja, 10.00. Wij zorgen dat we rond een uur of 11.00 in Chillburg zijn, dan naar 013 lopen, polsbandje scoren en via de Grasscompany terug naar het station. Vanaf 12.00 vertrekken daar de bussen richting camping: tent aan de grond timmeren, biertje en dan vrolijk langs die zieke rij lopen en Quest For Fire kijken.


You have time. You are doing fine.


innuendo
Usericon van innuendo
Posted 11-04-2011 11:50 by innuendo Wijzig reactieProfiel van innuendoQuote dit bericht

Zo, lang geleden dat ik hier online was.

Door een aanstaande, ingewikkelde knie operatie van een kameraad zit ik met twee kaartjes opgescheept. Omdat de tijd nu toch enigszins begint te dringen, wil ik bijzonder graag van het andere kaartje af. Het gaat om een kaartje voor vier dagen (dus met afterburner), waar ik 150 euro voor vraag. Het betreft wel een e-ticket. Die wil ik met plezier e-mailen, maar kan ook afgehaald worden.

Contact graag rpg_coolenAThotmail.com

[Dit bericht is gewijzigd door innuendo op 11-04-2011 11:52]


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-04-2011 12:22 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 10 april 2011 22:29 schreef intothevoid het volgende:
Ja, 10.00. Wij zorgen dat we rond een uur of 11.00 in Chillburg zijn, dan naar 013 lopen, polsbandje scoren en via de Grasscompany terug naar het station. Vanaf 12.00 vertrekken daar de bussen richting camping: tent aan de grond timmeren, biertje en dan vrolijk langs die zieke rij lopen en Quest For Fire kijken.


Klinkt zo'n beetje als mijn plan, met uitzondering van de coffeeshop, al moeten er nog enkele puntjes op de i gezet worden wat betreft logistiek geneuzel. Tot bij QFF dan.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-04-2011 13:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 11 april 2011 11:50 schreef innuendo het volgende:
Zo, lang geleden dat ik hier online was.

Door een aanstaande, ingewikkelde knie operatie van een kameraad zit ik met twee kaartjes opgescheept. Omdat de tijd nu toch enigszins begint te dringen, wil ik bijzonder graag van het andere kaartje af. Het gaat om een kaartje voor vier dagen (dus met afterburner), waar ik 150 euro voor vraag. Het betreft wel een e-ticket. Die wil ik met plezier e-mailen, maar kan ook afgehaald worden.

Contact graag rpg_coolenAThotmail.com

Heb je het al op het Roadburn-forum @ Doom Forever geprobeerd?

http://www.foreverdoomed.com/forums/viewforum.php?f=37&sid=e657a9246f148de10ad034a104927a98


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


innuendo
Usericon van innuendo
Posted 11-04-2011 13:27 by innuendo Wijzig reactieProfiel van innuendoQuote dit bericht

Yep, maar daar is het aanbod een stuk groter dan de vraag. Bedankt voor de tip in ieder geval!


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 13-04-2011 9:34 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Morgen alweer, behoorlijk zin aan


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 13-04-2011 9:47 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Weerbericht ziet er met 16 - 18 graden en een zonnetje perfect uit



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 13-04-2011 12:39 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Tent is gechecked op compleetheid, pilotenzonnebril is weer opgegraven, bier staat koud, de helft van de deadlines is gehaald, de andere helft genegeerd. Helemaal klaar voor.

Zie er naar uit om met jullie een biertje te doen, heren.


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-04-2011 12:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


Northward
Usericon van Northward
Posted 13-04-2011 13:15 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Mokersiked


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-04-2011 13:38 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 13:15 schreef Northward het volgende:
Mokersiked


Gave bandnaam hehehe


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 13-04-2011 15:52 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

Moet je persé naar buiten om je jointje te roken? Of zijn ze soepel met het rookverbod, maakt verder niks uit, maar het is handig om te weten.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-04-2011 15:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zo maar eens de eerste etappe van de reis naar Tilburg maken, hopen dat ik niks vergeten ben in te pakken...


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 13-04-2011 15:59 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 15:52 schreef finsedrol het volgende:
Moet je persé naar buiten om je jointje te roken? Of zijn ze soepel met het rookverbod, maakt verder niks uit, maar het is handig om te weten.

Nee, beslist niet soepel. Als je gepakt wordt: met een oostblok accent in het Engels zeggen dat je het niet wist, anders draaien ze helemaal door. :') Pijpje roken kan nog wel, maar zodra ze rook zien staan ze binnen een paar tellen naast je en krijg je een 'laatste waarschuwing'.

Security lui zijn echt grote teringlijers. Vorig jaar een trap in mijn ribben gehad omdat ik half onderuit op zo'n trap hing tijdens the Armageddon Concerto. Dat heb ik ook van meer mensen gehoord. Die lui stralen echt uit dat ze het publiek verafschuwen, heel arelaxed.


You have time. You are doing fine.


finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 13-04-2011 16:01 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 15:59 schreef intothevoid het volgende:
Nee, beslist niet soepel. Als je gepakt wordt: met een oostblok accent in het Engels zeggen dat je het niet wist, anders draaien ze helemaal door. :') Pijpje roken kan nog wel, maar zodra ze rook zien staan ze binnen een paar tellen naast je en krijg je een 'laatste waarschuwing'.

Security lui zijn echt grote teringlijers. Vorig jaar een trap in mijn ribben gehad omdat ik half onderuit op zo'n trap hing tijdens the Armageddon Concerto. Dat heb ik ook van meer mensen gehoord. Die lui stralen echt uit dat ze het publiek verafschuwen, heel arelaxed.


Ok, dan is dat duidelijk, dank je!



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 13-04-2011 16:02 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Buiten is het sowieso erg gezellig en de politie knijpt daar wel gewoon een oogje dicht. Wel jammer dat je dan weer niet met je biertje naar buiten mag.


You have time. You are doing fine.


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 13-04-2011 16:07 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

quote:
Op 13 april 2011 16:02 schreef intothevoid het volgende:
Wel jammer dat je dan weer niet met je biertje naar buiten mag.
Of naar binnen

ZIN IN!!!


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 13-04-2011 19:20 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Hoe zat het ook alweer met kluisjes, heb je gewoon van die blokken met een muntjessysteem staan die je zelfstandig kunt bedienen of moet je steeds je troep afgeven aan een of ander balietje? Wel makkelijk als je eventuele merch even in je rugtas kunt stoppen en je die vervolgens tot het einde van de dag in de kluis dropt.

Dit is overigens ook met het oog op eventuele onverlaten die er een biertje in willen stoppen.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-04-2011 22:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 19:20 schreef Sonic Titan het volgende:
Hoe zat het ook alweer met kluisjes, heb je gewoon van die blokken met een muntjessysteem staan die je zelfstandig kunt bedienen of moet je steeds je troep afgeven aan een of ander balietje? Wel makkelijk als je eventuele merch even in je rugtas kunt stoppen en je die vervolgens tot het einde van de dag in de kluis dropt.

Dit is overigens ook met het oog op eventuele onverlaten die er een biertje in willen stoppen.


Geen idee, weet niet eens of er uberhaupt opties zijn m.b.t. kluisjes.. Weet wel dat de meeste merch vrij relaxed zijn, dus zeker bij Vinyl en posters kan het geen kwaad gewoon iets 'vast te laten houden' en aan het eind van de avond te kopen.



Jouke
Usericon van Jouke
Posted 13-04-2011 22:35 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

quote:
Op 13 april 2011 19:20 schreef Sonic Titan het volgende:
Hoe zat het ook alweer met kluisjes, heb je gewoon van die blokken met een muntjessysteem staan die je zelfstandig kunt bedienen of moet je steeds je troep afgeven aan een of ander balietje? Wel makkelijk als je eventuele merch even in je rugtas kunt stoppen en je die vervolgens tot het einde van de dag in de kluis dropt.

Dit is overigens ook met het oog op eventuele onverlaten die er een biertje in willen stoppen.

Bij de garderobe kun je meestal je merch in een plastic tasje laten bewaren. Krijg je gewoon een extra nummertje mee. Tot nu toe heb ik daar nog nooit voor moeten betalen.


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 14-04-2011 22:16 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Iemand Year of no Light vandaag gezien? Stonden als eerste op de buhne volgens mij?


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 15-04-2011 1:22 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Stukje van gezien (letterlijk, aangezien het fucking druk was) en wat ik hoorde was erg vet. Twee drummers en een prima geluid. Hoop ze morgen nog een keer mee te pakken.

Verder een prima eerste dag met als verrassing In Solitude en als tegenvaller Godflesh.



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-04-2011 10:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

fuck, zie net pas dat Winter al om 19.00 speelt... amai, als ik dat maar ga redden.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-04-2011 12:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2011 22:16 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Iemand Year of no Light vandaag gezien? Stonden als eerste op de buhne volgens mij?

Supervet! Mokerhard geluid, zoals het hoort. Wovenhand hand was ook fucking intens!


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-04-2011 11:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Winter was geweldig, C.O.C. viel beetje tegen, Sunn O))) nooit mijn ding geweest.
Hooded Menace Jesse Sykes


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen